9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعنی چه که امشبم « کشوردوست » نیستم 💔 ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
مگه خودت ازم نخواستی ؟
پس خودتم برام «چجوریشو» درستش کن ..
به بهترین شکل :)
آقاهاشم درستش کنی ها !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یعنی چه که امشبم « کشوردوست » نیستم 💔 ؟ | @seyedebram |
بازم که آقا جوابمو دادی .. :)))))))))