آسِیدْاِبرآهیم؛
_
انگار قسمت رمضان و جنگِ رمضان ،
داغِ علــــــی دیدن بود ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
از زیبایی دوعلــــــــی هرچه بگویم کم گفتم ! ❤️🩹 .
| @seyedebram |
او فیلســــــــــــــــوف بود !
نه به گفته ما .. به گفته بزرگانِ عالم ! .
| @seyedebram |