« ۳۶ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
حکم زیبایی که آن سال رهبری برای آستان قدس دادند،
مجاہم کرد بنشینم پای نگارش یک طرح تحولی ،
شش ماه روی الگو کار کرده بودم !
و حالا زمانش بود به تولیت استان ،
عرضه اش کنم
آقــــــای رئیسی تازه آمده بود ..
حرم و شناختی از شخصیتشان نداشتم؛
اما به واسطه ی مشهد بودنم
آشنایانی داشتم که میتوانستند برایم وقت ملاقات بگیرند .
رفتم که ازشان
بخواهم اما پشیمان شدم ..
راه کج کردم به طرف حرم به امام رضا علیهالسلام
عرض کردم :
«آقا من همچین الگویی آماده کردم
به نظرم آستان کمک میکنه
ولی به تولیت شما دسترسی ندارم
خودتون درستش کنید .. »
دو ماهی گذشت دوستی دعوتم کرد ،
برای یک جلسه ی فکری و ناهاری ساده رفتم
چند نفر از بزرگان هم حضور داشتند.
مدتی بعد در باز شد و
آقـــــــای رئیسی با سلامی پرنشاط به جمعمان پیوست ،
دیدار که به آخر رسید
جلوی در
مقابل حاج آقــــــــــــا
ایستادم و گفتم :
« بنده یه الگوی تحولی برای
حکم حضرت آقا نوشتم اگه اجازه بدید میخوام بهتون توضیحش بدم ... »
( ادامه دارد )
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
| @seyedebram |
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعنی چه که امشبم « کشوردوست » نیستم 💔 ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
مگه خودت ازم نخواستی ؟
پس خودتم برام «چجوریشو» درستش کن ..
به بهترین شکل :)
آقاهاشم درستش کنی ها !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یعنی چه که امشبم « کشوردوست » نیستم 💔 ؟ | @seyedebram |
بازم که آقا جوابمو دادی .. :)))))))))