eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
15.9هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 زمان شاه... 🔴 ارتش شاهنشاهی؛ یه عده میگن زمان شاه "ارتش مجهز" داشتیم توی دنیا و باید بهش افتخار کنیم! خب باشه قبول، این ارتش زمان رضاخان شهریور ۱۳۲۰ که فرار کرد، اما زمان "محمدرضا" از گلوله تا هواپیمای جنگنده رو وارد می‌کردیم، حتی طرز استفاده هم آمریکایی‌ها باید حضور میداشتن...! به این افتخار می‌کنید؟؟!!! ولی امروز خودمون نیروی نظامی برتر منطقه هستیم، خودمون موشک نقطه‌زن تولید می‌کنیم، خودمون یک وجب از خاکمون رو ندادیم بره، همه هم بدست همین مردم بعد انقلاب درست شده، چرا به اون افتخار نمی‌کنید؟ دستاورد نیست؟! @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 هسته‌ای شدنِ زمان شاه براستی چرا در "زمان شاه" وقتی ایران بزرگترین خریدار و وارد کننده ادوات نظامی از "آمریکا" بود، هیچ اشکالی نداشت، اما امروز همان آمریکاییها میگویند: از توسعه نظامی ایران نگرانیم!! براستی چرا در "زمان شاه" خودشان میخواستند برای ایران طی طرحی ۲۰ ساله نیروگاه هسته‌ای بسازند و شروع به ساخت هم کردند، اما امروز میگویند: ممنوع است و تحریممان میکنند! ✅ دلیل روشن است؛ آن زمان "دلار نفتی" میدادیم و مثل سعودی‌های امروزی سلاح میخریدیم، اما اکنون خودمان توانایی ساخت و تولید انبوه داریم. ✅ دلیل روشن است؛ ارتش ایران را هزاران "مستشار آمریکایی" مدیریت میکرد، ارتش قوی بود اما اختیارش دست چه کسی بود؟! اگر استقلال داشت پس چرا نتوانست با قدرت نظامی مانع از جدایی بحرین از ایران شود؟! ✅ دلیل روشن است؛ در زمان شاه اتمی شدن ایران یعنی "مونتاژ" ، یعنی خریدن فناوری و مهندس، و سود برای شرکتهای خارجی، اما وقتی خودمان ساختیم و به فناوری آن دست پیدا کردیم دیگر اجازه نمیدهند! اینها همه یک عنوان را به ذهن میرساند، اولین چیزی که "انقلاب" بدنبال آن بود و در پهلوی وجود نداشت: "استقلال یک ملت بود." @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 : در سال ۹۹ بازار سرمایه چه روندی را خواهد داشت؟!پاسخ: 1⃣- با توجه به شیوع کرونا در جهان و اثرات منفی آن بر اقتصاد جهانی نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از شرایط پیش‌رو داشت. 2⃣- اما در بازار سرمايه ایران دلیل رشد شاخص، افزایش ۲۰ درصدی قیمت نفت در بازارهای جهانی است که باعث افزایش ارزش سهم شرکت‌های پتروشیمی و پتروپالایشی و در نتیجه افزایش در بخش تولید مواد خام و فلزات بودیم. اما به صورت نوسانی است. 3⃣- با توجه به روند افزایشی قیمت دلار در ایران که تاثیر مستقیم بر افزایش شاخص بورس تهران داره، روند مثبت هست. اما این مورد هم به صورت نوسانی است. ✅ لذا فعلا نمی‌توان یک روند پایدار رو برای بازار سرمایه پیش‌بینی کرد و باید منتظر تاثیرات بیشتر کرونا بر اقتصاد جهانی و احتمالا به تبع آن افزایش قیمت‌های جهانی باشیم که روی بازار سرمایه ایران هم تاثیر دارد. لذا فعلا نمیشه برآورد دقیقی ارائه کنیم. 🔸پی‌نوشت: البته در نیمه دوم سال شاهد افزایش و رشد شاخص‌ها خواهیم بود. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔵 l موعود گرایی و نظریهٔ نظام انقلابی 🔸بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری، در نظریه نظام انقلابی، انقلاب اسلامی حرکتی رو به جلو، تحوّلی و مستمر است که با پیروزی و سرنگونی رژیم طاغوت پایان نیافته بلکه در قالب نظام جمهوری اسلامی به حیات خود ادامه می دهد. از نگاه ایشان، انقلاب یک حادثه محدود به گذشته نیست و به حال و آینده تسری می یابد. این تسری بخشی به دلیل ماهیت تکاملی انقلاب است. به این معنی که در مسیر رسیدن به اهداف غایی، توقف معنا ندارد و وضع کنونی می‌بایست از وضع پیشین بهتر و متکامل‌تر گردد. 🔸این گزاره مهم، منبعث از اعتقاد به موعودگرایی و انتظار به عنوان یکی از آموزه های کلیدی مکتب اسلام شیعی است. از دیدگاه اسلام، به خصوص مذهب تشیع، انتظار، همواره برانگیزنده، تحرک بخش، جنبش آفرین، سرچشمه شور مقاومت، ایثار، قیام و حرکت مستمر است. 🔸باور به موعود، ما را همیشه در یک تطور استکمالی به سمت و سوی غایتی کمالی سوق میدهد و به سبب آن هیچگاه نمیتوان به وضع موجود قانع بود و آن را نهایی ترین ساختار دانست؛ بلکه غایت، است که در آن، دین با تمام جلوه هایش بروز خواهد داشت و تمدن اسلامی به تکامل خواهد رسید. ✅ از این رو در نظریه نظام انقلابی، ساختارهای نظام همیشه پویایی انقلابی خود را خواهند داشت تا به جامعه مهدوی منتهی شود. ✍ محسن محمدی‌الموتی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 قدری منصف و واقع‌بین باشیم 🔸گاهی وقت‌ها برخی مسائل را نباید خیلی تحلیل کرد. آنقدر روشن و صریح است که نیاز به تحلیل ندارد. فقط باید قدری انصاف داشت و واقع‌بین بود. به دو گزاره مهم زیر توجه کنید: 1️⃣ توئیت سفیر چین در ایران در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت که دولت چین را به دروغگویی متهم کرده بود: "امیدوارم شما به حقایق و تلاش‌های بزرگ مردم چین در مقابله با کرونا احترام بگذارید". 2️⃣ توئیت رابرت مک‌ایر سفیر انگلیس در ایران در واکنش به درخواست آزادسازی نفتکش ایرانی گریس۱ که دولت انگلیس پارسال آن را در جبل‌الطارق دزدیده بود: "دولت ما حق دارد نفتکش حامل نفت ایران را توقیف کند"! 🔸حالا بماند حضور میدانی سفیر انگلیس در اغتشاشات مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی که جای دیگر قابل بحث است؛ اگر سفیر چین به جای سفیر انگلیس در آن اغتشاش که عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پاره شد می‌بود، چه می‌شد؟!! 🔸نه چین پرستیم نه اروپا و آمریکاپرست، ولی تشخیص اینکه منافع ملی از کجا و به چه طریق، آسان، کم‌هزینه و حداکثری و بدون درخواست سرسپردگی تامین می شود، بسیار ساده است. ✍ حمید خوش‌آیند @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ناکثین چه کسانی هستند؟.pdf
352.8K
(۱۰۲) 💠 فصل سوم _ مقالات/ pdf 🔻 پرونـــده دوم: 🔴 ناکثیـــن چـه کسانی هستند؟ @seraj1397 .
کارگزاران منافق-اشعث و ابوموسی.pdf
465.7K
(۱۰۱) 💠 فصل سوم _ مقالات/ pdf 🔻 پرونـــده دوم: 🔴 کارگــــــزاران منــــــافق! @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛ 🔴 برای کسانی که می‌پرسند اگر آمریکا این ویروس را ساخته پس چطور خودش بالاترین کشته‌های کرونایی را داشته؟!! ✅ پاسخ را از زبان دکتر رضا منتظر، متخصص طب ایرانی‌اسلامی بشنوید @seraj1397 .
؛ ‼️ / ماجرای اجساد رها شده بیمارستانی در تهران 🔸برخی کاربرانِ معاند مدعی وجود اجساد زیادی از قربانیان کرونا در بیمارستانی در تهران شدند اما بررسی فیلم نشان می‎دهد که برچسب روی نام اجساد به انگلیسی نوشته شده و متعلق به ایران نیست. 🔸این فیلم از قسمت سردخانه بیمارستانی در شهر کرویدون انگلیس گرفته شده است! @seraj1397 .
؛ 🎥 / ماجرای اجساد رها شده بیمارستانی در تهران 🔸برخی کاربرانِ معاند مدعی وجود اجساد زیادی از قربانیان کرونا در بیمارستانی در تهران شدند اما بررسی فیلم نشان می‎دهد که برچسب روی نام اجساد به انگلیسی نوشته شده و متعلق به ایران نیست. 🔸این فیلم از قسمت سردخانه بیمارستانی در شهر کرویدون انگلیس گرفته شده است! @seraj1397 .
⁉️ آیا بلافاصله پس از ظهور امام زمان(عج) برپا خواهد شد؟ ✅ پاسخ : 🔻اين باور صحيح نيست به دلايل و شواهد زير: 🔸آياتي در قرآن دلالت دارد كه حكومت روي زمين بدست مؤمنين و مستضعفين و صالحين تشكيل و اداره مي‌شود و هدف اصلي از خلقت كه ايجاد عبوديت خالص در سطح كل جامعه است تحقق پيدا مي‌كند و در رأس حكومت حضرت ولیعصر(ع) قرار دارند. و خداوند در آيه۵ سوره قصص مي‌فرمايد: « وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ». 🔸همچنين روايات بسياري درباره تشكيل حكومت عدل الهي جهاني توسط حضرت مهدي(ع) از ائمه اطهار رسيده است، كه همه حكايت از اين دارد كه تاريخ با ظهور حضرت تازه شروع و آغاز مي‌شود نه به پايان برسد، و شايد برخي ظهور را با قيامت خلط كرده باشند. 🔸قال رسول‌الله(ص) في حديث عن الله عزوجل يقول في آخره عن المهدي(ع): و لانصرنه بجندي و لامدنه بملائكتي حتي يعلن دعوتي و يجمع الخلق علي توحيدي، ثم لاديمن ملكه و لاداولن الايام بين اوليائي الي يوم القيامة؛ 🔸در آخر حديث طولاني پيامبر(ص) فرمودند: خداوند فرموده امام مهدي(ع) را با لشگريان خود ياريش مي‌كنم و با فرشتگانم به او مدد مي‌رسانم تا آنكه دعوتم را آشكار كند و مردمان را بر توحيد و خداپرستي گرد آورد. سپس ملكش (حكومتش) را تداوم بخشم و روزگار را در اختيار اولياي خود قرار دهد تا روز قيامت فرارسد. 🔸بنابراين با ظهور امام زمان(ع) نه تنها دنيا به پايان نرسيده بلكه شروع حكومت عدل جهاني است كه خداوند وعده آن را به مردم داده است. @seraj1397 .
پاسخ به شبهه کرونایی - استاد میرباقری.mp3
3.01M
🎧 پاسخی کوتاه به یک شبهۀ الٰهیاتی دربارۀ کرونا، توسط استاد میرباقری ؛ 👌 نزول بلا و ابتلا، برای سیر دادنِ بندگان به سمت خداست. گرفتاری‌ها و ابتلائات، با حساب‌ و کتاب نازل می‌شود و با حساب‌ و کتاب هم رفع می‌شود. خداوند متعال می‌تواند ابتلائات را بردارد، اما بنا نیست که بی حساب و کتاب، گرفتاری‌های عالَم رفع بشود. 👌 درست است که امام، باذن‌الله حاکم بر قوانینِ عالَم است و قانونِ ابتلائات در دست اوست و اگر اراده کند یک بلای اجتماعی به‌راحتی رفع می‌شود، اما نباید امام را در حد طبیب تنزل داد و حرم امام را در حد بیمارستان تنزل داد. حرم امام بیمارستان نیست. شأن امام، فوقِ أطباست. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛ 🔴 سوال: چرا ائمه در این شرایط کاری نمی‌کنند؟! 🔺پاسخ حجت‌الاسلام قرائتی را بشنوید @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 مصاحبه سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در بازدید از پایگاه حمزه سیدالشهدا اسلامشهر 🔸در این دیدار، سردار فرماندهی سپاه استان تهران از زحمات بسیجیان این مجموعه تشکر کرد و همچنین عملکرد بسیجیان این مسجد را به عنوان همه جانبه برای مجموعه‌های دیگر معرفی نمود. @seraj1397 .
. 🔴 بسیجیان اسلامشهر در یک طرح ابتکاری، تونل مکانیزه ضدعفونی خودرو ساختند 🔸طراحی، ساخت و اجرای طرح تونل مکانیزه خودرو با مواد نانو توسط بسیجیان شهرک مهدیه جنوبی (مسجد امام جواد-ع) راه‌اندازی شده و تا پایان هفته بصورت کاملا رایگان و شبانه‌روزی برای تمامی خودروها در ابتدای خیابان نواب اسلامشهر خدمت رسانی میکنند. @seraj1397 .
. 🔴 عاملان قتل پسر موبایل‌فروش به زودی محاکمه می‌شوند / قاتل: به خاطر پول جراحی مادرم دزدی کردم 🔸سه سارق که پس از قتل جوان موبایل فروشی در اسلامشهر و سرقت ۵۶ گوشی از داخل مغازه به دام پلیس افتادند، پرونده‌شان زیرنظر رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران و در شعبه یک مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. @seraj1397 .