eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
📆 شهریور سال ۱۳۷۷، شهادت دادستان‌ انقلاب‌ تهران، رئیس سازمان زندان‌ها، عضو جمعیت موتلفه اسلامی، «شهید سید اسدالله لاجوردی» 💠رهبرانقلاب: ‼️من این درد درونی خودم را فراموش نمیکنم که در یک‌سال‌ و نیم پیش، وقتی که شهید عالیمقام و سیّد عزیز و بزرگوار، شهید لاجوردی به شهادت رسید - کسی که چهره بسیار درخشانی بود و بسیار کسان از مجاهدات او در دوران مبارزات و در دوران اختناق خبر ندارند که این مرد چه کرد و کجاها بود و چگونه زندگی کرد؛ چه زندانهایی کشید و چه زحمتهایی متحمّل شد. بعد از انقلاب نیز بی‌تظاهرترین کارها را که سخت‌ترین هم بود، بر دوش گرفت و آخر هم شهید شد - یکی از روزنامه‌های آلمان نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست! یعنی آنها عنوان ترور را هم عوض کردند؛ چرا؟ چون این به وسیله ناراضیان داخلی انجام گرفته است! لاجوردی اگر شهید میشود، حتی ترور بودن این را هم قبول نمیکنند، میگویند ترور نیست. تبلیغات رسانه‌های دنیا این است. امپراتورىِ استکبارىِ خبرىِ مسلّط بر افکار عمومی دنیا این است! ٧٩/۱/۲۶ @seraj1397 .
🗓 بمناسبـت هفتــه دولــت 💠رهبرانقلاب: ‼️هفته‌ی دولت به‌ منزله‌ی یک عید است برای دولت؛ یعنی بازگشت سالیانه‌ی یک مناسبت معیّن است -که عید به همین معنا است- و وقتِ بیان کردن و گفتن و این قبیل کارها است. مناسبتی که برای این هفته قرار داده شده، یکی از تلخ‌ترین یادبودهای کشور است؛ یعنی شهادت دو عزیزِ برجسته مثل شهید باهنر و شهید رجائی. لکن بطور معمول، این هفته یادآور مصیبت درگذشت این دو بزرگ است. تصوّر من این است که حکمت الهی که بر دل و زبان مسئولین جاری شد و این اتّفاق افتاد و این مناسبت در این زمان قرار گرفت، برای این است که شهید رجائی و شهید باهنر از یاد نروند و به‌عنوان دو شاخص، به‌عنوان دو سنجه در مقابل چشم ما باشند. خب، شاخص بودن این دو نفر، نمیتوان گفت به‌خاطر قوّت مدیریّت آنها یا مثلاً فرض کنید که توانایی‌ها و ابتکارات آنها است؛ چون مسئولیّت این دو عزیز زمان زیادی طول نکشید؛ زمان مرحوم باهنر که خیلی کوتاه بود، مرحوم رجائی هم چند ماهی بود. سنجه بودن آنها به‌خاطر خصوصیّات رفتاری آنها و شخصیّتی آنها و اخلاقی آنها است؛ این را باید ما همواره در ذهن داشته باشیم. ۷۸/۶/۴ @seraj1397 .
📆 شهریور سال ۱۳۱۷، افتتاح راه‌آهن استعماری، توسط رضا شاه پهلوی 💠رهبر انقلاب: ‼️اساس سیاست آن رژیم، بر وابستگی بود راه‌آهن هم که می‌کشیدند، بیش از آنکه برای ایران باشد، به نفع اتصال دو جبهه متفقین بود که آن روز بایستی علیه آلمان میجنگیدند - راه‌آهن شمال و جنوب برای این بود که شوروىِ آن روز را به جنوب، در خلیج فارس که محلّ استقرار انگلیسیها بود وصل کنند تا بتوانند سلاح منتقل نمایند، و جبهه‌های جنگ متفقین علیه متحدین قادر به دفاع باشد- طرفداران رژیم منحوس و تفاله‌های آن، بعد از ۵۰سال هنوز صحبت راه‌آهن شمال و جنوب را میکنند؛ راه‌آهنی که براساس طرحی خائنانه و بی‌توجه به استقلال این ملت بوجود آمد! ۷۶/۵/۱۲ @seraj1397 .
📆 شهریور سال ۱۳۵۸، شهادت «حاج مهدی عراقی» عضو اصلی فدائیان‌اسلام توسط گروه نحس فرقان 💠امام خمینی: ‼️من ایشان را حدود ۲۰سال است که میشناسم. مهدی عراقی یک نفر نبود، او به تنهایی ۲۰نفر بود. شهید عزیز، حاج مهدی عراقی برای من برادر و فرزند خوب و عزیز من بود. شهادت ایشان برای من بسیار سنگین بود اما آنچه مطلب را آسان میکند آنستکه در راه خدا بود. شهادت او بر همۀ مسلمین مبارک باشد. او میبایست شهید میشد؛ برای او مردن در رختخواب کوچک بود! ۵۸/۶/۴ 💠رهبرانقلاب: ‼️شهید عراقی، جوانی و عمر نشاط خود را فدای جایگزین نمودن حکومت خدا بجای حکومت طاغوت کرد، بزرگترین حق را به گردن انقلاب همین اشخاص دارند. ۶۳/۶/۴ @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 آیا رهبــری در تنگنـا بودند که واکسن زدنـد⁉️ 🔸اگر دیدید به شما گفتند رهبری اینجا در این مورد و یا آنجا در آن مورد نظرش چیز دیگریست ولی نمی‌تواند بگوید در مضیقه است، و ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم، و داستان از تاریخ اسلام و زمان پیامبر(ص) برایتان آوردند که پیامبر(ص) در فلان ماجرا فرمود من سکوت کردم شما چرا خودتان اقدام نکردید؟ و این مثال‌ها، و القاء کردند که ما هم الان باید جلو برویم و راه را برای رهبـری باز کنیم و آتش به اختیار عمل کنیم، در این صورت چه اتفاقی می‌افتد؟! 🔸نتیجه این افکار این می‌شود که در آینده برای تمام افعـال و اقـوال رهبری یک تبصره می‌آوریم که نظر رهبری چیز دیگری است، روی رهبری فشار است و اینگونه حرفها، و به مرور حرف حرفِ خودمان می‌شود و رهبری جایگاهش را بین ما از دست می‌دهد! همان چیزی که دشمنان می‌خواهند. 🔸بدانید و مطمئن باشید که رهبـر معظم انقلاب هر نظـری داشته باشند صریح می‌گویند و یا عمل می‌کنند، نه به صورت مبهم که هرکس هر جوری خواست برداشت کند. رهبـر مقتدرمان که معادلات دنیا را به هم می‌ریزد، را خوار و ضعیف و ذلیل جلوه ندهیم.حسین دارابی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 رهبـری فصل‌الخطاب است... ❓به نظر شما چرا رهبـری به عنوان امام جامعه اسلامی به صورت زنده و عمومی و با آن حجم کار رسانه‌ای واکسن زدند؟! ❓به نظر شما ایشان که در حکیمی و فرزانگی‌اش شکی نیست و حافظ جان مسلمین است، چرا با این حجم سنگینِ کارِ رسانه‌ای، واکسن تزريق کردند؟! 🔸برخی افراد و کانالهای به ظاهر انقلابی بیان می‌کنند که «منظور رهبری اینه که بمن اصرار کردند باید واکسن بزنید و...» 🔻کلام رهبـری را بخوانید: 👇 «به من اصرار میشد از مدّتی پیش -از چندماه قبل از این- که من از واکسن استفاده کنم؛ من اوّلاً مایل نبودم که از واکسن غیر ایرانی استفاده کنم و به دوستان هم گفتم -هم به کسانی که اصرار میکردند، هم به بعضی از دوستان دیگر- که منتظر می‌مانیم تا ان‌شاءالله واکسن داخل کشور تولید بشود و از واکسن خودمان استفاده کنیم؛ این افتخار ملّی را به معنای واقعی کلمه پاس بداریم.» 🔸کاملا روشن و واضح است که رهبـری با واکسن مشکلی نداشته و تأخیر واکسیناسیون را صرفاً بخاطر حمایت و تشویق تولید ملی به تأخیر انداختند. لذا هیچ وجهی برای حمل عمل و کلام ایشان بر تحمیل تحت فشار اطرافیان وجود ندارد. 🔸حکمت وجود رهبری "فصل‌الخطاب" بودنِ اوست. به بهانه کارشناس بودن نباید این حکمت را نادیده گرفت. رهبری اگر کارشناس هم نباشد با کارشناسان به حد کفایت مشورت می‌کنند بعد خط‌مشی جامعه را تعیین می‌کنند. اصلاً وجود رهبری برای خاتمه دادن به همین دعواهای کارشناسانه است. 🔸علاوه بر اینکه رهبری مؤیدِ مِنْ عِندَالله است و تجربه نشان داده است که تصمیمات او در بزنگاه‌های حساس بهترین تصمیم بوده است. لذا نباید شأن ایشان را در حد یک کارشناس پایین بیاوریم. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 واکسن ایرانی - واکسن خارجی‼️ 🔸تاریخ شهادت خواهد داد که او (رهبری) هرآنچه در توان داشت سعی کرد که به مردمش بفهمـاند که غــرب برای تغییر ژنتیکی در نسل بعدیِ آنها از طریق واکسیناسیون، برنامه‌های زیادی دارد، اما مردمش نمی‌خواهند باور کنند...!! 🔸چه کسی میتواند کند واکسن‌های خارجـی که به ایـران روانه میشود، عامل تغییر ژنتـیک نباشد؟! 👈🏼 کم کردن عمــر 👈🏼 کم کردن سلولهای خاکستری مغز 👈🏼 کم کردن گلبولهای سفید و قرمز 👈🏼 ایجاد بستر بیماری جدید 👈🏼 زمینه سازی برای بیماری‌هایی که داروهایش فقط توسط کمپانی‌های خاص تولید می‌شود. و...... 🔸همه‌ی اینها در موسسات تحقیقاتیِ صهیونیستی مورد بررسی قرار گرفته است. 🔸چه کسی میتواند در این شرایط که فشار افکار عمومی بر مسئولین جهت واردات واکسن آمریکایی و اروپایی شدت یافته، پاسخگوی اختلالات ژنتیکی در نسل بعدی باشد؟! 🔸چگونه به این سرعت فراموش کردیم، همانگونه که امروز نیازمند واردات واکسن هستیم، دو دهه قبـل، نیاز فـوری به واردات خون داشتیم و این درخواست را از غرب و مشخصاً فرانسه کردیم. چه شد؟!! با خیانتِ دولت غرب‌پرستِ اصلاحات خون‌های آلوده به ویروس ناشناخته‌ی ایدز HIV توسط فرانسه به ایران وارد و به بیماران تزریق شد!! 🔸اگر نسل بعدی ما دچار هرگونه اختلال ژنتیکی شد، غیرت داشته باشیم و به آنها بگوییم که.... «رهبر ایران، بخاطر حفاظت از سلامت نسل بعدی ایران، مخالفِ واردات واکسن آمریکایی و غربی بود، اما برخی مردمش از سر جهل و نادانی او را در تنگنا گذاشتند...! @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نتیجـه‌گیـری با خــودتان... 1⃣- آمریکا به متحد خود ژاپن، واکسن آلوده صادر کرده است. 2⃣ روابط آمریکا و ژاپن به قدری نزدیک بود که ترامپ، نخست‌وزیر ژاپن را به عنوان نماینده خود به ایران فرستاد. 3⃣ آمریکا سالهاست با مردم ایران دشمنی داشته و ورود هرگونه دارو را تحریم کرده است. 4⃣ ویروس "ایـدز" برای اولین بار در آفریقا توسط واکسن آبله‌ی شرکت فایـزر وارد شد! 5⃣ شرکت فایـزر در پروندهٔ خود آزمایش غیرقانونیِ دارو بر روی کودکان کشورهای دیگر را داشته است. 👈 نتیجـه با خــودتان... @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 دولت انقلابی و تقویت پایه‌های اقتصادی کشور 🔸اقتصاد جایگاه مهمی در تقویت پایه‌های قدرت یک کشور دارد. به بیان بیانیه گام دوم انقلاب؛ اقتصاد یک نقطه‌ی کلیدی تعیین کننده است. اقتصادِ قـوی، نقطه قوت و عامل مهم سلطه ناپذیری و نفوذ ناپذیری کشور است. 🔸دولت در تراز انقلاب باید برای تقویت پایه‌های اقتصاد کشور برنامه‌ریزی و راهبرد داشته باشد. مهمترین راهبردهایی که دولت انقلابی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند اتخاذ کند عبارتند از: 1⃣- تلاش و برنامه‌ریزی برای تقویت اقتصاد مستقل کشور 2⃣- تمرکز بر تولیـد انبوه با کیفیت 3⃣- تمرکز بر تـوزیـع عدالت محور 4⃣- تلاش برای مصرف به اندازه و جلوگیری از اسـراف 5⃣- تمرکز بر مدیریت خردمندانه در مناسبات اقتصادی 🔸کشور ظرفیت توسعه و تحول اقتصادی را دارا می‌باشد. برای "توسعـه" نیازمند منابع مادی و سرمایه انسانی و مدیریت این منابع هستیم. به نظر می‌رسد علت مشکلات اقتصادی کشور را باید در مولفه "مدیریتـی"جستحو کرد. ✍️ دکتر نصرت‌الله حیدری @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 انتشار تصاویر ندامتگاه اوین تهدید یا فرصت؟ 🔸چندی پیش انتشار تصاویر ندامتگاه سرتیتـر اخبار داخلی و خارجی شده بود و هر حزب و جناحی بر پایه اهداف خود تفسیری از این ماجرا به نفع خویش انجام میداد. 🔻گـزاره‌های خبـری: 1⃣ تهدیدهای ضعف مدیریتی باید بازنگری گردد و امیدواریم که دیگر هیچگاه شاهد چنین اتفاقی نباشیم و با دقت در انتخاب مدیران و کارمندان در بدنه دولت و ارگانهای حساس، بدون در نظر گرفتن ملاحظات جناحی و با ملاک شایسته سالاری این ضعفها را به حداقل رساند. 2⃣ تهدیدی که شاید تبدیل به فرصت شود!! بخوبی میدانیم که مخالفین، در راستای تخریب نظام اسلامی، هر وسیله‌ای را دستاویز اهداف خود کرده و با شعار حقوق بشر، بیش از پیش بر طبل مخالفت با نظام اسلامی می‌کوبند. یکی از بهانه‌‌های مخالفین خارج‌نشین، اظهارات زندانیان آزاد شده در رسانه‌های خارج از کشور میباشد که دم از اوضاع بد ندامتگاهها در ایران میزنند و آنچنان از شرایط نابسامان، اتاقهای تاریک و نَمور سخن به میان می‌آورند که هر مخاطب عام و بی‌بهره از اطلاعات سیاسی، ناخواسته به همزادپنداری میپردازد. 🔻نتیجــه: انتشار این تصاویر از شبکه‌های معاند، باعث شد حداقل دید مخاطب نسبت به اوضاع زندانیان که بصورت پیش‌فرض توسط معاندین در ذهنشان ایجاد شده بود تغییر کند.‌ اما فراموش نکنیم که این نوع گافها قابل چشم‌پوشی و اغماض نمی‌باشند و باید عاملین معرفی و مجازات شوند. کاربرد مثالِ «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» را در این حادثه میتوان به وضوح مشاهده کرد.‌ گاها مخالفین با دست خود، خودشان را رسوا میکنند. ✍️ مسعود باقـری @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۳۱۳.mp3
4.5M
🔴 ما نیازمند انقلاب در رفتاریم‼️ 🎙 دکتر قاسم حبیب‌زاده @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رای اعتماد به مجلس انقلابی‼️ 🎙 احسان گـودرزی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 دولت انقلابی 💢 توصیه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری به دولـت @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سرخط خبرهای بی‌بی‌سی: پیش‌بینی رهبر ایران درباره واکسـن آمریکایی درسـت بود! @seraj1397 .
1.47M
🔴 ماجرای واکسن زدن رهبری چیست؟ 📌 پـروژه امنیتـی دشمـن چیست؟ 🎙 رضـا خانعلـی‌زاده @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 رئیـس شـورای گروه‌های جهـادی اسلامشهـر مشخص شـد 🔸مجمع شورای جهادی شهرستان اسلامشهر با حضور مسولین گروه‌های جهادی شهرستان اسلامشهر و ناظرین استانی در اردوگاه شهید غلامی برگزار شد. 🔸در این مراسم که بیش از ۱۵۰ گروه جهادی حضور داشتند پس از رای گیری، جناب آقای "جـواد حیـدری" مسئول گروه جهادی و خیریه جوادالائمه(ع) بعنوان رئیس شورای جهادی شهرستان اسلامشهر انتخاب شدند. @seraj1397 .