eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
« ۳۶ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . حکم زیبایی که آن سال رهبری برای آستان قدس دادند، مجاہم کرد بنشینم پای نگارش یک طرح تحولی ، شش ماه روی الگو کار کرده بودم ! و حالا زمانش بود به تولیت استان ، عرضه اش کنم آقــــــای رئیسی تازه آمده بود .. حرم و شناختی از شخصیتشان نداشتم؛ اما به واسطه ی مشهد بودنم آشنایانی داشتم که میتوانستند برایم وقت ملاقات بگیرند . رفتم که ازشان بخواهم اما پشیمان شدم .. راه کج کردم به طرف حرم به امام رضا علیه‌السلام عرض کردم : «آقا من همچین الگویی آماده کردم به نظرم آستان کمک میکنه ولی به تولیت شما دسترسی ندارم خودتون درستش کنید .. » دو ماهی گذشت دوستی دعوتم کرد ، برای یک جلسه ی فکری و ناهاری ساده رفتم چند نفر از بزرگان هم حضور داشتند. مدتی بعد در باز شد و آقـــــــای رئیسی با سلامی پرنشاط به جمعمان پیوست ، دیدار که به آخر رسید جلوی در مقابل حاج آقــــــــــــا ایستادم و گفتم : « بنده یه الگوی تحولی برای حکم حضرت آقا نوشتم اگه اجازه بدید میخوام بهتون توضیحش بدم ... » ( ادامه دارد ) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . | @seyedebram |
اینم ۴ قسمت امروز 🥲💗 فردا هم بیشتر ...
نوش روحتون 🎀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
« اللهم الرزقنا شهادة فی الخدمتک »
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعنی چه که امشبم «‌ کشوردوست » نیستم 💔 ؟ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
مگه خودت ازم نخواستی ؟ پس خودتم برام «چجوریشو» درستش کن .. به بهترین شکل :) آقاهاشم درستش کنی ها ! | @seyedebram |
آقا هاشم وقت کمه ها فقط ی فردا رو داریم ..