eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
و هفتــــــــــــادُنه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و هشتــــــــــــاد روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |
خب یخورده فعالیت چنل این دو روز فرق میکنه .. [ پس شما هم قدر بدونید و باشید ، خود شهید رئیسی دعوت تون کرده . ]
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من نشد به همشون خسته نباشید بگم ! .. | @seyedebram |
« ۸۰ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . برای منی که استاد دانشگاه تهرانم و ادبیات بین الملل تدریس میکنم تبحر و تسلط حاج آقـــا توی مذاکرات خارجی اعجاب آور بود! او قلب و ذهن طرف مقابلش را به تسخیر در می آورد! و همین کار را جلو می برد. ما متن مذاکرات را آماده میکردیم با هم مرورش میکردیم؛ اما وقتی ایشان وارد گفت و گو میشد بعد از صحبتهای دیپلماتیک ، نبض گفت و گو را در دست می گرفت. .. در حاشیه اجلاسی بین المللی در تهران با مسئولین یکی از قدرت های نوظهور آسیایی ملاقات داشتیم .. کشوری که سالها بينمان هیچ ارتباط تجاری و سیاسی ای نبود ! حاج آقـــا طوری با آنها صحبت کرد .. که طرف مذاکره کننده بسیار متأثر شد و اشک در چشمهایش حلقه زد. بعد با لحن مصممی گفت: «من کاملا میخوام با کشور شما همکاری کنم.» از جلسه که بیرون آمدیم به چهره ی آرام و متبسم رئیس جمهور نگاه کردم و گفتم : < کاغذای ما به دردتون نمیخوره حاج آقا خودتون بهتر مذاکره می کنید > ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور منبع: گفت وگوی خبری شبکه خبر چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ انیمیشن لگویی برای رئیس‌جمهورشهید _ | @seyedebram |
26.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ - خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل... | @seyedebram |
براتون خبر دارم داغ داغ ؛ رئیس جمهور دیدار مردمی داره !🌚🔥 از آســــــمون :) ؛ « تو ی جمله حرفتو به آقای رئیس جمهور همون آقای رئیســــــــــــی بزن .. » https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل ؛ خجالت نکش ! دیدار مردمی کم پیش میاد ها .. :) اصن هر چی دلت میخواد بگو ! آقای رئیسی اومده گره از کار مردم باز کنه .. فور | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
▫️« ختم صلوات اردیبهشت ماه » نثار سیدالشهدای خدمت سید ابراهــــــــــــــــــیم رئیسی
▫️« ختم صلوات اردیبهشت ماه » نثار سیدالشهدای خدمت سید ابراهــــــــــــــــــیم رئیسی و شهدای والامقام خدمت .. ❤️‍🩹 هرچقدر در توان تون هست : https://khatmesalawat.ir/100971 | @seyedebram |