eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با عبای خاکی ات استان به استان هارداسان؟ | @seyedebram | ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍
هدایت شده از رئیسیِ عزیز ؛
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما با دیدن این ویدئو بغض میکنید* @seyed_ebrahim128 | رئیسیِ‌عزیز
آسِیدْاِبرآهیم؛
چرا چند ساعت داری اینقدرزارمیزنی ؟ ..
:شروع این کتاب یعنی کامل‌تر‌شدن‌‌عشق‌ِروحم .. | @seyedebram |
« ۷۶ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . با مردم که توی رسانه ها صحبت میکرد .. حرفی از مشکلات دولت نمی زد. یک بار بهش گفتم: «حاج آقا ما که این همه چالش داریم.. چرا وقتی با مردم صحبت میکنید فقط قسمتهای خوبش رو میگید؟ خب اجازه بدید بدونن با چه مسائلی دست در گریبانید .. » گفت : « بله که چالش داریم ! من به عنوان رئیس جمهور باید آخرین وضعیت این مشکلات رو بدونم ! که براش وقت میذارم ؛ باید راهکار حلشون رو پیدا کنم که براش وقت میذارم .. باید عوامل دولت رو جمع کنم و تقسیم کار کنم که انجام میدم؛ اما وقتی به عنوان یه خادم با مردم صحبت میکنم ‌.. باید به مردممون قوت قلب بدم ! که نگران نباشن ما هستیم که حلش کنیم دیگه! » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع: نسیمی شو شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
-چقدر قدرتو ندونستن؛ -چقدر ناشکری کردن؛ +خداهم جواب ناشکری‌هامون رو داد ... | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
- رختِ‌سیاه‌عزای‌معشوقه‌ام‌را‌به‌تن‌دارم . | @seyedebram |