eitaa logo
کانال سیدمحمدرضاحسینی
197 دنبال‌کننده
468 عکس
240 ویدیو
9 فایل
محلی برای نگاشتن تحلیل ها و خاطرات و داستان ها و نظراتم پیرامون مسائل مختلف اینم پی وی : @Sibe313
مشاهده در ایتا
دانلود
vakil poor 1.mp3
48.89M
🔹 روایتگری بسیار زیبا و دلنشین حجت الاسلام وکیل پور 🙏 شنیدن این صوت رو از دست ندید. 💎 برنامه ی 📆 پنج شنبه ۱۶ تیر 🔻🔻🔻 🆔 @sayyed_ashohada
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بیشترین گونه‌ای از آدمها که دور و بر خودتون می بینید از کدامیک از این ۴ دسته هستن؟ ۱- معیشت محورها ۲- وظیفه محورها ۳- اتمسفرمحورها ۴- مساله محورها
946.5K
دوستان عزیز ممنون میشم اگه صلاح دونستید ، گوش بفرمایید و نظر بدین. تحلیلی درباره قضایای اخیر بود که به ذهنم اومد @Seyed_mohammad_reza_hosseini
کانال سیدمحمدرضاحسینی
کیا این ویس رو گوش فرمودن؟ ممنون میشم در خصوصی یه پیغام بدین به حقیر
یعنی فقط ۵ نفر کانال رو پیگیری میکنن؟ اخه کلا فقط ۵ نفر واکنش نشون دادن
یه چیزی بگم؟
کانال سیدمحمدرضاحسینی
یه چیزی بگم؟
سخنران که دعوت میکنید ؛ لیوان اب جوشی که براش میذارید و اخر مجلس با یه لیوان اب جوش دیگه عوض نکنید. شاید بنده خدا منتظر مونده سرد بشه بعد بنوشه. اما اینطوری باید تشنه از مجلس بره بیرون 🤣
عجب صفایی داره مجالس قلعه نو خرقان الان اینجام منبر و روضه. مردم اینجا رو خیلی دوست دارم. با فرهنگ هستن و زبان نرمی دارن
کانال سیدمحمدرضاحسینی
کیا این ویس رو گوش فرمودن؟ ممنون میشم در خصوصی یه پیغام بدین به حقیر
بین همه ی پیامهای خوبتون ، پیام یکی از مخاطبین خیلی برام جالب بود و‌بهره بردم👇👇👇 سلام و ادب حقیر گوش دادم صوت رو. نکته ای بجا و خوبی فرمودین. یک آفت حزب الله، "وادادگی برای جذب" هست که گاهی منجر به مخرج مشترک با دشمن و داغ کردن نوجوان و جوان میشه. وادادگی برای جذب، میتواند منجر به بیخالی از خطوط قرمز و اصول شود و رنگ تسامح بگیرد. باید به والبرائه من اعدائکم توجه غلیظ داشت تا در دام مخرج مشترک نیفتیم. فَاَسْئَلُ اللَّهَ الَّذی ۱) اَکْرَمَنی بِمَعْرِفَتِکُمْ ۲) وَمَعْرِفَةِ اَوْلِیاَّئِکُمْ 3) وَ رَزَقَنِی الْبَراَّئَةَ مِنْ اَعْداَّئِکُمْ 👉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | برخورد گسترده با ها! ♨️ بلایی که بر سرِ دارنده ۵مدال آوردند! اینستاگرام در روز شهادت چند پست را حذف کرد 🔶 برشی از سخنرانی مدیر اندیشکده راهبردی سعداء و نویسنده کتاب 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
کانال سیدمحمدرضاحسینی
🎥 #ببینید | برخورد گسترده با #سلبریتی ها! ♨️ بلایی که بر سرِ دارنده ۵مدال #المپیک آوردند! اینستاگر
اقای راجی رو خیلی دوست دارم. صحبتهاش مستند و به روزه. مصداق بارز عامل به جهاد تبیین پیشنهاد میکنم کلا شنیدن صحبتهای ایشون رو بین ورودی های ذهنتون در اولویت بذارید
یه خستگی عجیب روحی از منبر رفتن پیدا کردم. دوست دارم چند وقت منبر نرم اصلا. دلیلش رو نمیدونم. دوستان منبری ، شما هم تا حالا اینطوری شدین؟ چکار میکنین این جور موقع ها؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گریه اغتشاشگر دستگیر شده در گیلان 🔹فرد دستگیر شده در ابتدا سعی در انکار جرم خود دارد ولی با دیدن فیلم های گرفته شده از خودش، تمام جرم های مرتکب شده را اعتراف می‌کند @Seyed_mohammad_reza_hosseini
هدایت شده از مجاهدان تبیین
mahsaamini.mp3
15.1M
🚨🚨حتما حتما وقت بذارید واین صوت رو گوش کنید 🔴در میان هیاهوهای این روزها تحلیل‌ها و توضیحات بسیار دقیق، به هنگام و کاربردی استاد عباسی ولدی در مورد ماجرای مرحوم مهسا امینی و حواشی آن را بشنوید : 1⃣ اصول دشمن‌شناسی 2⃣ علائم حمله‌ی تمام عیار دشمن 3⃣ هنگام حمله‌ی رسانه‌ای و شناختی دشمن چه کنیم؟ 4⃣ چرا ایران محور حملات دشمن است؟ 5⃣ ایران چگونه نظم جهان را به‌هم زده و نسخه‌ی مقاومت را ارائه کرده؟ 6⃣ در ماجرای اخیر، ما باید چه کنیم؟
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸غیبت از اینجا شروع شد!🔸 زمان ما، زمان امتحان است که آیا بعد از هزار سال غیبت، دیگر از تک روی کردن و از کردن [نسبت به رهبر] دست برداشته ایم یا هنوز هم این در ما هست. زمانۀ ما، فقط برای این امتحان است! شیعیان، مبلغی از وجوهات خدمت امام یازدهم علیه السلام فرستاده بودند. نامه ای نوشتند که بیلان مصرف این اموالی که خدمت شما رسیده را به ما بگویید!! یعنی این پول را چه کار کردید؟ آدم به امام زمانش نامه بنویسد، بگوید کجا خرج کردی؟ مثل اینکه مدیری می خواهد از زیر دستش حساب بکشد! حضرت پاسخ داد: چرا این سؤال را از امامان قبلی نکردید؟ شما شیعیان کی رَسمتان بود که از امامتان سؤال کنید که این پول ها کجا رفته؟ کجا خرج شده؟ اگر امامت یک امر مستمری است چرا با من این رفتار را می کنید؟ بعد از این پاسخ، حضرت دستور داد پردۀ سیاهی بر در اتاق ایشان آویختند و مردم که می آمدند سؤال کنند، حق نداشتند پرده را عقب بزنند. از پشت پرده با آن حضرت صحبت می کردند و . غیبت، از شروع شد. در جریان قبول قطعنامه، امت نشان داد که از این مرض دور شده. امت، خیلی نمره ی بزرگی آورد که بعد از 8 سال شعارِ «جنگ جنگ تا پیروزی»، وقتی امام گفت «من صلح می کنم»، بلافاصله [پذیرفتند]. کاری که این امت کرد، آن راهپیمایی یک ساعته اش در روز عید غدیر [در حمایت از پذیرش قطعنامه] بود. من هرچه همه ی اعمال این امت را کنار هم می گذارم، از این زیباتر نمی بینم. @haerishirazi
هدایت شده از روشنگری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هر موقع دلگیر بودید و‌ غم دنیا به دلتون سنگینی کرد، این صوت ملکوتی رو گوش کنید... 🏴 @Roshangari_ir
♻️امروز فقه و اصول کافی نیست برای اینکه انسان بتواند تبلیغ دین را بکند/ تنوع در علوم حوزوی یک نیاز قطعی و مبرم است و بایستی در برنامه‌ریزی به آن توجه شود. 🔰آیت الله العظمی امام خامنه ای 🔺بالاخره حوزه خیلی کار دارد. البته وقتی ما میگوئیم فلان رشته‌ها بیاید، فلان کارها انجام بگیرد، بعضی میگویند آقا شما به فقه و اصول بی‌اعتنائی کردید؛ ما در حوزه، دیگر صاحب جواهر یا شیخ انصاری متخرج نداریم. 🔺این جزو حرفهای رائج است. من این حرف را قبول ندارم. اولاً مثل شیخ انصاری کو؟ توی حوزه‌هائی هم که مخصوص این کار بودند، مگر چند تا شیخ انصاری داشتیم؟ عرض کردم؛ به نظرم نمیرسد که بعد از شیخ انصاری، هیچکدام از شاگردان ایشان و شاگردان شاگردان ایشان تا امروز به رتبه شیخ انصاری رسیده باشند. بله، حرفهای ایشان را ذکر میکنند، اشکال میکنند، ایراد میکنند، اشکالها هم وارد است؛ اما مسئله‌ی شیخ، مسئله‌ی دیگری است. 🔺آن قالبی که شیخ علیه‌الرحمه برای استنباط فقهی بعد از صاحب جواهر و روی دست صاحب جواهر، شیخ فراهم کرده شما ملاحظه کنید «مکاسب» شیخ را با «متاجر» جواهر مقایسه کنید تا معلوم شود فرق بین شیخ و صاحب جواهر چقدر است. 🔺بعد از صاحب جواهر، مگر ما چند تا مثل صاحب جواهر در حوزه‌های علمیه تربیت کردیم که حالا از حوزه گله کنیم که صاحب جواهر تربیت نمیکنیم! خب، اینها قله‌هائی بودند، هر چند وقت یکبار، یک مجموعه علمی و انسانی به یک قله‌ای دست پیدا میکند. 🔺اگر در زمان ما صاحب جواهر یا شیخ انصاری درست نشد، جای گله نیست که چرا نتوانستیم؛ خیال کنیم که اگر ما این درسها را کنار میگذاشتیم و فقط به فقه و اصول میچسبیدیم، حالا چند تا صاحب جواهر داشتیم؛ نه، آن روزی هم که حوزه نجف منحصر و مختص به فقه و اصول بود و غیر از آن نبود - که مرحوم سید اصفهانی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) اینجور فرموده بودند که باید فقط فقه و اصول باشد – ما ندیدیم در نجف مثل صاحب جواهر یا شیخ انصاری تربیت شود. این اولاً. 🔺ثانیاً اعتقاد ما این است که ما امروز نوکر دینیم؛ ما نوکر اسمها که نیستیم. روحانیت برای چیست؟ 🔺روحانیت برای این است که بتواند مردم را تغذیه دینی کند؛ البته عالمانه. آن روز یک طلبه‌ای می‌آمد نجف درس میخواند، فقه و اصول میخواند، رجال میخواند و بعضی چیزهای دیگر میخواند، ملا میشد، فاضل میشد؛ اگر در نجف میماند میشد بحر‌العلوم و کاشف‌الغطاء؛ اگر از نجف خارج میشد، میشد میرزای قمی و ملامهدی نراقی و ملا احمد نراقی و حاجی کلباسی و سید شفتی و امثال اینها. یعنی هر کدام از اینها در هر شهری بودند، برای هدایت و تغذیه معنوی و فکری مردم خودشان کافی بودند. یک سید شفتی یا یک حاجی کلباسی یا یک میرزا مهدی شهید در مشهد، خودش و شاگردانش میتوانستند مردم را از لحاظ فکری تغذیه کنند. 🔺آن وقت عوامل گمراه‌کننده و لغزاننده‌ی مردم زیاد نبود؛ همان شهوات شخصی انسانها بود که همیشه انسانها به آن دچار و مبتلایند؛ آن هم با موعظه و نُزهت و تذکر و از این چیزها تا حدود زیادی قابل رفع بود؛ یک مقدارش هم میماند که خب، همیشه گنهکارانی هستند. 🔺آن روز دیگر تلویزیون نبود، اینترنت نبود، این همه کتاب و مجله و افکار جدید نبود، این همه فلسفه‌های جدید داخل ذهنهای مردم نبود، شبکه‌ی فیلمهای خانگی نبود، ماهواره نبود، مغریات و مذلاتی که جوان و پیر را تحت تأثیر قرار میدهد - افکار و شبهات گوناگون - نبود. 🔺آن روز وقتی عالم وارد یک شهری میشد - مثل میرزای قمی یا مثل حاجی کلباسی - از همه‌ی مردم آن شهر فاضل‌تر بود. فضلای هر شهری کسانی بودند که چند جمله ادبیات یا عقلیات یا شبیه این چیزها را خوانده بودند؛ اینها از همه‌ی آنها بهتر بودند، بالاتر بودند؛ در مقام برخورد و زورآزمائی علمی، کسی از عهده‌ی آنها برنمی‌آمد؛ 🔺اما امروز اینجوری نیست. 🔺امروز ما فقه و اصول که میخوانیم، اگر توی یک شهری برویم، اینجور نیست که از همه زورمان بیشتر باشد؛ در رشته های مختلف، در کارهای مختلف، در حرفهای مختلف، در افکار مختلف کسانی هستند که مسلطند، فنانند، متبحرند؛ کسانی بخواهند عرصه را از آنها بگیرند، باید به قدر آنها زور داشته باشند. 🔺امروز فقه و اصول کافی نیست برای اینکه انسان بتواند تبلیغ دین را بکند. بنابراین حوزه‌ها وظیفه‌شان خیلی سنگین است. این تنوع در علوم حوزوی یک نیاز قطعی و مبرم است و بایستی در برنامه‌ریزی به آن توجه شود.. 📚 بیانات 2.8.89
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۵سال پیش، آینده نگری ناخدای انقلاب رو ببینید: به واسطه این فناوری اطلاعات و ارتباطات... در ۲۰_۳۰سال آینده، دنیایی بدون هیچ شباهت با امروز در امکان اثر گذاری و... خواهیم داشت. شاید روزی صاحبان اغراض فاسده کلاس‌های درس دانشگاهها و مدارس شما و فرزندان داخل خانه های شما را در دست بگیرند و شما هیچ کاری نتوانید بکنید ... 🚫 ۱۴ سال گذشت ‌. . . . . پیش بینی های امام حوزه ، محقق شد ! ! اما مطالبات، برآورد نشد ! ! !
تحلیل اغتشاشات اخیر_1.mp3
4.5M
🎧 آیت‌الله میرباقری | قطعۀ صوتی در تحلیل اغتشاشات اخیر (۱‌۴‌۰۱/‌۷/‌۱‌۴) 🔹 جنگِ شناختی و جنگ رسانه‌ای، بخشی از میدان درگیری تمدنی بین انقلاب و غرب است. 🔹 در حوادث اخیر، علومِ شناختی غرب و جنگ شناختیِ غرب، در برابر انقلاب اسلامی شکست خورد، و محاسباتِ علمی‌شان نتیجه نداد. عُمق ایمانی‌ای که مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام در جبهه مقاومت ایجاد کرده‌ است، با علومِ شناختی و جنگ رسانه‌ای غربْ نخواهد شکست. 🔹 اگر «نظام فکری دینی» نداشته باشید در برابر حوادث و فتنه‌ها قدرت تحلیل و تشخیص و موضع‌گیری صحیح نخواهید داشت. 🔹 رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس یک نظام فکری دینی، حوادث را تحلیل می‌کنند. ☑️ @mirbaqeri_ir
سلام دوستان عزیز برای موسسه مون دنبال یک حسابدار هستیم. اگه پیدا نکنیم ،مالیات سنگینی به حساب موسسه مون میبندن. اگه حسابداری میشناسید که افتخاری کار ما رو انجام بده یا حداقل با قیمت پایین تر ؛ ممنون میشم بهم خبر بدین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️بی‌حجابی عادی بشه، حل میشه؟ دیدنِ این کلیپ‌رو توصیه میکنیم✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اهمیت توجه ب تربیت فرزندان..... در زمان صدام فرزندان مذهبی ها جاسوسان صدام بودند....😳😳 کاری باطلبه ها کردند که وهابی ها میکردند...😭😭 خودم شاهد بودم👁👁
اسیرش کردن، برای اعتراف گرفتن ازش، هر دو دستش رو از بازو بریدن. با دستگاه‌های برقی همه‌ی صورتش رو سوزوندن، وقتی پوست جدید جایگزین شد، پوستش رو کندن و انداختنش تو دیگ آب نمک. مرحله بعدی انداختن توی دیگ آبجوش بود. وقتی جونش رو گرفتن، جسدش رو تیکه تیکه کردن، جگرش رو پختن، یه بخشیش رو خودشون خوردن و مابقیش رو و به خورد هم‌سلولی‌هاش دادن. این فقط یک سکانس از جنایات . همون که امروز پسر خاله‌ی مرحومه مهسا امینی با پرچمشون میاد پشت دوربین و جمهوری اسلامی رو متهم میکنه... ماجرا مربوط به 🕊🌹 هست....
عن المفضّل بن عمر الجعفي : دَخَلتُ عَلى أبي عَبدِاللّه ِ عليه السلام ، فَقالَ لي : مَن صَحِبَكَ ؟ فَقُلتُ لَهُ : رَجُلٌ مِن إخواني . قالَ : فَما فَعَلَ ؟ فَقُلتُ : مُنذُ دَخَلتُ لَم أعرِف مَكانَهُ . فَقالَ لي : أما عَلِمتَ أنَّ مَن صَحِبَ مُؤمِنا أربَعينَ خُطوَةً سَأَلَهُ اللّه ُ عَنهُ يَومَ القِيامَةِ ؟! [ الأمالي للطوسي : 413 / 927 . ] الأمالى طوسى ـ به نقل از مُفضَّل بن عمر جُعفى ـ : نزد امام صادق عليه السلام[در مدينه] رفتم . ايشان پرسيد : «در راه ، چه كسى مصاحب (همراه) تو بود ؟». گفتم : مردى از برادرانم . پرسيد : «اينك چه مى كند ؟» . گفتم : از زمانى كه داخل [مدينه] شده ام ، از جاى او خبرى ندارم . حضرت به من فرمود : مگر نمى دانى كه هركس با مؤمنى همراهى كند ، خداوند ، روز قيامت ، از او درباره آن مؤمن ، پرسش خواهد كرد ؟
مهدوی ارفغ.mp3
36.21M
حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع فتنه کشف حجاب 🔸متهم‌کردن نظام اسلامی از زنا بدتر است. 🔸کمترین ضربه‌ای از طرف نیروی انتظامی به مرحوم مهسا امینی وارد نشده بوده. 🔸شورای عالی فضای مجازی چه غلطی می‌کند؟ 🔸اگر گشت ارشاد، قانونی است باید ادامه پیدا کند. عقب‌نشینی کنیم جلوتر می‌آیند. 🔸مهسا امینی، بهانه شده برای کشف حجاب و عرف‌شدن بی‌حجابی. 🔸خانم‌هایی که ترک موتور هستند، عامدانه کشف حجاب می‌کنند. 🔸 ما در آخرالزمان قرار داریم. 🔸جنود ابلیس با تمام توان به ما حمله کرده‌اند. 🔸باید حمله کنیم نه دفاع. 🔸این نظام، سقوط نخواهد کرد.
🟠 یه روایت سنگین عَنْ مُعَلَّى بْنِ خُنَيْسٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قُلْتُ لَهُ مَا حَقُّ الْمُسْلِمِ عَلَى الْمُسْلِمِ قَالَ لَهُ سَبْعُ حُقُوقٍ وَاجِبَاتٍ مَا مِنْهُنَّ حَقٌّ إِلَّا وَ هُوَ عَلَيْهِ وَاجِبٌ إِنْ ضَيَّعَ مِنْهَا شَيْئاً خَرَجَ مِنْ وِلَايَةِ اللَّهِ وَ طَاعَتِهِ وَ لَمْ يَكُنْ لِلَّهِ فِیهِ مِنْ نَصِیبٍ قُلْتُ لَهُ جُعِلْتُ فِدَاكَ وَ مَا هِيَ قَالَ يَا مُعَلَّى إِنِّى عَلَيْكَ شَفِیقٌ أَخَافُ أَنْ تُضَيِّعَ وَ لَا تَحْفَظَ وَ تَعْلَمَ وَ لَا تَعْمَلَ قَالَ قُلْتُ لَهُ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ قَالَ أَيْسَرُ حَقٍّ مِنْهَا أَنْ تُحِبَّ لَهُ مَا تُحِبُّ لِنَفْسِكَ وَ تَكْرَهَ لَهُ مَا تَكْرَهُ لِنَفْسِكَ وَ الْحَقُّ الثَّانِى أَنْ تَجْتَنِبَ سَخَطَهُ وَ تَتَّبِعَ مَرْضَاتَهُ وَ تُطِیعَ أَمْرَهُ وَ الْحَقُّ الثَّالِثُ أَنْ تُعِینَهُ بِنَفْسِكَ وَ مَالِكَ وَ لِسَانِكَ وَ يَدِكَ وَ رِجْلِكَ وَ الْحَقُّ الرَّابِعُ أَنْ تَكُونَ عَيْنَهُ وَ دَلِیلَهُ وَ مِرْآتَهُ وَ الْحَقُّ الْخَامِسُ أَنْ لَا تَشْبَعَ وَ يَجُوعُ وَ لَا تَرْوَى وَ يَظْمَأُ وَ لَا تَلْبَسَ وَ يَعْرَى وَ الْحَقُّ السَّادِسُ أَنْ يَكُونَ لَكَ خَادِمٌ وَ لَيْسَ لِأَخِیكَ خَادِمٌ فَوَاجِبٌ أَنْ تَبْعَثَ خَادِمَكَ فَيَغْسِلَ ثِيَابَهُ وَ يَصْنَعَ طَعَامَهُ وَ يُمَهِّدَ فِرَاشَهُ وَ الْحَقُّ السَّابِعُ أَنْ تُبِرَّ قَسَمَهُ وَ تُجِیبَ دَعْوَتَهُ وَ تَعُودَ مَرِیضَهُ وَ تَشْهَدَ جَنَازَتَهُ وَ إِذَا عَلِمْتَ أَنَّ لَهُ حَاجَةً تُبَادِرُهُ إِلَى قَضَائِهَا وَ لَا تُلْجِئُهُ أَنْ يَسْأَلَكَهَا وَ لَكِنْ تُبَادِرُهُ مُبَادَرَةً فَإِذَا فَعَلْتَ ذَلِكَ وَصَلْتَ وَلَايَتَكَ بِوَلَايَتِهِ وَ وَلَايَتَهُ بِوَلَايَتِكَ اصول کافى جلد3 صفحه: 246 روایة:2 ترجمه : معلى بن خنیس گوید: به امام صادق (ع) عرض کردم: حق مسلمان بر مسلمان چیست؟ فرمود براى او هفت حق واجب است که همه آنها بر عهده برادرش واجب است و اگر برخى از آنها را تباه و ضایع کند، از ولایت و اطاعت خدا بیرون رود، و خدا از او بهره (اطاعت و بندگى) ندارد. عرض کردم قربانت، آنها چیست؟ فرمود: اى معلى بن خنیس، من بر تو نگرانم و میترسم ضایع گذارى و مراعات نکنى و بدانى و عمل ننمائى. عرض کردم: (((لا قوة الا بالله))) نیروئى جز از خدا نیست ))) فرمود: آسانترین آن حقوق اینستکه: آنچه براى خود دوست دارى براى او هم دوست داشته باشى، و آنچه براى خود نپسندى، بر او نیز نپسندى و حق دوم - آنکه از آنچه ناخرسند دارد دورى کنى و خوشنودى او را پیروى نموده فرمانش برى. و حق سوم - آنکه با جان و مال و زبان و دست و پاى خویش او را یارى کنى. و حق چهارم - آنکه شم و راهنما و آئینه او باشى. و حق پنجم - آن‏که تو سیر نباشى و او گرسنه یا سیر آب باشى و او تشنه یا پوشیده باشى و او برهنه. و حق ششم - آنکه اگر تو خدمتگزار دارى و برادرت ندارد. واجب است خدمتگزار ترا بفرستى که جامه هایش را بشوید و غذایش را درست کند و بسترش را مرتب نماید. و حق هفتم - آنکه سوگندش را تصدیق کنى و دعوتش را بپذیرى و در بیماریش از او عیادت کنى و بر جنازه‏اش حاضر شوى و چون بدانى حاجتى دارد، در انجام آن سبقت‏گیرى و او را مجبور نسازى که از تو بخواهد، بلکه خودت پیشدستى کنى، چون چنین کردى دوستى خود را بدوستى او پیوسته‏اى و دوستى او را بدوستى خود (و آنگاهست که بآیه شریفه المؤمنون و المؤمنات بعضهم اولیاء بعض عمل کرده‏اى)
هدایت شده از جذبه عشق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳ما بالاترش رو داریم 📽️حضرت آیة الله حاج سَیّد محمّد صادق حسینی طهرانی حفظه الله تعالی ⚪️ @jazbeh_eshgh
هدایت شده از جذبه عشق
🧗‍♂️ باید کار کرد! ✍️حضرت آیة الله حاج سَیّد محمّد صادق حسینی طهرانی حفظه الله تعالی ⚪️ @jazbeh_eshgh
هدایت شده از جذبه عشق
🍰سبک زندگی مرحوم علامه حسینی طهرانی در ایام محرم و صفر ✍️حضرت آیة الله حاج سَیّد محمّد صادق حسینی طهرانی حفظه الله تعالی ⚪️ @jazbeh_eshgh