eitaa logo
" سراج "
2.7هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ثبـتـــــ‌نام خادمیــن شهـــداء 🔸علاقمندان جهت ثبت‌نام به سایت کوله‌بار- استان تهران مراجعه نمایند. 🔸زمان ثبت‌نام: از تاریخ ۲۰ مرداد لغایت ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ 🔸برای ثبت‌نام نیازی به رمز ورود نیست فقط کافیه به سایت "کولـه‌بار" رفته، استان تهران، شهرستان اسلامشهر را انتخاب نموده و بقیه موارد خواسته شده را تکمیل نمائید. (کمیته خادمین شهدا شهرستان اسلامشهر) @seraj1397 .
🔴 مجمع حافظان قرآن‌کریم کاشمر برگزار می‌کند ✨مسابقه عظیم قرآنی و فرهنگی «نور علیٰ نور» ❇️ با ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی شامل: 🎁 ۱۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی 🎁 ۲۰ کارت هدیه پانصد هزار تومانی 🔸تاریخ برگزاری: ۵ شهریور ماه 🔸ثبت‌نام و شرکت در مسابقه برای عموم هموطنان عزیز از هر قوم و مذهبی، آزاد و است. 🔸تا دیر نشده ثبت‌نام کنید. 🔸ثبت‌نام در مسابقه، دریافت نسخه PDF مقاله و عضویت در کانال اطلاع‌رسانی از طریق لینک زیر: 🆔 zil.ink/noor_test @seraj1397 .
🔻مؤسسه دین گستر «بنیاد رَدم» برگزار می‌کند: 🔴 فـراخوان تیم رسانه‌ای ویـژه متخصص و فعـال 💰💯 بهمــراه حقـوق و مـزایا 📃 جهت اطلاع از شرایط همکاری و ثبت‌نام به آیدی زیر مراجعه نمایید: @Admin_roshana @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 کتاب صوتی: "ناگفته هایی از حقایق عاشورا" 🔸اثــــــر: آیت‌الله سیدعلی حسینی میلانی 🔸بصورت ۱۶ جلسـه سخنـرانی @seraj1397 .
. 📗 : 🔸کتاب "ناگفته‌هایی از حقایق عاشورا" حاصل پژوهشی است عمیق و دقیق، از دانشمند معاصر حضرت آیت‌الله سید علی حسینی میلانی که در طی ۱۶ جلسه در حضور جمعی از شاگردان ایشان تدریس شده است. 🔸این گفتگو، در سه محور «ریشه‌ها، وقایع و پیامدها»ی واقعه عاشورا صورت گرفته است. 🔸ابتدا و قبل از ورود به بحث اصلی، طی تحلیلی جامع، برخوردهایی را که در طول تاریخ از سوی اصحاب سقیفه با این حادثه تاریخی شده، دسته بندی شده است. سپس در بخش اصلی کتاب سیر تاریخی منجر به شهادت حسین بن علی(ع) را با بررسی نقش معاویه، نقش یزید و نقش کوفیان، در ۳ بخش جداگانه به تفصیل، نقل و بررسی می‌کند. 🔸خصوصیّتی که این کتاب را از سایر نوشته‌های موجود در این زمینه متمایز می‌کند، دیدگاه جدید و موشکافانه‌ای است که آشنایی با آن و مطالب نادرش در خصوص بررسی افراد، وقایع و شرایط تاریخی، به احتمال زیاد، خواننده را در فضایی نو در نگاه به عاشورا قرار خواهد داد. و متوجه خواهد شد که چه بسا «شیعیان بیوفای کوفه» غلط مشهوری بیش نباشد و اینکه چه نقشه ها و اهدافی در پس پرده نگه داشته شده و واقعیت از سوی چه کسانی دگرگون گشته است. 🔸نتیجه نهایی مطالعه این کتاب تحول اساسی در نگاه ما به حرکت امام معصوم و شرایط تاریخی خواهد بود و نقش ایشان را در حفظ اسلام در شرایطی متفاوت با آنچه تاکنون ترسیم شده، خواهیم فهمید. طرحی را می‌بینیم که در آن، معاویه نقشه نابودی کلی اسلام را کشیده بود و با تدبیر خلیفه الاهی، نتیجه، کاملا عکس آنچه می‌پنداشتند رقم خورد و بنی‌امیـه را که آرزوی حکومتی ابدی در سر داشتند، در دهه‌ای ریشه‌کن ساخت. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 تغییر و تبدیل در انجام دادن نذر 🔷 سوال: آیا در شرایط فعلی کرونا می‌توان به جای نذر هر ساله در ایام محرم، پول آن را محاسبه و به موسسات خیریّه اهدا کرد؟ ✅ جواب: اگر را به نحو صحیح بر زبان جاری نکرده است، تغییر و تبدیل در انجام دادن آن مانعی ندارد. @seraj1397 .