آقارضا ! آقامحــمد!
هواموداشتهباشید ..
؛
سلاممنوهمبهآقایشهیدبرسونید :) ..
« ۸۳ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
معیارهای من را برای محترم دانستن یک انسان تغییر داد.
مشاورش بودم و نیرو و حقوق بگیری
بیست و پنج سال کوچک تر از او ..
توی هفته چندین بار برای پیگیری کارها و
گزارشها ملاقاتش میکردم؛
اما یک بار اتفاق نیفتاد که
وقتی از در وارد میشوم
جلوی پایم بلند نشود !
و یک بار نشد موقع رفتن
بدرقه ام نکند !
اگر بعد از ساعتها جلسه ی تخصصی خسته میشد و میخواست
برای لحظاتی استراحت ، عمامه اش را از سر در بیاورد ..
چند بار عذرخواهی می کرد !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت
منبع: نسیمی شو شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗♥️ #وصال_شنبه -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ،
#به_وقت_تماس🔗♥️
#وصال_شنبه
-الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟
+ماهم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ،
آقاجان ببین ..
درآستانهآسمانیشدنِ
رئیسی عزیزتهستیم ..
| @seyedebram |