eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 پرسیـــدن عیـــب نیســـت! 🔊 فرض کنید در رسانه‌ای مطرح شود: «نجف دریابندری مترجم و نویسنده شهیر ایرانی در ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ درگذشت» این خبر جزو اطلاعات واقعی است! 🔊 اما اگر اظهار شود: «محققین می‌گویند زنجبیل در درمان سرطان موثر است.» این خبر می‌تواند واقعی یا ساختگی باشد... 📕 سواد رسانه‌ای اینجاست که به کمک ما می‌شتابد! سواد رسانه‌ای یعنی طرح پرسش‌های صحیح، متعدد، به جا و پیگیری آن خبر. 📌کدام محققین؟ 📌طبق کدام آزمایش و داده‌های آزمایشگاهی؟ 📌 آزمایش در کدام کشور، با چه تکنیک و فناوری‌ای و در چه مقیاسی اجرا شده است؟ 📌 این آزمایش روی چند بیمار انجام شده است؟ 📌 استفاده از زنجبیل در چه مدتی باعث بهبود سرطان شده است؟ 📌 افراد درمان‌یافته چه رژیم غذایی داشتند؟ گیاه‌خوار بوده‌اند یا همه‌چیزخوار؟ 📌 این افراد چه میزان زنجبیل مصرف کرده‌اند؟ و ... 📕 متاسفانه دلایل متعددی موجب شده تا معمولا این دسته از پیام‌ها بدون سطحی‌ترین نوع بررسی، در گروه‌های مختلف خانوادگی و ... دست به دست شوند و حجم زیادی از مخاطبان آن را خوانده و باور کنند؛ در حالیکه یک فرد با سواد [رسانه‌ای!] قطعا باید قبل از بازنشر چنین محتواهایی دست کم یک مورد از سئوال‌های فوق را پرسیده و به پیگیری آن بپردازد.... @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
38.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 رهبــــــــــــــری کیســت؟ @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا حالا دیدین یه برانداز و ضدانقلاب یه اختلاسگر رو بزنه؟ یا تهدید کنن که میخوان بکشنش؟! میدونین چرا؟! چندماهه منتظر جواب این کلیپ هستم 😅 @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دروغ بودن عکس چهره امامان ‼️ ⚠️این عکس‌ها رو داخل خونه‌تون نگه ندارید. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
؛ 🏴 مراسمات دهه اول محرم در شهرستان اسلامشهر @seraj1397 .
؛ 🏴 مراسمات دهه اول محرم در شهرستان اسلامشهر @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 اســــــلام سیـــــــاسی 🔸گروهی همواره تبلیغ می‌کنند که مراسم عزاداری را به سیاست آلوده نکنید. برخی از طرفداران این تفکر، شامل رسانه‌های معاند ،سکولار و همچنین فرقه شیعه انگلیسی هستند که با آگاهی و هدف روشن در تلاش برای تحریف حقیقتند. 🔸اما گروهی دیگر از روی جهل و بی‌اطلاعی این مطالب انحرافی را تکرار می‌کنند،لذا روی حرف ما با این عزیزان است. 🔸اسلام یک دین سیاسی است که تشکیل حکومت توسط پیامبر اسلام و انتخاب جانشین توسط ایشان از بارزترین شاخصه‌های آن است. 🔸مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند واقعه‌ی غدیر صرفا بحث سیادت علی‌بن‌ابیطالب نیست بلکه یک امر کاملا سیاسی است، چرا که آنچه ضامن اجرای احکام اسلامی است،تشکیل حکومت اسلامی بر اساس احکام قرآن می‌باشد.که اگر واقعه‌ی غدیر دچار انحراف نمی‌شد،حاکمیت اسلامی هم دچار انحراف و خیانت نمی‌شد که در نهایت به جنایت عظیم عاشورا ختم گردد. 🔸امام حسین(ع) هم در نامه خود به محمد حنفیه علت قیام و حرکت خود را احیای دین جد بزرگوارشان بیان می‌نمایند. لذا قیام ایشان نیز در ادامه‌ی احیای حکومت اسلامی و امری کاملا سیاسی است. از همین منظر امام خمینی(ره) فرمودند: گریه ما بر اباعبدالله هم سیاسی است. پس برگزاری عزاداری حسینی یک امر احساسی و عاطفی نیست، گرچه عواطف و احساسات در آن نقش زیادی دارد. 🔸عاشورا بر پایه‌ی عقل، حماسه و‌ عاطفه استوار است، لذا انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی بزرگ در جهان، مولود همین اندیشه امام حسین(ع) است، به فرموده امام راحل این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. ✍ مصطفی علیجان‌زاده @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پیوند جالب‌توجهِ «آمریکایی‌ها»، «اصلاح‌طلبان» و «مذهبی‌های صورتی»! 🔻متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: "ما نگران فعالیت دوباره پلیس به اصطلاح اخلاق ایران برای اجرای حجاب اجباری هستیم. به نظر می رسد حکومت ایران هیچ درسی از اعتراضات اخیر نگرفته است." ✳️ چنــــــد نکتـــــه: 1⃣ در داخل ایران، اصلاح‌طلبان و مذهبی‌های صورتی به گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس که قصد مقابله با دارند، حمله می‌کنند و مثلاً اظهار نگرانی دارند. از آن طرف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در این زمینه اظهار نگرانی می‌کند❗️ 2⃣ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا انتظار داشته که با به راه افتادن فتنه هرزه‌ها و فواحش، جمهوری اسلامی درس عبرت!!! بگیرد. از آن طرف، اصلاح‌طلبان و مذهبی‌های صورتی هم انتظار دارند که جمهوری اسلامی از فتنه اخیر درس عبرت !!! بگیرد. 3⃣ آمریکایی‌ها انتظار دارند که پس از فتنه اخیر، پلیس جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کند و دست از مقابله با ولنگاری بردارد. از آن طرف، اصلاح‌طلبان و مذهبی‌های صورتی نیز پس از فتنه اخیر، با بهانه و توجیهات مختلف به فعالیت‌های پلیس در زمینه امنیت اخلاقی، حمله می‌کنند و به نوعی خواستار عقب‌نشینی از مواضع گذشته هستند❗️ @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پلــــه اول... 🔸ماه رمضان ۱۳۸۸ -بعداز فتنه- در دیدار رمضانیهٔ دانشجویان با مقام معظم رهبری، دانشجویی از وسط جمعیت بلند شد و با حرارت هرچه بیشتر گفت: آنچه در کهریزک اتفاق افتاد، خیانت بود. 🔸مقام معظم رهبری بلافاصله پاسخ دادند که: «بالاتر از خیانت، آن یک جنایت بود و من شخصاً موضوع را دنبال می‌کنم اما شمای جوان یادت نرود که مسئله کهریزک تابعی از مسئله اصلی است. مسئله اصلی را فراموش نکنید و پرسید می‌دانید چه بود؟ و خود پاسخ دادند مسئله اصلی این بود که از فردای انتخابات کاری کردند که به‌رغم مشارکت ۸۵درصدی مردم، نظام جمهوری اسلامی نتوانست سرش را در مقابل چشم ملت‌های اسلامی بالا بگیرد. یعنی برای فهم داستان کهریزک باید از این نقطه شروع کنی نه اینکه شما را در وسط داستان ایزوله کنند.» 🔸در جنگ روانی، اصلی به‌نامِ پله دوم وجود دارد؛ یعنی داستان / اتفاق از اول تعریف نمی‌شود. به تعبیر بهتر کنش سانسور می‌شود اما واکنش به نحو دلخواه روایت می‌شود. 🔸فرض کنید کسی بصورت شما سیلی زد و شما هم او را هل دادید و به زمین خورد و دستش شکست. آنچه فردا منتشر می‌شود اینکه: فلانی دست فلانی را شکسته است و سیلی اول و اصل موضوع کلا پنهان می‌ماند یا پنهان می‌شود. 🔺روایت‌های امروز دشمن و برخی دوستانی که نام آنان را باید «اصحاب تردید» گذاشت، همین است. ... @seraj1397 .