🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
مجیدرضا مصطفوی را پیشتر با فیلم «انارهای نارس» که اولین فیلم او است به یاد میآوریم. فیلمسازی که در فیلم اولش بیشتر بر فضاسازی و جلوههای بصری تاکید داشت و در پرداخت قصه و شخصیتهایش دچار مشکل بود، در «آستیگمات» اما توجه زیادی را بر پُر کشش بودن قصه به خرج داده است. اما شاید اساسیترین مشکلی که در فیلم جدیدش میتواند قابل بحث باشد، تعدد حوادثی است که برای شخصیتهای فیلم رخ میدهد و ما را از تمرکز بر یک بحران واحد و همذات پنداری با آدمهای قصه دور میکند. از طرفی دیگر آستیگمات جزو معدود فیلمهای چند سال اخیر است که فیلمساز صرف نظر از تمام ایرادات فیلم، با دغدغهمندی به سراغ بیان یک سری مسائل اجتماعی رفته که باید دید تا چه میزان در پرداخت این مسائل موفق بوده است. در باب خلاصه داستان فیلم میتوان گفت خانوادهای که خود با مشکلاتی روبرو هستند، پدرِ جدا شده از آنها اعلام میکند که میخواهد خانه را بفروشد و اعضای خانواده را وارد بحران تازهای میکند.
فیلم با فضای مدرسه شروع میشود. با معلمی (با بازی نیکی کریمی) روبرو هستیم که به نظر رابطهای صمیمی با شاگردانش دارد و در ادامه با پسربچه اصلی فیلم یعنی کسری پیش میرویم. این تاکید بر فضای نسل جدید و دوربینی که کسری را به عنوان نماینده این نسل همراهی میکند، نشان از این دارد که کسری شخصیت اصلی فیلم است و از دل او به فضای قصه ورود میکنیم.
پسربچهای که به نظر میرسد نگاهش با همه متفاوت است و مصائبی را در این سن درک میکند که دیگر همکلاسیهایش از آن بی خبرند.
وقتی پدر معتاد و بیرون افتاده خانواده (با بازی سیامک صفری) به پسرش مهران (با بازی محسن کیایی) اعلام میکند که آنها باید خانه او را تخلیه کنند، بحران مهم فیلم شروع میشود و از آن نقطه به بعد انتظار داریم توازن این خانواده حول همین موضوع به هم بریزد. اما چه به لحاظ کارگردانی این سکانس که بیشتر آن در نمای لانگ اتفاق میافتد و چه در ادامه که این واقعه در سایه معضلات دیگری تا پایان فیلم قرار میگیرد، اهمیت آن به مخاطب القا نمیشود. مهران آنقدر مشکل دارد که ما به عنوان مخاطب نمیدانیم با کدام یک همسو شویم. همسرش سمیرا (با بازی باران کوثری) او را به خاطر شغلش رها کرده است. خود او به دلیل مصرف الکل نمیتواند در آزمایش برای تاکسیرانی شرکت کند. پدرش نیز به تازگی خانه را میخواهد از چنگشان بیرون بیاورد. تنها شانسی که برای شخصیت قائل هستیم این است که زالوهایش را چندماه دیگر بفروشد.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
صحنه زنی دومین فیلم علی صمدی با ساختاری متفاوت از فیلم نخست او (بینامی) پس از آنکه از لیست اصلی فیلمهای جشنوارهی فیلم فجر خط خورد و با تعجب بسیاری از اهالی رسانه روبرو شد، اینبار در جشنوارهی جهانی فیلم فجر به اکران درآمد تا در فضایی بهدور از جنجال فرصت دیده شدن توسط مخاطبان و منتقدان را پیدا کند. فیلم دربارهی سه مرد است که یک شبکه خلاف را اداره میکنند و کارشان این است که صحنههای جعلی تصادف را بسازند تا از بیمه پول بگیرند. همین خلاصه قصهی کوتاه از صحنهزنی بیننده را با داستانی جدید و کمتر روایت شده در سینمای ایران مواجه میکند. علی صمدی بر اساس تحقیقاتی که از روزنامهها، ادارههای بیمه و دیگر ارگانها داشته، تلاش کرده تا این سوژهی عجیب و تجارت پرسودی که در جامعه جریان دارد را در قالب فیلمی اجتماعی و قصهگو روایت کند.
صحنهزنی با خلق موقعیتها و سکانسهایی درگیرکننده توجه مخاطب را به قصهی تمام کارکترها و داستان زندگیشان جلب میکند. هرکدام از آنها گرفتار مشکلاتی شدهاند که به تنهایی مقصرش نبودهاند. نمیتوان کسی را سرزنش کرد. همهی آنها به دلایل عمیق و ریشهای مربوط به گذشته و شکافی که میان اقشار مختلف جامعه وجود دارد، دست به کارهایی میزنند که علاوه بر ریسک بالا، انسانیتشان را به زوال و سقوط میکشاند. سلسله اتفاقاتی که برای اسد میافتد و مواجههاش با لیلا جاوید مددکار اجتماعی (مهتاب کرامتی) او را دچار چالشهای اخلاقی زیادی میکند. بهرام افشاری با چهرهای خشن و قامتی استوار اما تکیده، به شخصیت درونگرا و عصبانی اسد هویتِ مردی دلمرده، باخته از زندگی و متلاشی شده داده است. او با کمترین دیالوگ و بیشترین بازی صورت (به خصوص چشمها) اسد را به قهرمانی تنها و شکست خورده بدل میکند.
فیلم در نیمهی دوم با قاببندیهایی گیرا، هجوم وقایع مرتبط به هم و همچنین پردهبرداری از رازهای گفته نشده بار دیگر بیننده را به دلِ هیجان ناشی از این سوژهی ملتهب میبرد. صحنهزنی اگرچه در تیپ سازی برخی از شخصیتها مانند شیرین (لیندا کیانی) و بعضی از سکانسها گرفتار کلیشههای رایج در این نوع فیلمهای منسوب به سینمای اجتماعی میشود اما تلاش میکند دربارهی این معظل خانمانسوز و کمتر پرداخت شده به مخاطب آگاهیهای لازم را بدهد و او را با دنیای غریب و رنجآور چنین افرادی آشنا کند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
بخش بزرگی از فیلمهای پرفروشی که در دهه ۸۰ بر پرده سینماها رفتند کمدی بودند و در میان آنها کمدیهای خوب هم کم نبودند. با این حال رکورد پرفروشترین فیلم سینمایی ایران را اخراجیها (۸۶) ساخته مسعود دهنمکی که نظر تقریبا تمام منقدان هنری نسبت به آن منفی بود به نام خود ثبت کرد.
از دیگر کمدیهای خوشساخت و متفاوت این دهه مکس ساخته سامان مقدم (۸۳) بود. فیلمنامهٔ این کمدی را هم پیمان قاسمخانی یکی از بهترین کمدینویسان ایران نوشته بود.
مضامین خانوادگی و اجتماعی محبوبترین مضامین کمدیهای این دهه بودند. مثل دایره زنگی پریسا بختآور (۸۶) که علاوه بر فیلمنامه و کارگردانی خوب و منسجم آن، بازی انبوهی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در آن موفقیتش را تضمین کرد.
آتش بس تهمینه میلانی هم با لحنی طنزآمیز از فیلمهای مطرح و بسیار پرفروش سالهای میانی این دهه بود.
مهمان مامان بر اساس داستانی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی از برجستهترین کمدیهای دههٔ ۸۰ ایران بود که رضایت تومان تماشاچیان و منتقدان را جلب کرد. کمدی خانوادگی لطیفی از داریوش مهرجویی که دو دهه قبل هم با کمدی اجاره نشینها سینمای ایران را تکان داده بود. برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره فیلم فجر در سال ۸۲.
در دهه ۸۰ چنان حجم بالایی از سریالهای کمدی بر روی آنتن شبکههای مختلف سیمای جهموری اسلامی رفتند که حتی نام بردن از همهٔ آنها در مقال نمیگنجد.
کمدیهای نود شبی در این دهه باب شدند که بسیاری از آنها را بازیگران کمدیهای تلویزیونی سالهای قبل همچون مهران غفوریان، رضا عطاران، سعید آقاخانی، جواد رضویان و سروش صحت ساختند هرچند که هیچکدام از نظر جذب مخاطب به پای مهران مدیری نرسیدند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
#چهارشنبه_سوری روایتی است از زندگی آشفته زن و مردی كه مشكلات فراوانی با هم دارند و "فرهادی" در كل فیلم، یك روز از این زندگی را كه در شب چهارشنبه آخر سال می گذرد به تصویر می كشد. چهارشنبه ای كه در عین شادی و سرورش، سرشار از دلهره و ترس و خطر و نگرانی است.
یكی از محاسن فیلم نامه این است كه با همین یك روز همراهی با آدم های داستان، "فرهادی" موفق می شود شخصیت پردازی كاملی از چهار شخصیت اصلی داستانش ارائه كند. این شخصیت ها كه عناصر اصلی پیشبرد داستان هستند و مستقیم و غیرمستقیم با یكدیگر در تعاملند از یك مرد و سه زن تشكیل شده است. "مرتضی" در رأس این عناصر است. او مردی است كه با داشتن همسر و فرزند، دل به دیگری داده و همسر و فرزندش را در زندگی شخصی اش به حاشیه كشانده و اوست كه از همسرش كه كمی از ماجرا بو برده یك روانی خیال پرداز ساخته است. زنی كه "مرتضی" به او دلبسته نیز آرایشگر ساده ایست كه كمی منطقی تر از "مرتضی" رفتار می كند و اما آخرین عنصر این داستان نیز "روحی" دختری خدمتكار است كه تصادفاً با تمام این آدم ها ارتباط برقرار می كند و سعی می كند تا جایی كه می تواند برای بهتر شدن اوضاع كاری بكند.
شیرینی داستان فرهادی در این است كه او چهار عنصر متفاوت را در كنار هم قرار می دهد. مرتضی سطحی نگر و فوق العاده احساساتی است. "مژده" همسر "مرتضی" زنی است با حس زنانه ای قوی كه مانند بسیار دیگری از زن ها نسبت به نگاه شوهرشان به دیگر زن ها فوق العاده تیز و حساس است. "سیمین" هم از آن زن هایی است كه مثل خیلی های دیگر با آنكه بدجنسی و رذالتی ذاتی ندارد، اما به هر حال از اینكه بداند دلداده ای دارد، لذت می برد، اما منطقی تر و عقلانی تر از "مرتضی" رفتار می كند. اما "روحی" دختر ساده خدمتكار در بهبود روابط "مرتضی" و "مژده" نقشی اساسی ایفا می كند و همان طور كه مأمور می شود خانه آشفته و بهم ریخته "مرتضی" و "مژده" را مرتب كند و سروسامان بدهد روابط این دو را نیز از آشفتگی بیرون می آورد. در اینجا خانه و اثاثش به نمادی از زندگی و روابط بین صاحبانش در می آید و خانه بهم ریخته و شلوغ ابتدای فیلم در نهایت به محلی زیبا و تمیز تبدیل می شود.
" چهارشنبه سوری" پر است از نمادها و نشانه هایی كه تار و پود فیلم را محكم تر كرده و به فیلم قوام و قوت بخشیده است. از چادری كه نمادی از غیرت زنانه است و "مژده" آن را از خدمتكار می گیرد تا آرایشگر بودن "سیمین" كه "مرتضی" تنها با نگاهی سطحی و بدون در نظر گرفتن تهدیدی كه زندگی اش را به مخاطره می اندازد دلبسته آن می شود،از نقاط قوت فیلم هستند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🔹نمایش «بر باد رفته» پویا آریانپور با کیوریتوری مریم مجد از ۱۶ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ماه در کارخانه تاریخی قند کهریزک برپا است و عموم افراد می توانند رایگان از آن بازدید کنند.
🔹آنچه در ادامه میخوانید گزارش خبرنگار #صبا در تور بازدید از این پروژه با همراهی هنرمند است.
🔹در ابتدای امر شاید این فکر به ذهنتان خطور کند که چه کسانی ممکن است برای بازدید از یک نمایش تجسمی، آن هم در گوشهای دورافتاده از تهران که دسترسی به آن تنها با وسیله نقلیه شخصی امکانپذیراست، مجبور باشد ساعتها رانندگی کند اما کافیست نزدیک کارخانه شوید تا با گروه دانشجویانی که به نظر میرسد دانشجوی هنر باشند و مخاطبانی مواجه شوید که اتفاقا به قصد تماشای همین آثار آمدهاند و تعداد آنها کم از گالریهای بزرگ مرکز شهر و حتی بازدیدکنندگان موزه هنرهای معاصر تهران نیست.
🔹در ابتدای این تور بازدید یک فیلم ۳۰ دقیقهای روی پروژکتور پخش میشود که هنرمند در این فیلم از ایده ابتدایی پروژه و روند خلق این نمایشگاهِ مکانمحور تا انتخاب مکان ارائه آن توضیح میدهد. تماشای این توضیحات انگیزه مخاطب را برای دیدن آثار از فاصله نزدیک بیشتر میکند اما در سالن بعد هم همچنان خبری از آثار هنری نیست.
🔹درواقع این پروژه از سه بخش تشکیل شده است که بخش ابتدایی آن ایده هنرمند در خلق این پروژه را نمایان میکند. یک دیوار پر از تصاویر، طراحیها، تکههایی از روزنامه و نوشتارهای شخصیایست که گوشهای از کارگاه و به نوعی گوشهای از ذهنیات و دیدگاههای هنرمند را تشکیل میدهد. روی این تابلو مانند یک ذهن مشوش درحال تفکر همهچیز قابل مشاهده است، از تصاویر قدیمی و تاریخی و عکس چاقو و رهبران سیاسی دنیا گرفته تا تصاویر محیط زیست و طراحی و حتی تکههایی از روزنامه و یاداشتهای شخصی که نمایانگر مسیر ذهنی هنرمند برای رسیدن به این نمایش هستند.
🔹در گوشه دیگر این سالن نمونه کوچکی از دو اثر پیشرو قرار گرفته است که زمینه آشنایی ابتدایی مخاطبان با این پروژه را فراهم میکند.
🔹از کنار دیوارهای آجری و دالانهای کاهگلی که عنکبوت میان حفرههای آن تار بسته است که عبور کنیم با کنار زدن پرده سیاه رنگ سالن وارد دومین بخش این نمایشگاه میشویم. «آویخته در باد» چیدمانی با بیستوهفت قطعه حجم آینهکاری شده در ابعاد بزرگ است که به گفته هنرمند، از تماشای پرچمهای سیاهی که همواره در سطح شهرهای ما برفراز هستند، الهام گرفته شده است.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
.
.
🔹 مجموعه تلویزیونی «تازه وارد» به تهیهکنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی هشت کارگردان جوان که چندی پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، این روزها مراحل پستولید از جمله تدوین، صداگذاری، ساخت موسیقی و جلوههای ویژه بصری را به صورت همزمان پشت سر میگذارد تا در آینده نزدیک آماده نمایش شود.
🔹تدوین این اثر توسط علی گورانی و حسن حبیبزاده در حال انجام است و احسان افشاریان طراحی و ترکیب صدای «تازه وارد» را برعهده دارد. همچنین امید روشنبین و علی روحانی موسیقی این سریال اپیزودیک را میسازند و یحیی محمدعلی و علی نوروزی اصلاح رنگ و نور را انجام میدهند. جلوههای ویژه بصری نیز برعهده محمد رمهچی و صادق لطفیزاده است.
🔹حسن حبیبزاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت فیلمساز جوان و تازهنفس، ساخت این سریال یازده اپیزودی را برعهده داشتهاند.
🔹فرزندآوری و معضلات خانوادههایی که در فکر بچهدار شدن هستند، سوژه مجموعه تلویزیونی «تازه وارد» است.
🔹رضا بنفشهخواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمدزند، علی عاملهاشمی، شیوا خسرومهر، شیوا خنیاگر، زهرا داوودنژاد، مریم خدارحمی، الهام طهموری، محمد نادری، خیام وقارکاشانی، مهری آلآقا، بهنام شرفی، مهدیه نساج، جوانه دلشاد، سونیا سنجری، حسین شهبازی، سالار کریمخانی، سهی بانو ذوالقدر، علی دلپیشه، هادی دیباجی، ناهید عساکره، شکوفه عزیزی، بیژن خراسانی، هادی شیخالاسلامی، نگین فیروزمنش، محمدجواد طاهری، حامد احمدجو، فرزانه خانمحمدی، نیلوفر هوشمند، آیلین جاهد، نسیم باقریان، عرفان برزین و محمدمهدی سجادیان گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل میدهند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
#تازههای_اکران
❓کدوم فیلم در حال اکران رو دوست دارید تو سینما تماشا کنید؟
#علف_زار (کاظم دانشی)
فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیهکنندگی بهرام رادان نخستین بار در جشنواره چهلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال بالایی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این فیلم که بیشتر سکانسهای آن در دادگاه میگذرد، بر اساس پروندههای واقعی ساخته شده و از تعلیق و هیجان کافی برای همراه کردن مخاطب تا انتهای فیلم برخوردار است. اجرای مسلط کارگردان و بازی روان بازیگران از نقاط قوت فیلم است که علفزار را به یکی از مهمترین فیلمهای اجتماعی سال تبدیل میکند. پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، صدف اسپهبدی، عرفان ناصری، ترلان پروانه، یسنا میرطهماسب و مهدی زمینپرداز از بازیگران علفزار هستند.
#سلفی_با_دموکراسی (علی عطشانی)
سلفی با دموکراسی فیلمی به کارگردانی علی عطشانی و محصول سال 1398 است. این فیلم که داستان آن به نوعی در ادامه فیلم دموکراسی تو روز روشن اتفاق میافتد، روایتی متفاوت از جنگ ایران و عراق و افرادی است که در آن جنگ حضور داشتهاند. پژمان بازغی، کوروش تهامی، پولاد کیمیایی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، دنیا مدنی، نیما شاهرخ شاهی و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران سلفی با دموکراسی هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در دفترکار خدا بخش ایران، یه سری فرشته به اسم راستشونه هستند که کارای خوب مردم ایران را ثبت میکنند و یه سری فرشته به اسم چپشونه که کارهای بد مردم ایران را ثبت میکنند. حالا به دو تا از این فرشتهها فرصت داده میشه که برای ماموریتی به کشور ایران سفر کنند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🎬نمایش فیلم کوتاه مهاجر در ۱۴ جشنواره بین المللی
🔹️فیلم کوتاه «مهاجر» در 14 جشنواره بین المللی حضور داشته است.
🔹️فیلم کوتاه مهاجر The Settler )) به کارگردانی زهرا میرزایی تا کنون در ۱۴ جشنواره مختلف در کشورهایی همچون آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، روسیه، ترکیه، ایتالیا، ونزوئلا، و هند به نمایش در آمده و در برخی از جشنواره ها نامزد شده و جایزه کارگردانی نیز دریافت کرده است.
🔹️«مهاجر» که به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده است با همکاری ترکیبی از عوامل ایرانی و آمریکایی مقابل دوربین قرارگرفته است و داستان مردی لاتین تبار به نام خوان را دنبال می کند که خانواده خود را رها کرده و به امید زندگی بهتر به ایالات متحده مهاجرت کرده است. در حالی که او سخت کار می کند و هدفش ساختن آینده اش است، با مبارزات اجتماعی و عاطفی روبرو می شود.
🔹️این فیلم تاکنون در جشنواره های بین المللی گریفیکس کانادا (نامزد بهترین فیلم کوتاه)، جشنواره بین المللی بردرم ترکیه (برنده جایزه کارگردانی در بخش کوتاه)،جشنواره بین المللی برزیل (نامزد بهترین فیلمنامه) ،جشنواره بین المللی الترنتیو کانادا (نامزد بهترین فیلم درام کوتاه)، جشنواره بین المللی سیلان لس آنجالس در آمریکا (دریافت لوح افتخار) شده است.
🔹️این فیلم همچنین برای نمایش در جشنواره هایی همچون کلارا هند ، هیلتاپ در آمریکا ، تگزاس، ۵ قاره ونزوئلا ، مسکو در روسیه (در بخش فینال فیلم کوتاه)، امی کورتی ایتالیا، لیفت اف انگلستان و پونه در هند انتخاب شده است.
🔹️ادوین روآ، مارسلا فرلیتو، کامیلو لینارس، رودین رویز، خوزه لوپز، برایانا پرز، جورج پرز، حضور ویژه توسط: جیمز پی مگنر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی داشته اند.
🔹️فهرست کامل عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: زهرا میرزایی، تهیه کننده: دکتر سینا بهمنش، مدیر فیلمبرداری: اس. کورلئونه، ضبط صدا: لویی مک کینلی، گریمور: اریکا علی، طراح صحنه و لباس: زهرا میرزایی، تدوین: علیرضا معصومی، آهنگساز : آرش مافی.
«مهاجر» اولین فیلم زهرا میرزایی در مقام نویسنده و کارگردان محصوب میشود که با سرمایه شخصی و به صورت مستقل ساخته شده است که موفق به حضور جهانی در جشنواره های مختلف شده است.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفسم در نمیاد به کی میسپاری منو
بی تو تمرین میکنم تو جوونیم مُردنو
فاصله نگیر ازم که بری دِق میکنم
با تو از این پنجره شهرو عاشق میکنم
#لیلا_حاتمی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منهای سینما
بخشی از اجرای محسن یگانه در کنسرت اخیرشون
خیلی سخته که سال ها تو اوج هستن و محبوبیتشون رو حفظ کردن
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
تصویری منتشر شده از فیلم #بخارست
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺🌴دوشنبه تون پراز بهترین ها
🌸🌴امروز از خدا
🌻🌴برای تک تکون اینگونه
🌷🌴آرزو کردم الهی
🌼🌴همه چیزتون عالی باشه
🌺🍃حالتون عالی
🌸🍃روزتون عالی
🌻🍃لحظه هاتون عالی
🌷🍃حس تون عالی واز
💐🍃همه مهمتر🌴🌸
🥀🍃زندگیتون عالی باشه
#رضا_عطاران و#حسن_پورشیرازی
در نمایی از فیلم #آقای_هفت_رنگ
ساخته #شهرام_شاه_حسینی
سال۱۳۸۷
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
#پرویزپرستویی و #هنگامه_قاضیانی
در نمایی از سریال #همگناه
ساخته #مصطفی_کیایی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پول در سینما💵
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
مهران مدیری،رضاعطاران،سامان مقدم و محمود کلاری
در پشت صحنه فیلم ساعت پنج عصر
سال ۱۳۹۵
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰