آسِیدْاِبرآهیم؛
یاحسین بطلب که من باز هم دل گیرم شب جمعه ست هــــوایت نکنم میمیرم ! :) | @seyedebram |
یاحسین بطلب که من باز هم دل گیرم
شب جمعه ست هــــوایت نکنم میمیرم ! :)
| @seyedebram |
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رویا یَـعـنیدوبارهحسـین(ع) ؛
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بسم الله
آقامحمــــد ، آقارضــــــــا
خودتون برام بچینین ..
- چای حق انقلابی با قندِ سیاست 💀☕️
[ ازعقل به رسانه بدون دخالت قلب ! ]
- اینجا ؟ ازسیاستِ روزگارمیگیم .
همونجایی که عشق* وزارت و شهادت رو بهم گره زده .. ♥️!
https://eitaa.com/aghavazir
- مخصوص امروزی ها ، همونایی که سیاسی اند اما قبول ندارند 🕶 .
https://eitaa.com/aghavazir