eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🇮🇷 «ســــــراج» شـش سـالـه شد 🇮🇷 🌸 آغـاز هفتمیـن سال فعالیت کـانـال خبـری تحلیلی را به اعضای محترم کانال تبریک عــرض می‌کنیم. 🌸 سپاس از اینکه ما را دنبال می‌کنید 👉 @seraj1397 👈 .
@seraj1397 کانال خبری تحلیلی «سـراج» 🇮🇷 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷 ارائــه مطالـب آمــوزشی، راهبــردی و تخصصـی به مخاطبیـن عـام و خـاص 👈 استـــــــــــــفـتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاء 👈 دانـــــــــــــــش حقــــــــــوقــــــی 👈 آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار 👈 پاســـــــــخ به شبهــــات روز 👈 پســـــــــــت‌هـــای ویـــــــــــــــژه 👈 تاریـــــــــــخ و تقــــــــــویـم روز 👈 تحلیـــــل مسائل سیاسی 👈 جــــــــــــــــریـان شناســــــــــــــی 👈 سیـــــــــــاســت شناســــــــــــی 👈 فـــــــــــــــرقـــــــــه شناســـــــــــــی 👈 شخـصیــــــت شناســـــــــــــی 👈 اخبـــــــــــــــــــار شهـرستـــــــــان 👈 کتـابخــــــــــــــــانه صــوتــــــــــــی 👈 ســــــــــــــــــــــواد رســـــــــــــــــــــانـه ✅ دوستـان خــود را دعـوت کنیــد.... 👉 @seraj1397 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 کــــــودن ترین.... به نظرم کودن‌ترین صهیونیست اونیه که تو این حمله اخیر تلف یا مجروح شده! لامصّب! موشک‌ها از قــم راه افتادن، رفتن جمکران زیارت، بعد رفتن کربلا سلام دادن، بعدش قـدس نگهداشتن برای نماز، مردم‌ همه شهرها براشون دست تکون دادن، بعد توی صهیونیست فـــرار نکـــردی؟؟؟؟ 😂😂 @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😁 تکّه طنـــزی از برخورد ایـــران با رژیــم اشغالگــر @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
... 🔴 دهــــن بیـــنــی مردی در کنار جاده، دکـه‌ای درست کرد و در آن ساندویچ می‌فروخت. چون گوشش سنگین بود، رادیو نداشت، چشمش هم ضعیف بود، بنابراین روزنامه هم نمی‌خواند. او تابلویی بالای سر خود گذاشته بود و محاسن ساندویچ‌های خود را شرح داده بود. خودش هم کنار دکه‌اش می‌ایستاد و مردم را به خریدن ساندویچ تشویق می‌کرد و مردم هم می‌خریدند. کارش بالا گـرفت لذا او ابزار کارش را زیادتر کرد. وقتی پسرش از مدرسه نزد او آمد ... به کمک او پرداخت. سپس کم‌کم وضع عوض شد. پسرش گفت: پدرجان، مگر به اخبار رادیو گوش نداده‌ای؟ اگر وضع پولی کشور به همین منوال ادامه پیدا کند کار همه خراب خواهد شد و شاید یک کسادی عمومی به وجود بیاد. باید خودت را برای این کسادی آماده کنی. پدر با خود فکر کرد هرچه باشد پسرش به مدرسه رفته به اخبار رادیو گوش می‌دهد و روزنامه هم می‌خواند پس حتماً آنچه می‌گوید صحیح است! بنابراین کمتر از گذشته نان و گوشت سفارش داده و تابلوی خود را هم پایین آورد و دیگر در کنار دکـه خود نمی‌ایستاد و مردم را به خرید ساندویچ دعوت نمی‌کرد. فروش او ناگهان شدیداً کاهش یافت! او سپس رو به فرزند خود کرد و گفت: پسرجان حق با توست. کسادی عمومی شروع شده است! ✍ آنتونی رابیـنز یک حرف خوبی در این باره زده که جالبه بدونید: اندیشه‌های خود را شکل ببخشید در غیر اینصورت دیگران اندیشه‌های شما را شکل می‌دهند. خواسته های خود را عملی سازید وگرنه دیگران برای شما برنامه ریزی می‌کنند. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
... مــادرِ پسر هشت ساله‌ای فوت کرد و پدرش با زن دیگری ازدواج کرد. یک روز پدرش از او پرسید: پسرم به نظرت فرق بین مادر اولی و مادر جدید چیست؟ پسر با معصومیت جواب داد: مادر اولی‌ام دروغگو بود اما مادر جدیدم راستگو است... پدر با تعجب پرسید: چطور؟ پسر گفت: قبلاً هر وقت من با شیطنت‌هایم مادرم را اذیت می‌کردم، مادرم می‌گفت : اگر اذیتش کنم از غذا خبری نیست اما من به شیطنت ادامه می‌دادم. با این حال، وقت غذا مرا صدا می‌کرد و به من غذا میداد. ولی حالا هر وقت شیطنت کنم مادر جدیدم می‌گوید : اگر از اذیت کردن دست برندارم به من غذا نمی‌دهد و الان دو روز است که من گرسنه‌ام! @seraj1e97 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨داستان ضرب‌المثل ... 📖 دُم روباه از زرنگی به دام می‌افتد @seraj1397 .
139-12.mp3
1.01M
مـــــــروّت را نکـشیــــــــد! ... @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 عملیات "وعـده صـادق" چه نتایجی در پی‌ داشت؟ ⏪ پس از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی، موضوع نتایج این حمله ترکیبی به بحثی داغ تبدیل شد. 🔻همراه با شما برخی نتایج این حمله موشکیو پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی را به زبان ساده برای شما بیان می‌کنیم. 1⃣ تغییر موازنه قوا در منطقه. 2⃣ تحول استراتژیک از موضع دفاع به موضع هجوم. 3⃣ تبدیل گفتمان آمریکا و اسرائیل از "به ایران حمله می‌کنیم، همه گزینه‌ها روی میز است" به "ایران خویشتنداری کن! به نیروهای ما در منطقه و به خاک اسرائیل حمله نکن، لطفا!". 4⃣ تغییر رویکرد جمهوری اسلامی از "پاسخ در زمان و مکان مناسب"، به "پاسخ فوری و خارج از حد انتظار". 5⃣ از بین رفتن بازدارندگی رژیم صهیونیستی و ایجاد بازدارندگی بسیار مستحکم برای ایران، نه تنها در برابر اسرائیل، بلکه در مقابل آمریکا و کشورهای غربی. 6⃣ شناسایی نقاط قوت و ضعف سامانه‌های دفاعی اسرائیل، آمریکا، انگلیس و فرانسه توسط سپاه پاسداران. 7⃣ رسوا شدن برخی کشورهای عربی در مقابل افکار عمومی این کشورها و سایر ملت‌های اسلامی. 8⃣ طنین‌انداز شدن فریاد "لبیک یا خامنه‌ای" در سرزمین‌های اشغالی. ◽️ البته در آینده و به مرور حجم خسارت، ویرانی و کشته‌های صهیونیست‌ها به جهان مخابره خواهد شد. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 اوضاع رژیم از آن چیزی که فکر می‌کردیم خراب‌تر است! 🔻اقتصـــادی؛ از دست دادن منابع تجاری و درآمدی با شاهکار یمن در دریای سرخ نفس اقتصاد آن ها به شماره افتاده و از طرفی هزینه گزاف جنگ و تامین هزینه های ارتش و دفاع در سطوح مختلف باعث ضعف شدید در اقتصاد رژیم شده است. 🔻اجتمـــاعی؛ افت شدید سرمایه اجتماعی رژیم دربین ساکنین فلسطین اشغالی به جهت ضعف در مدیریت جنگ، ضعف در برقراری امنیت روانی جامعه و تامین حداقل‌های نظم عمومی به نارضایتی‌ها دامن زده است. 🔻سیـــــاسی؛ اختلافات شدید سیاسی بین گروههای سیاسی، بین مردم و دولت و حامیان دولت، بین گروههای مذهبی افراطی و لیبرال، اختلافات و عدم یکپارچگی بین کابینه نتانیاهو، ضعف مدیریتی شخص نتانیاهو، بحران و ایجاد التهاب خانواده اسرا و سربازان و مجروحان برگشته از جنگ که دچار معلولیت های اساسی هستند و در زندگی روزمره و تامین خانواده مشکلات اساسی پیدا کرده و دولت تقریبا برای ان ها کاری نمیکند و... 🔻و اما امنیـــتی؛ آبروی رفته در سطح جهانی با نسل کشی روزانه در غزه و نابود شدن ابهت چندین ساله رژیم (از حیث تبلیغات نظامی درباره قدرت پدافندی، اطلاعاتی، تجهیزاتی و الکترونیکی) که با زیر ضربه رفتن محافظت شده‌ترین مکان در کره زمین "پایگاه نواتیم" که از کرملین و کاخ سفید محافظت شده‌تر است، آبرویی که دیگر باز نمی‌گردد رژیم را به وادی عدم تمرکز یا به عبارت بهتر "جنـــون" سوق می‌دهد. ⏪ حالا سوال اساسی: با تحلیل شرایط فعلی آیا رژیم پاسخ ایران را می‌دهد یاخیر؟ 🔸از حیث عقلانی رژیم شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و پشتوانه‌های کافی بین‌المللی را برای پاسخ مستقیم به خاک ایران را ندارد. 🔸از حیث غیر عقلانی مجبور به پاسخ است. اما شکل این پاسخ می‌تواند تــرور، خرابکاری، فعال کردن گروههای تکفیری در نقاط مرزی و حساس مثل کردستان و البرز خراسانات و برهم زدن امنیت چابهار و مکران که محتمل‌ترین گزینه همین هست می‌باشد. 🔸از حیث جنـونِ فوق‌العاده میتواند پاسخ مستقیم موشکی و هوایی بدهد که هم بعید است و هم اگر اتفاق بیفتد به لطف خدا قـدس بطور کامل آزاد خواهد شد. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 چرا تهدیدهای رژیم صهیونیستی بی‌ارزش است؟! زیرا آنها کسانی هستند که ۶ ماه است می‌خواهند لبــنان را به عصر حجر برگردانند، کسانی هستند که میخواهند مسیر دریایی از باب‌المندب را باز کنند، کسانی هستند که ۶ ماه است می‌خواهند حماس را از بین ببرند! سخنان و تهدیدات نتانیاهو یا هر شخص دیگری در رژیم ذره‌ای ارزش ندارد! آنها بدون اجازهٔ بایدن حتی نمی‌توانند وارد رفـح شوند، به همین دلیل هر درگیری‌ای در منطقه میان ایران و آمریکا خواهد و رژیم تنها میتواند نیابتیِ آمریکا باشد. آنکس که می‌دهد در تهران است نه در تل‌آویو یا در واشنگتن! @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 آیا اسرائیـل به ایران حملـه می‌کند؟ 🔻در اینجا به ۵ دلیـل برای اینکه اسرائیل به ایران حملـه نمی‌کند اشاره می‌کنیم: پس از عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل، مقامات رژیم صهیونیستی شروع به تهدید ایران کردند، اما دیری نپایید که این تهدیدات فروکش کرد... 🔸اولین دلیل برای عدم حملهٔ اسرائیل، ناتوانی نظامی در نفوذ به خاک ایران و اطلاع از عدم آسیب‌پذیری ایران در برابر این حملات به دلیل قدرت سامانه‌های پدافندی است. 🔸دلیل دوم تهدید ایران به پاسخ جدی‌تر به هرگونه حمله احتمالی است. 🔸سومین دلیل عدم همراهی آمریکا با عملیات نظامی علیه کشورمان است. 🔸دلیل چهارم موقعیت داخلی متزلزلِ نتانیاهوست که همین حالا هم بدلیل عملیات تروریستی دمشق و ایجاد زمینه برای حمله ایران به اسرائیل تحت فشار است. 🔸دلیل پنجم احساس رضایت نسبیِ تل‌آویو از وضع موجود بدلیل انحراف افکارعمومیِ داخلی از غـزه به حمله ایران است و نیازی به درگیری بیشتر و گرفتار شدن در تله جدید احساس نمی‌کند. 🔺 پ.ن ؛ با این حال اگر دیوانه شود و دست به اقدامی بزند، نیروهای مسلح ما دست او را قطع خواهند کرد. ✍ مصطفی انتظاری هروی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
34.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 ۱۰ نکته مهم در رابطه با عملیاتِ «وعــده صـــادق»! 🔸هر آنچه که لازم است در رابطه با عملیات موشکی سپاه بدانید. 🔸دیدن این ۱۰ دقیقه دست شما را در جهاد تبیین پـر و شما را مجهز به پاسخ تمام شبهات می‌کند... 🎙 حجت‌الاسلام راجـــی @seraj1397 .