eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
من‌به‌فدای‌شما‌که‌بهم‌توفیق‌دادید :)
آقارضا ! آقامحــمد! هوامو‌داشته‌باشید .. ؛ سلام‌منو‌هم‌به‌آقای‌شهید‌برسونید :) ..
« ۸۳ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . معیارهای من را برای محترم دانستن یک انسان تغییر داد. مشاورش بودم و نیرو و حقوق بگیری بیست و پنج سال کوچک تر از او .. توی هفته چندین بار برای پیگیری کارها و گزارشها ملاقاتش میکردم؛ اما یک بار اتفاق نیفتاد که وقتی از در وارد میشوم جلوی پایم بلند نشود ! و یک بار نشد موقع رفتن بدرقه ام نکند ! اگر بعد از ساعتها جلسه ی تخصصی خسته میشد و میخواست برای لحظاتی استراحت ، عمامه اش را از سر در بیاورد .. چند بار عذرخواهی می کرد ! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی اسماعیل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع: نسیمی شو شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
فدای عمامه ت .. .
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗♥️ #وصال_شنبه -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ،
🔗♥️ -الو سلام آقـــــــاجان خوبی؟ +ماهم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آقـــــا ، آقاجان ببین .. درآستانه‌آسمانی‌شدن‌ِ رئیسی عزیزت‌هستیم .. | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
« اللهم الرزقنا شهادة فی الخدمتک »
_ آسیدمددی _
وضعیت: