آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یادمه دوسال پیش ..
اوایل خرداد ۱۴۰۳ ،
؛
این کار رو با عشق براش کشیدم !
و شد اولین کارم براش ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
پــــــروردگــــــــــــــــارا ! تُ خوب میدانی .. | @seyedebram |
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- توقلــــــــــــبم،نمیتونه
کسیجـــــــــــــــاتوبگیره .. !
؛
دلِمن،بهجزعــــشقِتُرونمیپذیره .. :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#بهوقتتـــماس !❤️🩹📞 [ وصالدوشنبه ] -الو ؟ سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید
#بهوقتتـــماس !❤️🩹📞
[ وصالدوشنبه ]
-الو ؟ سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ،
ی روز ... ی روز تا داغدار شدن روحم ..
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و هفتــــــــــــادُنه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و هشتــــــــــــاد روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |