eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
؛ 🏴 مراسمات دهه اول محرم در شهرستان اسلامشهر @seraj1397 .
؛ 🏴 مراسمات دهه اول محرم در شهرستان اسلامشهر @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 اســــــلام سیـــــــاسی 🔸گروهی همواره تبلیغ می‌کنند که مراسم عزاداری را به سیاست آلوده نکنید. برخی از طرفداران این تفکر، شامل رسانه‌های معاند ،سکولار و همچنین فرقه شیعه انگلیسی هستند که با آگاهی و هدف روشن در تلاش برای تحریف حقیقتند. 🔸اما گروهی دیگر از روی جهل و بی‌اطلاعی این مطالب انحرافی را تکرار می‌کنند،لذا روی حرف ما با این عزیزان است. 🔸اسلام یک دین سیاسی است که تشکیل حکومت توسط پیامبر اسلام و انتخاب جانشین توسط ایشان از بارزترین شاخصه‌های آن است. 🔸مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند واقعه‌ی غدیر صرفا بحث سیادت علی‌بن‌ابیطالب نیست بلکه یک امر کاملا سیاسی است، چرا که آنچه ضامن اجرای احکام اسلامی است،تشکیل حکومت اسلامی بر اساس احکام قرآن می‌باشد.که اگر واقعه‌ی غدیر دچار انحراف نمی‌شد،حاکمیت اسلامی هم دچار انحراف و خیانت نمی‌شد که در نهایت به جنایت عظیم عاشورا ختم گردد. 🔸امام حسین(ع) هم در نامه خود به محمد حنفیه علت قیام و حرکت خود را احیای دین جد بزرگوارشان بیان می‌نمایند. لذا قیام ایشان نیز در ادامه‌ی احیای حکومت اسلامی و امری کاملا سیاسی است. از همین منظر امام خمینی(ره) فرمودند: گریه ما بر اباعبدالله هم سیاسی است. پس برگزاری عزاداری حسینی یک امر احساسی و عاطفی نیست، گرچه عواطف و احساسات در آن نقش زیادی دارد. 🔸عاشورا بر پایه‌ی عقل، حماسه و‌ عاطفه استوار است، لذا انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی بزرگ در جهان، مولود همین اندیشه امام حسین(ع) است، به فرموده امام راحل این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. ✍ مصطفی علیجان‌زاده @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پیوند جالب‌توجهِ «آمریکایی‌ها»، «اصلاح‌طلبان» و «مذهبی‌های صورتی»! 🔻متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: "ما نگران فعالیت دوباره پلیس به اصطلاح اخلاق ایران برای اجرای حجاب اجباری هستیم. به نظر می رسد حکومت ایران هیچ درسی از اعتراضات اخیر نگرفته است." ✳️ چنــــــد نکتـــــه: 1⃣ در داخل ایران، اصلاح‌طلبان و مذهبی‌های صورتی به گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس که قصد مقابله با دارند، حمله می‌کنند و مثلاً اظهار نگرانی دارند. از آن طرف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در این زمینه اظهار نگرانی می‌کند❗️ 2⃣ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا انتظار داشته که با به راه افتادن فتنه هرزه‌ها و فواحش، جمهوری اسلامی درس عبرت!!! بگیرد. از آن طرف، اصلاح‌طلبان و مذهبی‌های صورتی هم انتظار دارند که جمهوری اسلامی از فتنه اخیر درس عبرت !!! بگیرد. 3⃣ آمریکایی‌ها انتظار دارند که پس از فتنه اخیر، پلیس جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کند و دست از مقابله با ولنگاری بردارد. از آن طرف، اصلاح‌طلبان و مذهبی‌های صورتی نیز پس از فتنه اخیر، با بهانه و توجیهات مختلف به فعالیت‌های پلیس در زمینه امنیت اخلاقی، حمله می‌کنند و به نوعی خواستار عقب‌نشینی از مواضع گذشته هستند❗️ @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پلــــه اول... 🔸ماه رمضان ۱۳۸۸ -بعداز فتنه- در دیدار رمضانیهٔ دانشجویان با مقام معظم رهبری، دانشجویی از وسط جمعیت بلند شد و با حرارت هرچه بیشتر گفت: آنچه در کهریزک اتفاق افتاد، خیانت بود. 🔸مقام معظم رهبری بلافاصله پاسخ دادند که: «بالاتر از خیانت، آن یک جنایت بود و من شخصاً موضوع را دنبال می‌کنم اما شمای جوان یادت نرود که مسئله کهریزک تابعی از مسئله اصلی است. مسئله اصلی را فراموش نکنید و پرسید می‌دانید چه بود؟ و خود پاسخ دادند مسئله اصلی این بود که از فردای انتخابات کاری کردند که به‌رغم مشارکت ۸۵درصدی مردم، نظام جمهوری اسلامی نتوانست سرش را در مقابل چشم ملت‌های اسلامی بالا بگیرد. یعنی برای فهم داستان کهریزک باید از این نقطه شروع کنی نه اینکه شما را در وسط داستان ایزوله کنند.» 🔸در جنگ روانی، اصلی به‌نامِ پله دوم وجود دارد؛ یعنی داستان / اتفاق از اول تعریف نمی‌شود. به تعبیر بهتر کنش سانسور می‌شود اما واکنش به نحو دلخواه روایت می‌شود. 🔸فرض کنید کسی بصورت شما سیلی زد و شما هم او را هل دادید و به زمین خورد و دستش شکست. آنچه فردا منتشر می‌شود اینکه: فلانی دست فلانی را شکسته است و سیلی اول و اصل موضوع کلا پنهان می‌ماند یا پنهان می‌شود. 🔺روایت‌های امروز دشمن و برخی دوستانی که نام آنان را باید «اصحاب تردید» گذاشت، همین است. ... @seraj1397 .
🔴 پلـــــه اول... 🔸به این عبارت توجه کنید: «به دانشجویان دانشگاه شریف حمله شد!» گویی دانشجو خواب بود یا سر کلاس بوده یا یک تجمع آرام و منطقی داشته و عده‌ای دیوانه یا مشروب‌خور و مست به آنان حمله کرده‌اند و تمام. آیا روایت واقعی این است؟ 🔸در تیرماه ۱۳۷۸ تیتر روزنامه‌های آتش‌بیار معرکه این بود: «کوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شد»، «اعلام عزای عمومی مراجع تقلید برای شهدای کوی دانشگاه» و... حال آنکه در آن حوادث فقط یک افسر وظیفه نیروی انتظامی به‌نام عزت ابراهیم‌نژاد کشته شد و تمام. 🔸درباره حادثه زاهدان می‌شنوید: «نمازگزاران زاهدانی به رگبار بسته شدند» خب چرا جمعه‌های قبل به رگبار بسته نمی‌شدند؟ از مظلومیت‌های نظام جمهوری اسلامی همین موضوع است که داستان را از کمـر آن روایت می‌کنند. مثلا در سال۹۸ حجم عجیبی از خبر کشته‌شدن جوانی به‌نام پویا بختیاری در کرج منتشر شد اما کسی نشنید و فیلم‌های اقدامات این جوان در روزهای قبل و انتشار پیام تسلیت ربع‌پهلوی توسط پدرش را ندید. 🔸در ماجرای اعدام نوید افکاری گفتند «جوان ورزشکار اعدام شد» و گویی در خیابان قدم می‌زده است و به‌قید قرعه تصادفا اعدام شده. اینجا قتل فردی صاحب زن و فرزند توسط او بعنوان "پله اول" پنهان ماند. 🔸خواص مورد اشاره سخنان دیروز رهبری که سراسیمه وارد میدان شدند و بیانیه و موضع اعلام کردند و مرگ خانم امینی را قتل خواندند نیز روی پله دوم نشانده شدند. عمده روایت دشمن اینگونه است و داستان از خط شروع گفته نمی‌شود و اینگونه چهره‌ای خشن، سرکوبگر و بی‌منطق از نظام را معتبرسازی و ادراک‌سازی می‌کنند. 🔸طبیعی است که نظامی که به روش انقلابی به حکومت برسد، دشمنان باانگیزه‌ای دارد. اما دشمنی که به اخلاق پایبند باشد نیز به‌نوبه خود ارزش و نعمتی است. فاسدالاخلاق‌ها هیچ چیزی برایشان مهم نیست و از هیچ چیز فروگذار نمی‌کنند. 🔸حالا می‌توان فهمید چرا مقام معظم رهبری برای مرحوم یدالله سحابی و بازرگان –بعنوان کسانی که جمهوری اسلامی را قبول نداشتند– پیام تسلیت فرستادند. چون اپوزیسیونی بودند که اخلاق را فدای دشمنی نکردند. حالا از تجزیه‌طلب، منافق و قی‌شدگان ملت در سال۱۳۵۷ تا صهیونیسم و غرب در یک جبهه آرایش گرفتند و اکنون که قیمت‌ها تاحدودی تثبیت شده است و فسادگران نیز کمرنگ شده‌اند عرصه دیگری را گشوده‌اند که تصاویر مخابره‌ای آن «دروغ» و «سرکوب» باشد. این هم بگذرد، اما هم باید درس گرفت و هم عبرت. 👈 وظیفه نیروهای مومن به انقلاب اسلامی «نشان دادنِ دائمی پله اول» است و این شدنی است. دکتر عبدالله گنجی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 آخرین وضعیت تحرکات انتخاباتی جریان‌های اصلاحات و لاریجانی 1⃣ باوجود تلاش‌های متعدد همچنان مذاکرات اصلاح‌طلبان و طیف لاریجانی درباره انتخابات در مراحل ابتدایی قرار دارد و توافق نهایی حاصل نشده اما انتظار می‌رود نهایتا این طیف‌ها به صورت یکپارچه وارد انتخابات شوند. 2⃣ رحمانی فضلی در تحرکات انتخاباتی لاریجانی دارای نقش محوری است و اخیرا دیدار با روحانی را نیز آغاز کرده است. 3⃣ طیف لاریجانی و اصلاح‌طلبان به شدت به دنبال یافتن نشانه‌هایی مبنی بر دخالت دولت در انتخابات و بزرگنمایی آن هستند. 4⃣ این طیف‌ها کوچکترین نشانه از اختلاف درون اردوگاه انقلاب را برجسته می‌کنند. 5⃣ تمرکز کمپین انتخاباتی اصلاح‌طلبان و لاریجانی بر ایجاد یک مجلس قوی برای نظارت بر ناکارآمدی دولت بویژه در حوزه اقتصادی است. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 کوتاه و مختصر 👈 دکتر رئیسی با این همه خدمت، دوندگی، جدیت، و فعالیت داخلی و خارجی اما دشمن توانسته با بهانه بی‌حجابی که نتیجـهٔ سالها ولنگاری فرهنگی در دوره ریاست جمهوری غربگرایان بوده، برخی از مذهبی‌ها را جمع کنـد تا تحصن کنند و علیـه این رئیس‌جمهورِ خدوم شعار بدهند! بی‌بصیــرتی تا کجــا...؟!!! @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 گشت‌های پلیس برقرار شده امــــا «بازگشت گشت ارشاد» نداریم؛ فرافکنی می‌کنند 🔸اختلاف‌نظرها درباره میزان تأثیر و بازدارندگی لایحه عفاف و حجاب در شرایطی است که پلیس در روزهای اخیر برای برخورد با هنجارشکنان، دست به اقدام جدیدی زده و گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس برای برخورد با هنجارشکنی‌های اجتماعی در شهرهای مختلف کشور مستقر شده‌اند. 🔸به‌گفته سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا، پلیس بدنبال مطالبه‌های مردمی و در راستای انجام مأموریت‌های خود، با آن دسته از افرادی که بدون توجه به تبعات و عواقب پوشش خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی اصرار دارند، ضمن «انذار» و «تذکر»، درصورت عدم‌تمکین از دستورهای پلیس، برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند. 🔸این اقدام قانونی فراجا، اما با واکنش‌های مختلفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و عده‌ای کوشیدند این اقدام را به «بازگشت گشت ارشاد» تعبیر کنند؛ موضوعی که بیش‌از هرچیز جنبه فرافکنی و فضاسازی دارد.‌ @seraj1397 .
🔴 «ون‌های» گشت ارشاد به خیابان‌ها برنمی‌گردند 🔸نکته قابل توجه این است که به هیچ عنوان «ون‌های» گشت ارشاد به خیابان‌ها برنمی‌گردند و هیچ خودرویی با بغل‌نویسیِ «گشت ارشاد» در خیابان‌ها دیده نخواهد شد. 🔸بر این اساس اگر از این پس، فیلمی از حضور ون‌ها در خیابان یا درگیری‌‌هایی در سوار کردن افراد به این خودروها منتشر شد، یا ساختگی است یا آرشیوی که با اهداف خاص منتشر شده است. 🔸گشت‌های خودرویی و پیادهٔ پلیس که پیش از این هم مردم آنها را در خیابان دیده‌اند، در کنار تمام ماموریت‌های قبلی اگر مواردی از پوشش‌های نامتعارف را ببینند به افراد تذکر لسانی می‌دهند. 🔸تحلیل اغلب فرماندهان فراجا و البته کارشناسان این است که ۹۰ درصد افراد به همان تذکر لسانی تمکین می‌کنند، فقط ۱۰ درصد هستند که ممکن است برنامه‌ریزی شده رفتار کنند و بخواهند که با برنامه اقداماتی انجام بدهند که ماموران پلیس مانع از رفتار هنجارشکنانه آنها در راستای ایجاد نظم و امنیت روانی جامعه می‌شوند. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا