eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
#محفل مون هم راجع ی بحث خیلی بارز هست .. « همه که شهید نمیشن ! آدمای گناهکار هیچوقت نمیتونند شهید ب
گناهکار بودن یعنی تهِ دره بودن، نه مرده بودن ! شهادت هم قله‌ای نیست که فقط مال آدم‌های از اول پاک باشد .. ! قله مال کسی است که تصمیم بگیرد بالا برود، کفش تقوا بپوشد، لباس حیا تنش کند، کوله عبادت بردارد، آب اخلاص همراهش باشد، قطب‌نمای ولایت دستش بگیرد، طناب اهل‌بیت را ول نکند، باتوم اراده دست بگیرد، و با چراغ بصیرت قدم بردارد .. این‌جوری حتی اگر تهِ دره هم باشد، می‌تواند به قله برسد ! .
نظرات تون برام نعمتِ ..! ❤️‍🩹 . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل جوابا| @dakedel
اون ی پاورقیِ ، چرا روش خیس شده ؟‌..
الهی به رقیه .. الهی به رقیه .
« ۷۳ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . برای اینکه وامدار کسی نباشیم و صمیمیت زیاد با مسئولین ، جلوی مطالبه گریمان را نگیرد .. فاصله،مان را با دولتی ها حفظ می کردیم ! برنامه صريح و انتقادی بود .. و نباید کاری میکردیم که برای طرح مشکلات مردم لكنت زبان بگیریم ! چند باری آقــــــای رئیس جمهور را دیده بودم ، چه برای مستند سازی و چه جلسات پرسش و پاسخ .. هر بارگلایه هایم جدی تر و توپم پرتر می شد ! رفتار سید اما هیچ وقت تغییری نکرد! .. با صبر و حوصله صحبتها را می شنید .. حين جلسه اسم می آورد و تشکر میکرد.. بعد از دیدار هم با تبسم می گفت: « حرفاتون مثل همیشه خیلی خوب بود من تشکر میکنم آقــــــا! » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی محسن مقصودی مجری برنامه ثریا منبع ویژه برنامه ثریا شبکه یک چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
ی ادیت ببینیم و گریه کنیم ..