eitaa logo
معیار(صراط الحمید)
1.5هزار دنبال‌کننده
492 عکس
155 ویدیو
9 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم هدف بیان شاخص هایی برمبنای عقل وشرع است تا افرادبا اطمینان خودرا ارزیابی کنندو یا وظیفه خود را به درستی تشخیص دهند ان‌شاءالله در صورت انتقاد یا پیشنهاد یا سوال با ادمین ارتباط بگیرید:09127473862 @hamldakbarl لینک @serathamed منشن
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال مطالب تولید شده توسط حمیداکبری پاسخگوی حرم رضوی https://eitaa.com/serathamed
کانال مطالب تولید شده توسط حمیداکبری پاسخگوی حرم رضوی https://eitaa.com/serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم روضه شب سوم محرم سخت است وقتی روضه وصف دختری باشد حالا تصور کن به دستش هم، سری باشد  حالا تصور کن که آن سر، ماهِ خون رنگی در هاله‌ای از گیسویی خاکستری باشد دختر دلش پر می‌کشد، بابا که می‌آید، موهای شانه کرده‌اش در معجری باشد ای کاش می‌شد بر تنش پیراهنی زیبا ... یا لااقل پیراهن سالم‌تری باشد  سخت است هم شیرین زبان‌ باشی و هم فکرت پیش عموی تشنه‌ی آب آوری باشد با آن‌همه چشم انتظاری باورش سخت است سهمت از آغوش پدر تنها سری باشد شلاق را گاهی تحمل می‌کند شانه اما نه وقتی شانه‌های لاغری باشد اما نه وقتی تازیانه دست ده نامرد دور و برِ گم گشته‌ی بی‌یاوری باشد خواهرتر از او کیست؟ او که، هر که آب آورد، چشمش به دنبال علی اصغری باشد وای از دل زینب که باید روز و شب انگار در پیش چشمش روضه‌های مادری باشد وای از دل زینب که باید روضه‌اش امشب «بابا ! مرا این بار با خود می‌بری؟» باشد بابا ! مرا با خود ببر، می‌ترسم آن بدمست در فکر مهمانی و تشت دیگری باشد  باید بیایم با تو، در برگشت می‌ترسم در راه خار و سنگ‌های بدتری باشد باید بیایم با تو، آخر خسته شد عمه شاید برای او شب راحت تری باشد؟ (شاعر:قاسم صرافان ) https://eitaa.com/serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : رضایت خدا تأمّلی در کلام أباعبدالله الإمامُ الحسينُ عليه السلام مَن طَلَبَ رِضا اللّه ِ بِسَخَطِ الناسِ كَفاهُ اللّه ُ اُمُورَ الناسِ ، و مَن طَلَبَ رِضا الناسِ بِسَخَطِ اللّه ِ ، وَكَلَهُ اللّه ُ إلى النّاسِ . بحار الأنوار: 71/208/17 هركه خشنودى خدا را با ناخشنودى مردم بطلبد ، خداوند او را از امور مردم بى نياز كند و هركه خشنودى مردم را با ناخشنود كردن خدا بجويد ، خداوند او را به مردم وا گذارد 1⃣ هر إنسانی در حال طلب هست یعنی هیچ کس بدون إقدام و عمل نیست حتی سکون و سکوت او هم یک طلب و انتخاب محسوب می شود 2⃣ نوع انتخاب و عمل هر کسی دو حالت بیشتر ندارد الف_رضایت خدا ب_رضایت مردم 3⃣ اگر کسی،عملی را انجام دهد و یا ترک فعلی کند، برای اینکه مردم را به خشم، در آورد، این رضایت خدا نیست، بلکه خشم خداست البته اگر لازمه کسب رضایت خدا،باعث خشم مردم شد، اشکال ندارد و بلکه وظیفه است 4⃣ ممکن است کسی نگران باشد که من اگر از چشم مردم بیأُفتم، به مشکل بر می خورم و مردم به من بی اعتنا می شوند امام حسين عليه السلام، وعده می دهند که خدای سبحان، کارهایی که امید داشت به دست مردم حل بشود، خدا آن را به عهده می گیرد 5⃣ اگر کسی فقط برای اینکه مردم راضی باشند حتی به قیمت خشم و نارضایتی خدا، عملی را انجام می دهند خدا او را به مردم وا می گذارد، یعنی خدا عنایت و رحمت خود را از او بر می دارد 6⃣ ویژگی انسان، عجز، جهل، فقر است پس چرا باید برای خشنودی مردم تلاش کرد به امید آنکه به کمک آنان تکیه کنیم، مردم خودشان دارای ضعف و نقص هستند 7⃣ توحید یعنی فقط خدا اومانیسم و إنسان محوری ملاک نیست پس پیروی از رسم مردم یا کسب رضایت مردم می شود شرک و توکل به غیر خدا در سبگ زندگی 8⃣ راضی بودن انسان از خدا کافی نیست باید خدا هم از انسان راضی باشد(راضیة مرضیّة) رضی الله عنهم و رضوا عنه 9⃣ هر مقدار امید به مردم داشت و برای کسب رضایت آنان تلاش کرد به همان مقدار انسان رها می گردد و مشکلاتش دو چندان خواهد شد و خدا به همان میزان او را به مردم و بلکه چه بسا همه امور او را به مردم وا می گذارد چون خدا یک ذره شرک(رضایت خدا و رضایت مردم) را نمی پذیرد مگر آنکه در برخی اعمال فقط رضایت خدا را قصد کرده باشد 🔟 طلب یعنی قصد و اراده جدّی بنابراین هر کسی ملاحظه کند که برای هر کاری چه نیّتی دارد کسب رضایت خدا یا رضایت مردم؟! اللّهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم حمیداکبری1402/4/30 تهران https://eitaa.com/serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع :روضه شب چهارم گفت زینب یا اخی من حق مهمانی دهم دوست دارم در ره عشقت دو قربانی دهم من به درگاه تو سوز و آه آوردم حسین با امیدی رو به این درگاه آوردم حسین بین سپاه خویش را همراه آوردم حسین هستی خود را به لشگرگاه آوردم حسین بسکه در رخسارشان شوق شهادت دیده ام در رهت پرپر شدن را چون ولادت دیده ام ای سلیمان هدیۀ مور است از من کن قبول جان زهرا رد مکن جان علی جان رسول بعد تو این داغ را با صبر جبران می کنم با سرت منزل به منزل شرح قرآن می کنم با اسیری رفتنم یاری جانان می کنم با خطاب حیدری در کوفه طوفان می کنم من ز تو شرمنده تو از من خجالت می کشی عاقبت ما را تو از این درد غربت می کُشی وعدۀ ما بر سر بازار باشد بعد از این کوچۀ برده فروشان زار باشد بعد از این قافله در معرض دیدار باشد بعد از این چشم شامی بدتر از مسمار باشد بعد از این بعد از این باید چه سازم با هزاران چشم هیز وای از چشمان هیز و وای از لفظ کنیز (محمود ژولیده) اللّهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم https://eitaa.com/serathamed
کانال مطالب تولیدشده توسط حمید اکبری پاسخگوی حرم رضوی https://eitaa.com/serathamed
کانال مطالب تولیدشده توسط حمید اکبری پاسخگوی حرم رضوی https://eitaa.com/serathamed
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کانال مطالب تولیدشده توسط حمید اکبری پاسخگوی حرم رضوی https://eitaa.com/serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: أنواع مواجهه با مقام ولایت (خدا، نبیّ،امام و فقیه) ✍مقدمه : سه نوع عملکرد وجود دارد الف_ولایت پذیری ب_ولایت گریزی ج_ولایت ستیزی پرسش این است که چرا بعد از شهادت هانی فقط یک زن درکوفه حامی مسلم شد مگر خودشان از امام دعوت نکردند؟ یا لشکر حّر، مگر به امام اقتدا نکردند یس چرا امام را کشتند؟! یا خوارج(عده ای در جنگ صفین در رکاب امام بودند) اما در نهروان، در مقابل امام جنگیدند؟! چه شد؟، اصحاب پیامبر، برای تبرک آب وضوی پیامبر صلی الله علیه و آله دعوا می کردند، اما نوه پیامبر را پنجاه سال بعد کشتند؟! ، خلاصه : عوامل ولایت گریزی یا ولایت ستیزی چیست؟چرا برخی افراد از مسیرحق خارج و یا از ابتدا درجبهه حق وارد نمی شوند؟ 1⃣ جهل وجهان بینی غلط(عقاید واحکام ) النّاسِ أعداءِ ما جهلوا 2⃣ لجاجت (وجحدوا بها وإستیقنتها) اللَّجاجُة تسلُّ الرأی جریان سمرة بن جندب 3⃣ تکبّر( اَبی واستکبر وکان من الکافرین ) 4⃣ عمل کرد بد دینداران (الناس علی دین ملوکم ) 5⃣ فقر واقتصاد ضعیف (کاد الفقر ان یکون کفراً ) 6⃣ محیط فرهنگی نامناسب (در خرید خانه اول همسایه را نگاه کن) 7⃣ ارائه غلط دین وتکلیف (تهدید وتحمیل ممنوع ) 8⃣ اخلاق نامناسب برخی مسلمانان لو کنت فظّا غلیظ القلب لأنفضوا من حولک ) 9⃣ تهاجم فرهنگی (ماهواره، فضای مجازی ) انواع جنگ به راه می اندازد: الف_إجرائی( سخت، سرد و نرم) ب_تاکتیکی (نظری، فرهنگی، امنیتی اقتصادی، ترکیبی) 1⃣1⃣ کسب مال حرام یبین فی الذریّة 2⃣1⃣تنبلی وکسالت 3⃣1⃣ ارتباط نداشتن باعالم ربانی 4⃣1⃣ گناه مداوم بدون توبه سوره روم آیه ۱۰ (استناد حضرت زینب کبری سلام الله علیها برای یزید لعنة الله علیه 5⃣1⃣ عدم تمسّک به قرآن وعترت 6⃣1⃣ حسادت 7⃣1⃣ جمع آوری مال بیش از حدّ کفاف و لازم(حرص و حبّ دنیا) جریان ثعلبه که زکات مال را نداد من شرّ حاسد اذا حسد 8⃣1⃣ خانواده غیر صالح گاهی همسر و فرزند عامل ریزش و ولایت ستیزی هست مانند عبدالله بن زبیر 9⃣1⃣ حقد و کینه أحقادا بدریّة و حنینیة و خیبریّة 0⃣2⃣ حمیّت جاهلی،تعصّب بی جا و غیر منطقی اللّٰهُمَّ صَلِّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم حمید اکبری۱۱ /۵/ ۹۷قم https://eitaa.com/serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع :فلسفه سجده آخر زیارت عاشورا زیارت عاشورا حدیث قدسی است و اولین کسی که از اهلبیت علیهم السلام متن زیارت عاشورا را برای عموم مردم خواند، امام باقر علیه السلام است که فرمود پدرم، او از پدرش او از جد ما از پیامبر (ص) و از جبرئیل و جبرئیل از خداوند متعال نقل کردند که خداوند فرمود: السلام علیک یا أبا عبدالله. یعنی متن زیارت در بین اهلبیت علیهم السلام بوده است. روایت وارد شده که سیدالشهدا در روز عاشورا دو بار زیارت عاشورا را قرائت کردند، این خیلی مهم است؛ یک بار سیدالشهدا بین نماز ظهر و عصر روز عاشورا از ابتدا تا انتهای زیارت را خواندند و یک بار از صبح عاشورا تا غروب عاشورا بنا بر مناسبتی تکه ای از زیارت عاشورا را خواندند؛ این مطلب از یک جنبه بسیار با اهمیت است و قابل ذکر در روضه‌ هاست، آن مرتبه ای که کامل خواندند بین الصلاتین بود اما یک باری را که تکه تکه خواندند تمام فرازهای زیارت عاشورا خوانده شد جز این فرازی که الان سجده دارد اینجا دیگر حضرت به شهادت رسیدند شما سجده های آیات قرآن را نگاه کنید یا سجده واجب هستند یا سجده مستحب و در تمام این موارد چه واجب و چه مستحب، کلمه سجده در تمام این آیات ذکر شده است، شما این فراز انتهایی زیارت عاشورا را می‌ خوانید در حالی که هیچ کلمه سجده ای در آن ذکر نشده است و سجده مستحب هم است، نه سجده واجب؛ چرا بدون ذکر کلمه سجده، ما سجده می‌ کنیم؟. جواب در این روایت آمده است که از ابتدا، این فراز سجده نداشته است، یعنی از ابتدا که این زیارت به وسیله حدیث قدسی بر پیامبر (ص) وارد شد، سجده نداشته است و سجده آن در روز عاشورا به وجود آمده است که سیدالشهدا از صبح روز عاشورا بنا به مناسبتی فرازی از زیارت را می‌ خواندند و تا موقعی که حضرت به شهادت رسیدند تمام فرازهای زیارت را خواندند و بعد به شهادت رسیدند و این فراز سجده خوانده نشد تا زمانی که آن ملعون لعین بالای سر حضرت آمد تا سر مبارک ایشان را از تن جدا کند از جلو نتوانست سر را جدا کند، پیکر را برگرداند و سر را از قفا جدا کرد؛ وارد شده است که وقتی پیشانی حضرت به خاک افتاد حضرت این فراز انتهایی را شروع کرد و فرمود: «اللَّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشَّاكِرِينَ» و این خیلی مهم است و به این علت این فراز سجده دار شده است؛ شما اینجا کلمه سجده ای را اینجا نمی بینید، با اینکه در آیات قرآن در تمام موارد واجب و مستحب، کلمه سجده وارد شده است چرا که حضرت در حال سجده عرضه می دارند: «اللَّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشَّاكِرِينَ»؛ هم علت سجده دار شدن مشخص است، و هم اینکه حضرت در چه حالی بوده اند؟؛ نه در حالی که حضرت علی اکبر یا طفلشان را از دست داده اند یا از اسب افتاده اند، در حالی حضرت به اینجا رسیده که به پیکر بی جان حضرت رحم نمی کنند و می ‌خواهند سر حضرت را از بدن جدا کنند در این حال حضرت شاکر و حامد خداوند است اینجا باید صبر سیدالشهدا را دقت کنیم اللّهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم https://eitaa.com/serathamed
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️یکبار برای همیشه ببینید| مهسا امینی کشته شد یا فوت؟ 📌تیرخلاص به یاوه‌گویی‌های پدر و هواداران 📌افشای اسنادی از دروغ‌های که احتمالا اولین بار است می‌بینید 📌علت اصلی موضوع کشف‌حجاب‌ها و تحلیل مختصر سناریوی جنگ شناختی با 📌شخصیت رمزآلود مهسا چگونه بود که رسانه‌های شیطان روی آن موج‌سواری کردند؟ 🎙به‌روایت محمد جوانی ✍آنقدر این کلیپ را در مجازی و حقیقی انتشار دهید تا بساط مرده‌خواری سیاسی در سالگرد مهسا محدودتر شود https://eitaa.com/serathamed
موضوع :ویژگی های حضرت عباس علیه السلام در زیارت نامه حضرت 1⃣ سلام خدا و اولیای الهی سَلامُ اللّٰهِ وَسَلامُ مَلائِكَتِهِ الْمُقَرَّبِينَ، وَأَنْبِيائِهِ الْمُرْسَلِينَ، وَعِبادِهِ الصَّالِحِينَ، وَجَمِيعِ الشُّهَداءِ وَالصِّدِّيقِينَ، 2⃣أَشْهَدُ لَكَ بِالتَّسْلِيمِ 3⃣وَالتَّصْدِيقِ 4⃣وَالْوَفاءِ 5⃣وَالنَّصِيحَةِ لِخَلَفِ النَّبِيِّ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِه 6⃣فَجَزاكَ اللّٰهُ عَنْ رَسُولِهِ وَعَنْ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَعَنِ الْحَسَنِ وَالْحُسَيْنِ صَلَواتُ اللّٰهِ عَلَيْهِمْ أَفْضَلَ الْجَزاءِ بِمَا صَبَرْتَ 7⃣وَاحْتَسَبْتَ 8⃣ وَأَعَنْتَ 9⃣أَشْهَدُ أَنَّكَ قُتِلْتَ مَظْلُوماً، 🔟السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَبْدُ الصَّالِحُ 1⃣1⃣الْمُطِيعُ لِلّٰهِ وَ لِرَسُولِهِ وَلِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَالْحَسَنِ وَالْحُسَيْنِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِمْ وَسَلَّمَ 2⃣1⃣أَشْهَدُ وَأُشْهِدُ اللّٰهَ أَنَّكَ مَضَيْتَ عَلَىٰ مَا مَضىٰ بِهِ الْبَدْرِيُّونَ وَالْمُجاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّٰهِ، الْمُناصِحُونَ لَهُ فِي جِهادِ أَعْدائِهِ، الْمُبالِغُونَ فِي نُصْرَةِ أَوْلِيائِهِ، الذَّابُّونَ عَنْ أَحِبَّائِهِ 3⃣1⃣أَشْهَدُ أَنَّكَ قَدْ بالَغْتَ فِي النَّصِيحَةِ، 4⃣1⃣وَأَعْطَيْتَ غايَةَ الْمَجْهُودِ 5⃣1⃣أَشْهَدُ أَنَّكَ لَمْ تَهِنْ 6⃣1⃣وَلَمْ تَنْكُلْ، 7⃣1⃣وَأَنَّكَ مَضَيْتَ عَلىٰ بَصِيرَةٍ مِنْ أَمْرِكَ، 8⃣1⃣مُقْتَدِياً بِالصَّالِحِينَ، 9⃣1⃣وَمُتَّبِعاً لِلنَّبِيِّينَ 0⃣2⃣السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ أَوَّل الْقَوْمِ إِسْلاماً، وَأَقْدَمِهِمْ إِيماناً، وَ أَقْوَمِهِمْ بِدِينِ اللّٰهِ، وَأَحْوَطِهِمْ عَلَى الْإِسْلامِ . 1⃣2⃣ أَشْهَدُ لَقَدْ نَصَحْتَ لِلّٰهِ وَ لِرَسُولِهِ وَلِأَخِيكَ 2⃣2⃣ فَنِعْمَ الْأَخُ الْمُواسِی 3⃣2⃣انْتَهَكَتْ حُرْمَةَ الْإِسْلامِ، 4⃣2⃣فَنِعْمَ الصَّابِرُ 5⃣2⃣ الْمُجاهِدُ 6⃣2⃣ الْمُحَامِي 7⃣2⃣ النَّاصِرُ 8⃣2⃣وَالْأَخُ الدَّافِعُ عَنْ أَخِيهِ 9⃣2⃣ الْمُجِيبُ إِلىٰ طاعَةِ رَبِّهِ، 0⃣3⃣ الرَّاغِبُ فِيما زَهِدَ فِيهِ غَيْرُهُ مِنَ الثَّوابِ الْجَزِيلِ، وَالثَّنَاءِ الْجَمِيلِ حمیداکبری1401/12/5 علیه السلام صلوات@serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : تاسوعا چه گذشت ✍مقدمه: آنچه مشهور است تاسوعا از ریشه تِسع به معنای نه و نهم، فقط بر نهمین روز محرم اطلاق شده است. اما نظری وجود دارد که عاشورا و تاسوعا را در سلسله اعداد معنی نمی دانند. تاسوعا را از اِتّساع یعنی گسترده شدن، روزی که ظرفیت بالا می رود و در سینه ها فراخی ایجاد می شود و به جای تنگی، وسعت می یابد، دانسته اند؛ و این نامگذاری را به علی بن حسین ( امام چهارم شیعه ) نسبت داده اند. در زیر مهمترین رویدادهای تاسوعا آمده است 1⃣ محاصره کاروان امام در حدیثی از امام جعفر صادق علیه السلام  آمده است: "نهم محرم روزی است که امام حسین و یارانش توسط سپاه یزید از هر سو در کربلا محاصره شده و بارهای خود را پیاده کردند. پسر مرجانه ( عبیدالله بن زیاد ) و عمر بن سعد از تعداد زیاد ارتش خود خوشحال بودند و آنها امام و یارانش را ضعیف می دانستند. آنها می دانستند که امام حسین در عراق هیچ یار و یاوری ندارد. 2⃣ ورود شمر به کربلا در پیش از ظهر تاسوعا، شمر با همراهی سپاهی چهار هزار نفری به کربلا رسید. او نامه ای از عبید الله بن زیاد برای عمر بن سعد آورد و به او گفت که بیعت را از حسین بگیر یا بجنگ. 3⃣ دادن امان نامه شمر خود از قبیله های ام البنین بود. او از جانب عبید الله بن زیاد امنیت را برای فرزندان ام البنین در تاسوعا ضمانت کرد. وی از عباس بن علی و برادرانش خواست که حسین بن علی را رها کرده و از یزید اطاعت کنند. عباس امان دادن او را نپذیرفت و به او پاسخ داد: "لعنت خدا بر تو و امان دادن تو! تو به ما امان می دهی و به نوه پیامبر خدا امان نمی دهی؟ و از ما می خواهی که به اطاعت افراد نفرین شده و کسانی که فرزندان نفرین شده هستند وارد شویم؟ 4⃣ اجازه تاخیر جنگ پس از اینکه عباس و برادرانش پیشنهاد در امان ماندن را رد کردند، تحرکات سپاه عمر سعد در صحرای کربلا افزایش یافت و تصمیم جنگ داشتند. حسین به وسیلهٔ برادرش عباس یک شب مهلت برای راز و نیاز گرفت. عمر بن سعد موافقت کرد که جنگ را تا روز بعد به تأخیر بیندازد. اللّهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم حمیداکبری1402/5/5 لینک کانال مطالب تولید شده توسط حمید اکبری پاسخگوی حرم رضوی https://eitaa.com/serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع :تأمّلی در تعداد لعن در زیارت اباالفضل العباس علیه السلام 1⃣لَعَنَ اللّٰهُ مَنْ قَتَلَكَ 2⃣ وَلَعَنَ اللّٰهُ مَنْ جَهِلَ حَقَّكَ، وَاسْتَخَفَّ بِحُرْمَتِكَ، 3⃣ وَلَعَنَ اللّٰهُ مَنْ حالَ بَيْنَكَ وَبَيْنَ ماءِ الْفُراتِ 4⃣فَلَعَنَ اللّٰهُ أُمَّةً قَتَلَتْكَ 5⃣ وَلَعَنَ اللّٰهُ أُمَّةً ظَلَمَتْكَ، 6⃣ وَلَعَنَ اللّٰهُ أُمَّةً اسْتَحَلَّتْ مِنْكَ الْمَحارِمَ، وَانْتَهَكَتْ حُرْمَةَ الْإِسْلامِ ✍ نکات: 1⃣ انسان می تواند به درجه ای از کمال و قرب الهی برسد که لعن الهی شامل قاتل او می گردد 2⃣ نه تنها قاتل بلکه کسی که جاهل به حقّ و حُرمت عباس علیه السلام باشد شامل لعن الهی می گردد بنابراین عباس شناسی واجب است چرا که از راه نور قمر بنی هاشم می توان راه را پیدا کرد قمر برای حساب و کتاب است که راه گم نشود 3⃣ کسانی که مانع رزق بشر می شوند و بین آب(حیات مادی و معنوی)مردم حائل می شوند مورد لعن و به دور از رحمت الهی هستند 4⃣ فقط قاتل مستقیم، مورد لعن نیست بلکه تعبیر اُمّة یعنی گروه و اجتماعی که دخیل بوده اند و حمایت کرده اند شامل لعن اند اکنون نیز کسانی که در صف اغتشاشات هستند و باعث شهادت آرمان علی وردی ها شدند و زحمت نظام را زیاد کرده اند شامل لعن می گردند 5⃣ تعبیر حُرمة الاسلام یعنی عباس علیه السلام، به درجه ای از انسانیت رسیده که باعث زینت دین، و احترام اسلام است، یعنی بی احترامی به عباس علیه السلام، بی احترامی به اسلام و دین است اکنون هم اگر به کسانی که آبرو و زینت اسلام اند مانند شهداء و علمای ربانی بی احترامی می کنند لعن الهی شامل آنان می گردد اللّهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم حمیداکبری1402/5/5 https://eitaa.com/serathamed
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: علت تبعیت مردم از طاغوت و جبهه باطل (در قالب ده کلمه با حرف تاء) 1⃣ تزویر و تحمیق مردم جبهه طاغوت وباطل با غول رسانه ای خود نمی گذارند مردم حق را بفهمند فأستخف قومه فأطاعوه ( جهل و جهان بینی غلط) 2⃣ تطمیع(وعده دنیوی) 3⃣ تهدید وترس در مردم لأُصلّبنّکم فی جذوع النّخل حبیب نجار از هیچ کس نترسید (سوره یس) 4⃣ تبعیت از نفس امّاره من اتِخذ الهه هواه 5⃣ تعصُّب و تقلید کورکورانه از نیاکان(لجاجت) :إنّا وجدنا آباءنا 6⃣ تنبلی وکسالت: ایاک والکسل 7⃣ تبعُّض در دین: نؤمن ببعض ونکفر ببعض 8⃣ تعارف و رودربایستی نسبت به ۱_ فامیل، و قبیله ۲_فلانی حق به گردنم دارد ۳_ لطفی از فلان دشمن دیده لذا قدرت نه گفتن در مقابل باطل و گناه را ندارد 9⃣ تحلیل نداشتن و بی بصیرتی در فتنه ها و اغتشاشات 🔟 تقوا نداشتن وکینه بغضا لأبیک اللّهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ۹۶/۷/۱ مطابق با یکم محرم الحرام شلمزار/ شهر کرد /حمید اکبری https://eitaa.com/serathamed
کانال مطالب تولید شده توسط حمیداکبری پاسخگوی حرم رضوی https://eitaa.com/serathamed
https://www.aparat.com/v/S6lQu روضه خوانی بسیار عالی مداح نابینا در حسینیه معلی