eitaa logo
˼صــراط ِنــور⸀
166 دنبال‌کننده
443 عکس
263 ویدیو
4 فایل
『﷽』 میگما !آقـامنتــظـرته ها .. جا نمــونی یه وقــت رفیــق بدجــوری بویِ ظــهور میاد (: شنوای سخنان تو https://harfeto.timefriend.net/16944590638759 در نشر مطالب کوتاهی نکنید
مشاهده در ایتا
دانلود
آخه بنده خدا تو چجوری روت میشه جلو رو حضرت زهرا فحش بدی؟ مجالس لهو و لعب چیه؟ یک کلام ؛ هرکاری میکنید به خاطر شادی دل خودتونه بمیرم واسه دل حضرت زهرا که چی میبینن این روزا !
دومین مسئله لعن کردنه... لعن کردن مسئله ای نیست ! اگر لعن نکنیم که مذهب مون و شیعه بودن مون زیر سوال میره! اماااا میخوای لعن کنی ، تو خلوت خودت بشین لعن کن ! ببینید الان فضا فضای رسانه ایه... هرکاری کنید ، صداش در میاد لعن عمومی نداریم در خانه خود بنشینید لعن کنید
یه مسئله دیگه وجود داره اینکه در زمان امامان معصوم ما نیومده که اصلا امامی در مجلسی شرکت کنن که لعن کنن!! امام رضا علیه السلام میفرمایند: اللهم العن الجبت الطاغوت آیا اسمی آوردن ؟ اسم شخصی آوردن ؟ نقل شده که زمان امام صادق هم حضرت میخواستن لعن کنن در خونه خودشون لعن میکردن اما هیچ مجلس و لعن عمومی نبوده
البته اگر سندی دارید که حرف منو رد می‌کنه بگید حتما
بعد یه نکته دیگه ... اینکه الان ما دشمنان خیلی خیلی جدی داریم که داره کاری می‌کنه ما امام زمان مون رو فراموش کنیم.. و همین باعث تاخیر زمان ظهوره خب ؟ دشمنی داریم که کلا میخواد مسلمان ها و بخصوص شیعیان رو از بین ببره لذا قراره لعنی صورت بگیره لعن دشمنان امروز بشه... اون سه خلیفه که لعن میکنیم ، رفتن جهنم ، هرچقدر هم که لعن بشن... در زیارت عاشورا هم اومده اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع ببین آخر تابع ! یعنی تاآخر لعنت اسم شخص نیست تو این عبارت بلکه لعن به دشمنان پیامبر از اول اسلام تا آخر اومده
امیدوارم حق مطلب ادا شده باشه
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
⭕️عیدالزهرا ، بگیریم یا نه؟ ⭕️دهه محسنیه بدعت است یا سنت؟؟ جواب این دو سوال مهم رو توی کانال اعتقادی ما ببینید👆👆
_ نظر مراجع تقلید از مراسمات عیدالزهرا
می‌دونستید حدیث القلم رد شده است ؟ این حدیث رو فرقه ای خاص و شیعیان انگلیسی به میان آوردن
_ دیدن استوری هاشون خالی از لطف نیست
هدایت شده از کانال حسین دارابی
بخش زیبایی از کتاب انسان ٢۵٠ساله در بخش بعد از سقیفه و سکوت امیرالمؤمنین در غصب خلافتش یکی از نویسندگان تاریخ، ماجرایی را نقل می کند، می گوید دوتا زن آمدند پیش امیرالمؤمنین سر یک دعوایی، یک بچه ای را آورده بودند. این زن میگفت: آقا این بچه برای من است، من او را زاییدم. آن یکی میگفت: نه خیر، برای من است ، دروغ می گوید، این برداشته. دعوا سر یک بچه، بین دو مادر، دو مدعی مادری. بالاخره هرکسی یک دلیل، استدلال، بينه ، روشن نشد؛ روی مبادي قضای شرعی معلوم نشد که بالاخره بچه برای این است یا برای آن است. خب، قاضی باید برطبق بينه و دلیل شرعی حکم کند. برطبق نقل این شخص و این مورخ، امیرالمؤمنین فرمود: من حالا دعوا را فیصله میدهم. شما دعوا دارید سر این بچه، صلح هم نمی کنید، کنار هم که نمی‌آیید، بنده بچه را نصف میکنم برایتان، نصف بچه برای تو، نصف بچه برای تو؛ وقتی کنار نمی آیید راه همین است دیگر. شمشیرش را کشید، تا امیرالمؤمنین شمشیر را کشید بیرون، یکی از این دوتا زن گفت که آقا من از حق خودم صرف نظر کردم، بچه را نکشید، برای او باشد، بچه زنده باشد، دست من نباشد. امیرالمؤمنین فرمود بچه برای توست بردار و برو. این مادر بود که حاضر نشد بچه اش نصف بشود، این مادر بود که گفت بچه بماند، ولو دستم من نماند، دست دیگری بماند. بعد این نویسنده میگوید که ای علی! ای علی عزیز! ای علي مظلوم ! مادر اسلام تو بودی. تو بودی که وقتی مدعیان مادری، مادرها و عزیزهای بی جهت، آمدند خلافت را و اسلام را و جامعه را به طرف خود بردند، تو از حق خودت صرف نظر کردی، گفتی برای شما؛ اسلام بماند، ولو رياستش دست من نماند؛ جامعه اسلامی بماند، ولو دیگران در آن حکومت کنند. تو بودی آن مادر دلسوز، و حاضر نشدی تجزیه بشود. اینجا امیرالمؤمنین صبر کرد. صَبرتُ و في العين قذيََ و في الحلق شجََا، پس صبر کردم درحالی‌که در چشمم خار و درگلویم استخوانی بود. (نهج البلاغه خطبه ٣،معروف به خطبه شقشقیه) بیست و پنج سال، امیرالمؤمنین به خاطر وحدت امت اسلامی و انسجام جامعه اسلامی و برقراری حکومت اسلامی، از حق خود - که آن را برای خود مسلم میدانست - هیچ نگفت. اینها شوخی است؟ اینها آسان است؟ اینهاست که یک انسان را این طور بر قله آفرینش بنی بشر مینشاند. اینهاست که انسان را تبدیل میکند به یک خورشید فروزان در طول تاریخ بشری، که غروب ندارد بخشی از کتاب انسان ٢۵٠ساله نوشته مقام معظم رهبری صفحه ١٣١ | عضوشوید 👇 @hosein_darabi