eitaa logo
" سراج "
2.7هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 |نوسان بازارها پس از افزایش قیمت بنزین در سال 98 @seraj1397 .
🔴 |پنج کشور خائنِ عربی که اقتصاد نابود شدهٔ اسرائیل را نجات دادند! ‼️ قمــار روی اســب بازنــده! @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇱🇧 زندگیـــنامۀ مـــردِ مقاومـــت لبــنان ┄┅═✧☫🇮🇷☫✧═┅┄ @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این صحبت‌های سیدحسن نصرالله رو حتما گوش کنید... ✔️ امروز فرمانده و امام خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای‌ست و اگر... @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ریشه‌ی تمام احساس نارضایتی‌های ما در زندگی 🎙 استاد شجاعی @seraj1397 .
35.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 کاشت ناخن؛ بازی با سرنوشت فرزند! با وضو جبیره نمی‌توان طهارت بدست آورد؛ وضو، غسل، عبادت‌ها و طهارت‌ها با کاشت ناخــن دچـار مشکل می‌شوند. اگر نطفه‌ی جنینی بدون غسل حیض یا غســل استحاضـه یا غســل جنابـت یا نفاس یا هـر غسل واجب دیگر بسته شود؛ این نطفه چه حکمی دارد؟ اگر به دنبال رقـم زدن نسـلی باکیفیت می‌باشید از کاشت ناخــن پرهیز نمایید؛ عدم طهارت در هنگام انعقاد نطفـه روی سرنوشت فرزندان تاثیرات‌ مخربی دارد. @seraj1397 .
4_5902049577472624406.mp3
2.42M
⁉️ چــرا غیبــتِ امام زمــان (عج) برای ما عــادی شده؟ 🎙حجت‌الاسلام عــالــی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نسل بعد و انقلاب اسلامی 🔸جمهوری اسلامی از تهدید نظامی خارجی و امنیتی آسیب نخواهد دید. حکومتی است که میتواند از تمامیت ارضی ایران در این منطقه دفاع کند. وابستگی نظامی و امنیتی ندارد. برای چند دهه ایران را ضمانت کرده است. اما این ساخت قدرت از دل هویتِ "انقلاب اسلامی" درآمده است. 🔸اپوزیسیون فعلیِ جمهوری اسلامی اشخاص و احزاب نیستند. عملکرد خود ماست. 🔸دو مساله وجود دارد: ۱. مساله فرهنگی و تربیت نسل بی‌هویت ۲. مساله عدالت و معیشت 🔸این ویدئو از آن صحنه خوب‌های ماجراست که آدم لااقل شرم نمی‌کند از انتشار آن، این آغاز راه است. جریان فرهنگی باید در هویت سازی این نسل به کمک‌شان برسد. نسلی با هویت جدید درحال تربیت نیست، بلکه نسل فاقد هویت است. یعنی این نسل حتی نمیتواند خود را غربی یا شرقی به معنای واقع کلمه تعریف کند! ایرانیِ مسلمان بودن پیشکش. بی‌هویتی چه بسا خطرناک‌تر از هویت مهاجم است! 🔸این نسل دنبال جذابیت است، ارائه‌های ما برای شکل‌گیری هویت ایرانی اسلامی برای آنان جذابیت ندارد. بر محتوا و مبنا غلبه پیدا کرده است! ✍ علیرضا زادبــر @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هشــدار امام‌خامنــه‌ای: در تاریخ، توابیــن را مَـدح نمی‌کنند؛ چون دیـــــر جنبـیدند! @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عاقبت این انقلاب چه خواهد شد.... توصیه می‌کنیم همه این کلیپ را تا آخرش ببینید مخصوصاً اونهایی که یه کم دلهاشون لرزیده و میخوان بفهمن سرانجام این انقلاب چه اتفاقاتی می‌افته؟ @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️ تصمیم انتقـام و پاسخ به رژیم صهیونیستی در اختیار چه کسی است؟ ... 🔸در جمهوری اسلامی ایران باعنایت به جایگاه قانونی شورای‌عالی امنیت ملی به ریاست رئیس‌جمهور، کلیه سیاست‌ها، اقدامات و عملیات‌ها بایستی به تأیید رئیس شورای عالی امنیت کشور (یعنی رئیس‌جمهور) برسد. از طرفی نیز مقام معظم رهبری دستور به "شورای نظامی" را در سطح عملیات‌ها و پاسخ به تهاجمات دشمن را به شورای عالی امنیت ملی تفویض کرده‌اند. (خوب دقت کنید) 🔸لذا تعیین کمی و کیفی، نحوه، زمان، اهداف و کلیه جزئیات عملیات به عهدهٔ شورای‌عالی امنیت ملی به ریاست رئیس‌جمهوری است و در نهایت با تأیید نهایی فرماندهی کل قوا اجرایی می‌شود. 🔸از این رو چنانچه رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور به هر دلیلی تمایلی به انجام عملیاتِ نظامی و پاسخ به دشمن نداشته باشد "می‌تواند مخالفت کند" و این نظر، قطعی و لازم‌الاجرا است. 👆بازهم دقت کنید... 🔸و بالعکس چنانچه رئیس جمهور، رئیس شورای‌عالی امنیت ملی تصمیم بر پاسخ و عملیات با هر شرحی داشته باشد، با تأیید نهایی فرماندهی کل قوا، آن دستور، فوری و قطعی و لازم‌الاجرا است؛ بعنوان مثال؛ در ماجرای پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملیِ وقت شهید آیت‌الله رئیسی (رضوان الله علیه) با تأکید بر شدت و کوبنده بودنِ عملیات و مبدأ شليک از ایران، عملیات بزرگِ "وعده صادق" را تصویب و پس از تأیید نهایی توسط فرماندهی کل قوا باقدرت اجرایی شد. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 دشمن رو همانطور که هست باید دید و شناخت، نه کوچکتر نه بزرگتر 🔸اینکه الان اسرائیل دور برداشته و داره به حزب‌الله در سطح رهبران و فرماندهان ارشد ضربه میزنه ناشی از یک در لایهٔ بالای حزب‌الله هست که این خط هم درحال شناسایی و از بین رفتن هست. 🔸اسرائیل حمایتِ جهان سطله رو داره، دسترسی به تکنولوژی‌های پیشرفته داره، شبکه جاسوسی گسترده داره، سرویسهای امنیتی مختلف کمکش میکنن و ... همه اینا درسته 🔸جنگیدن با اسرائیلی که این داشته‌ها رو داره هم خیلی سخته و برای غلبه بر اسرائیل باید پیچیدگی های زیادی رو رعایت کرد... اینم درسته 🔸اسرائیل فرسوده و رو به زوال هست، زیر ضربه‌های متعدد محور مقاومت داره له میشه و ... اینم درسته 🔸محور مقاومت هم کلی محدودیت داره، دست تنهاست و... اینم درسته ✅ اما سنّت الهی اینه که میگه اگه نیروهای جبهه حق صدشون رو بیارن پای‌کارِ دفاع از حق، خدا هم تمام قد میاد پشتشون و پیروزی رو بهشون هدیه میده هرچند جبهه باطل مملو از مزیت‌های جنگی باشه ✅ نیروهای محور مقاومت صدشون رو گذاشتن، خدا هم پشتیبانشون هست. جنگ سخته، هزینه هم داره اما پیروزی بر جبهه باطل ارزشش رو داره که هم براش هزینه های سنگین بدیم هم سختیش رو تحمل کنیم. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥تحلیلی بر تعلّل رئیس‌جمهور در پاسخ دادن به ترور شهید هنیه 🔻مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند: «عقب‌نشینیِ غیرتاکتیکی غضب الهی را به دنبال دارد...» 🔸برای رمزگشایی از فرمایش حضرت امام خامنه‌ای باید بگوییم: این روزها در سطح جامعه شایع شده که عدم پاسخِ قاطع و پشیمان کننده به شرارت تروریستی صهیونیست‌ها در تهران، بنا به دستور و خواست دکتر پزشکیان بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی بوده است. صرف‌نظر از صحت و یا نادرستی این موضوع، طبق قانون، تصمیم‌گیری و همه اقداماتی نظیر پاسخ دادن به تعرض رژیم صهیونسیتی طبق قانون و بر اساس مقام معظم رهبری به رئیس شورای‌عالی امنیت ملی (رئیس‌جمهور) به عهده شخصِ رئیس‌جمهور است. 🔸حال برای راستی‌آزمایی این موضوع، به سه خبر زیر توجه فرمایید: ⏪ خبـــر اول: رئیس‌جمهور محترم در جلسه هیئت دولت گفت: «وعده‌های سران آمریکا و کشورهای اروپایی در ازای پاسخ ندادن ایران به ترور شهید هنیه که وعدهٔ آتش‌بس در غزه را می‌دادند تماماً دروغ بود!» ⏪ خبـــر دوم: دکتر ظریف نیز در همین باره گفته: «پس از ترور (و شهادت) هنیه، جامعهٔ جهانی از ما خواست برای پایان دادن به جنگ غزه خویشتن‌داری کنیم، اما وعدهٔ آتش‌بس محقق نشد!» ⏪ خبـــر سوم (شاهد غیبی): دکتر علی مطهری از افراد طیف اصلاحات این مطلب را توئیت کرد: «تعلّل ایران در پاسخ به ترور شهید هنیه، باعث شد رژیم صهیونسیتی جرئت پیدا کند که سیدحسن نصرالله را هم ترور کند، ما فریب آمریکا را خوردیم که گفت اگر نزنید آتش‌بس برقرار می‌کنیم!» 🔻پــی‌نوشــت: 🔹۱- دولت پزشکیان قطعاً فریب وعده پوچ آمریکا را خورده و با کوتاهی صورت گرفته، در ریخته شدن خون سید و سالار مقاومت شهید سید حسن نصرالله مقصر است! 🔹۲- با شناختی که از شخص دکتر پزشکیان پیدا کرده‌ایم، به احتمال قریب به یقین اقدام وی برای عدم پاسخگویی به ترور شهید هنیه و قبول وعده پوچ آمریکا ناشی از تصمیم‌سازی شخص بوده است! البته سایر اصلاح‌طلبان نزدیک به پزشکیان هم در این تصمیم سازی بی نقش نبوده‌اند! 🔹۳- این اولین باری نیست که ظریف به وعده‌های پوچ غرب اعتماد می‌کند و از این راه خسارات سنگین و جبران ناپذیر در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و... به نظام تحمیل کرده است که شرح آنها مثنوی ۷۰ مَن کاغذ است و برجام خسارت و حماقت محض و اعتماد به امضای جان کری تنها یک نمونه از یک خروار خسارت ظریف است! 🔹۴- مواضع غیرقابل باور و نسنجیدهٔ رئیس‌جمهور محترم دربارهٔ: برادر دانستنِ آمریکا و تعامل با اسرائیل و زمین گذاشتن سلاح طرفین و سپردن امنیت منطقه به نیروهای بیگانه نیز دست‌پخت و تصمیم‌سازی جناب است! 🔹۵- شواهد و قرائن نشان می‌دهد هم اینک کشور با ۲ رئیس‌جمهور اداره می‌شود: یکی جناب پزشکیان بعنوان رئیس‌جمهور قانونی و دیگری ظریف بعنوان رئیس‌جمهور در سایه و تصمیم‌سازِ اصلی! 🔹۶- چنانچه رئیس‌جمهور محترم به فوریت، باند ظریف را از اطراف خود طرد نکند قطعاً باید شاهد تکرار اینگونه اقدامات ساده‌لوحانه باشیم که مستقیماً به نام شخص رئیس‌جمهور ثبت می‌گردد! 🔹۷- در شرایطی که جامعه در التهاب شدید عزای شهدای لبنان و شهید سردار سرلشگر نیلفروشان به سر می‌برد و جامعه قویاً به آرام سازی و دمیدن روح امید نیاز دارد، ورود مجلس و قوه قضائیه به این مسئله بسیار ضروری است. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 چرا مسئولین و فرماندهان سپاه در خصوص اجرای حکم مقام معظم رهبری در گرفتنِ انتقام تعلل و کوتاهی کرده‌اند و هنوز پس از گذشت بیش از ۴۰ روز انتقام گرفته نشده است؟! آیا این تعلل ناشی از و یا ناتوانی است؟! 🔻برای رسیدن به یک پاسخ معقول ابتدا روایت اجرایی شدن یک حکم حضرت امام‌خمینی (ره) را بصورت مختصر بررسی کنیم تا بخشی از گرههای ذهنی و شبهاتمان باز شود: 🔸پس از حمله رژیم بعث عراق، در تاریخ 4 آبان 1359 خرمشهر به اشغال ارتش بعثی عراق درآمد. در تاریخ 14 آبان 1359 (10روز پس از سقوط خرمشهر) حضرت امام ره حکم فرمودند: "خرمشهر باید آزاد شود" 🔸بر اساس همین حکم امام(ره) ارتش، سپاه و نیروهای مردمی، خود را موظف دانستند که باید به دستور امام جامه عمل بپوشانند و در نهایت توانستند در تاریخ 3 خرداد 1361 (یعنی بعداز یکسال و شش ماه بعد یا به تعبیری 578 روز بعد!) خرمشهر را آزاد کنند و ما شاهد آن جمله تاریخی حضرت امام ره بودیم که فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" 🔸در طول این 578 روز عملیات های متعددی صورت که ۴ عملیات بزرگ آن عبارت بودند از عملیات ثامن الائمه، عملیات طریق‌القدس، عملیات فتح‌المبین و در نهایت عملیات بیت‌المقدس که منتج به آزادسازی خرمشهر شد. 🔸جنگ دارای قواعد خاص خود است و نمیشود بر بال احساسات و آرزوها سوار شد و بر دشمن ظفر یافت. وقتی فرمانده کل قوا حکمی را صادر میکند فرمانده میدان باید آن را عملیاتی کند اما اجرای مقتضیات خود را دارد. 🔸گاهی اوقات برای اجرای یک عملیات، باید ماهها اقدام به عملیاتهای شناسائی و جمع آوری اطلاع کرد، ماهها باید نیروها را بر اساس ویژگیهای منطقه عملیات یا توان دشمن آموزش داد و الا نتیجه عملیاتِ بدون شناسائی، ظرفیت سازیِ نیرو و تجهیزات، بررسی نقاط قوت و ضعف دشمن و ... چیزی جز شکست و خسارت نیست. 🔸همه ما به توان منحصر به فرد رژیم صهیونی در حوزه های امنیتی، جاسوسی، پدافندی، هوایی و پشتیبانیِ بین‌المللی واقف هستیم و می‌بینیم چگونه از این مزیت نسبی درحال بهره برداری است. لذا نمیتوانیم بدون طرح و برنامه مدوّن و دقیقی اقدام عملیاتِ انتقام کنیم. برای انتقام باید مقدمات و بایسته‌های آن را فراهم کنیم که این نیز به زمان نیاز دارد. ✅ پس برچسبِ ترسیدن و ناتوانی مسئولین و فرماندهان سپاه یک اتهامی ناجوانمردانه و به‌دور از واقعیت است که عده‌ای احساساتی و جنگ ندیده در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کنند و بر همین مبنا پازل دشمن را در تحت فشار قرار دادن فرماندهان در اخذ تصمیمی معقول و منطقی تکمیل میکنند. 🔹 گاهی اوقات گرفتن انتقام چندین سال زمان میبره. 🔹گاهی انتقام یک فرایند هست که در طول یک راهبرد کلان تعریف میشود. ✍️ سیداحمد رضوی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پنج تحلیل‌ غلط در مسائل اخیر لبــنان و فلسطین صفحات تاریخ آنچنان سریع درحال ورق خوردن هستند که خیلی‌ها تحت تاثیر رسانه‌ها و یا کم‌اطلاع از جوانب میدان، تحلیل‌هایی را ولو دلسوزانه به خورد جامعه می‌دهند که غلط بودن پایه‌های آن، می‌تواند ناخواسته موجب سستی و بدفهمی اجتماعی در نقطه عطف تاریخی موجود شود حتی خسارت‌هایی را به بار آورد؛ برخی از پرطرفدارترین این‌روزها به شرح ذیل است: ۱. ما چون پاسخ ترور هنیه و برخی فرماندهان را ندادیم، رژیم جرات چنین جنایتی را پیدا کرد: قطعا خیر؛ سید مقاومت، سالهاست در صدر فهرست ترور هست و بارها در شرایط جنگی و غیرجنگی رژیم اقدام به ترور کرده ولی ناموفق بوده است، این‌بار اما به واسطه ارتقای سطح تکنولوژیکی و البته خفگی‌های مرگبار حاصل از عملیات‌های جبهه مقاومت، از روشی انتحاری و بسیار پرهزینه استفاده کرده است و توانست با بمب‌های جدید ترکیبی، مقصود خود را عملیاتی کند. ۲. استراتژی نظام و عدم مقابله سخت با آمریکا و رژیم است: قطعا خیر؛ نظام با همان شجاعت و معنویت و عقلانیت که در دهه‌های مختلف توانسته است قطرات مقاومت اسلامی را به دریای خروشان تبديل کند، از فرصت تاریخی طوفان الاقصی استفاده کرده و ظرف یکسال طرح خود را ده‌ها سال به پیش‌ برده و رژیم را به حالت خفگی قبل از مرگ رسانده است. ۳. مسئولین و فرماندهان در اجرای فرامین رهبری معظم تمرّد یا تعلل یا سستی به خرج داده‌اند: قطعا خیر؛ این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که از دستورات حکیمانه و زیرکانه ابلاغی هیچ، تاکید می‌کنم هیچ اطلاعی ندارند چراکه نوع دستورات در شرایط پیچیده و دشوار و تاریخی کنونی به شکلی است که بایستی مقدمات آن به شکل واقعی و صحیح محقق شود تا اقدامات بسیار موثر و کلیدی مربوطه به ثمر برسد، این مهم به شکلی مناسب و موفق در حال انجام است و ان‌شاءالله آیندگان از آن حیرت خواهند کرد. ۴. ما توازن و بازدارندگی خود را از دست داده‌ایم و نمی‌توانیم اگر یکی بخوریم ده‌تا بزنیم: قطعا خیر؛ مسائلی از این قبیل اساساً برای شرایط غیرجنگی است، ما الان وسط یک جنگ بزرگ تاریخ‌ساز هستیم. در این شرایط هر دوطرف در حال طراحی و اجرای ضربات کاری و شدید به طرف مقابل هستند و از هیچ تلاشی که در چارچوب اصول و مبانی خود می‌گنجد فروگذار نمی‌شوند و زد و خوردهای بزرگ، جزو مسائل طبیعی چنین جنگ‌های سرنوشت‌سازی است. ۵. توان جبهه مقاومت تخلیه شده و بدنه اصلی آن ضعیف شده‌اند: قطعا خیر و قطعا خیر؛ دشمن اگر می‌دانست که با این جنایت‌ها از یک طرف وعده قطعی و حیرت انگیز الهی برای آزاد‌سازی نیروی بی‌نهایت شهیدان را فعال کرده و از طرف دیگر بدنه اصلی جبهه مقاومت را به نسل‌هایی جوان‌تر، به روز‌تر و قدرتمند‌تر از گذشته و خصوصاً ناشناخته‌ با امکان ابتکار عمل بیشتر تحویل داده است؛ هیچ وقت تاکید می‌کنم هیج وقت چنین اشتباهات مهلکی را انجام نمی‌داد. 🔸پ.ن: جنگ تمدن‌ساز ایران و آمریکا در پنجاه سال گذشته از سنگر ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن قدم به قدم جلوتر رفته و رسیده است به قلب فتنه و پایگاه بزرگ نظامی آمریکا در منطقه! به پیروزی‌های بسیار بزرگ گذشته نگاه کنید و به جای تحقیر و تضعیف جبهه خودی، هر آنچه در توان داریم را در اختیار فرماندهان و مسئولین دلسوز و کاربلد خود بسپاریم تا در آینده‌ای نه چندان دور آرزوهای بزرگ اولیا و انبیای الهی را برای همیشه محقق سازیم. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️ چـــــــــــــرا تــــــــــرور؟! 🔻رژیم صهیونسیتی پس از یکسال جنایت و نسل‌کشی در غزه، نتوانست به اهداف خود که شامل آزادسازی اسیران، تصرف غزه، و نابودی حماس بود دست یابد. لذا از دو هفته پیش، کابینه رژیم‌صهیونسیتی رسماً حمله به لبنان را تصویب کرد. تحلیل رژیم این بود که برای مهار مقاومت فلسطین باید نقطه ثقل حملات خود را از غزه به لبنان متمرکز نماید. در این راستا انفجار پیجرها و بیسم‌ها، ترور جمعی از فرماندهان حزب‌الله و حملات سنگین به لبنان در دستورکار رژیم قرار گرفت. آخرین جنایت رژیم، ترور سیدحسن‌نصرالله بود! 🔻دلایل این عملیات تروریستی عبارتند از: ۱- تضعیف محور اصلی پشتیبانی جبهه غــزه: صهیونیستها به این نتیجه رسیدند که تا زمانی که حزب‌الله عملیاتهای خود را علیه آنان انجام می‌دهد، پیروز این جنگ نخواهند بود و باتوجه به حمایت کامل سید مقاومت از غزه، صهیونیستها فهمیدند که تا زمان حضور سیدحسن نصرالله این عملیاتها متوقف نخواهد شد. ولی صحنه میدان خلاف این دیدگاه را نشان می‌دهد. ژنرال مکنزی، فرمانده سابق سنتکام بعداز ترور سید گفت «اسرائیل بزرگترین اشتباه خود را با ترور فرماندهان حزب‌الله و سیدحسن نصرالله مرتکب شد. اشتباهی که ما با ترور قاسم سلیمانی در عراق انجام دادیم و اکنون ضربه آن را می‌خوریم.» ۲- تضعیف محور مقاومت: صهیونیستها بدنبال انتقال این پیام در میان محور مقاومت هستند که با مشت آهنین با آنها برخورد خواهند کرد. سخنان تهدیدآمیز نتانیاهو علیه ایران و محور مقاومت در سازمان ملل، مؤید این مطلب است. اما واقعیت ماجرا اثبات می‌کند که وحدت، ایمان و قدرت در محور مقاومت نهادینه شده است. ۳- ایجاد شکاف در حزب‌الله: رژیم با هدف قراردادن دبیرکل و فرماندهان ارشد حزب‌الله، بدنبال ایجاد فاصله میان فرماندهی و بدنه مقاومت می‌باشد. اما حزب‌الله بعنوان مولود انقلاب اسلامی، در مدیریت و سازماندهی همچون زمان دفاع مقدس بازتولید و جایگزینی در فرماندهان و ساختار را به سرعت انجام میدهد. ۴- تفرقه در محور مقاومت: صهیونیستها با ترور فرماندهان مقاومت به دنبال ایجاد ترس، فاصله و کاهش ارتباطات در جریان واحد مقاومت هستند. دشمن میخواهد با تضعیف ساختار نظامی و فرماندهی حزب‌الله شرایط را برای حمله زمینی به جنوب لبنان فراهم کند. ✅ قطعاً این جنایت بزرگ که با چراغ سبز امریکا انجام شد، شکستی دیگر برای رژیم خواهد بود. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت و جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته و حزب‌الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی او هرگز از دست نخواهد رفت. خون شهید سیدعباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سیدحسن هم بر زمین نخواهد ماند.»  ✍ مصطفی علیجان‌زاده @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 هر پاسخی به دشمن ٣ شرط دارد 🔸برخی خیلی بی‌تابند. احساس و غرورِ مقدس‌شان محترم، اما حکومتداری و جنگ دو رکنـی هستند که از احساس نمی‌گذرند. هر پاسخی به دشمن ٣ شرط دارد که عنصر زمان و روش پاسخ تعیین کننده است: - بازدارنده باشد - اقناع کننده باشد - جنــگ نشود 🔸روش و زمان را به قـوهٔ عاقلهٔ نظام بسپارید. 🔸معصوم گفت پیروزی در صبر است. ما در جنگ، بسانِ توابین کربلا نباید دنبال کنیم. جمهوری اسلامی که من میشناسم مصادیقی از تروریستها و آدم‌کشان قبل و صدر انقلاب اسلامی را ١٢ تا ۳٠ سال بعد تنبیه کرد و این زمانی بود که جامعه دیگر جنایت آنان را فراموش کرده بود. 🔸به قوه عاقله نظام اعتماد کنیم. ۴۵سال امتحان پس داده است. ✍️ عبدالله گنجی @seraj1397 .