آسِیدْاِبرآهیم؛
؛ و دو ۲ روز تا وصـــــــــــــــال . ؛ | @seyedebram |
؛
و یک ۱ روز تا وصـــــــــــــــال ...
؛
| @seyedebram |
خب یخورده فعالیت چنل این دو روز فرق میکنه ..
[ پس شما هم قدر بدونید و باشید ، خود شهید رئیسی دعوت تون کرده . ]
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من نشد به همشون خسته نباشید بگم ! ..
| @seyedebram |
« ۸۰ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
برای منی که استاد دانشگاه تهرانم
و ادبیات بین الملل تدریس میکنم
تبحر و تسلط حاج آقـــا توی مذاکرات خارجی اعجاب آور بود!
او قلب و ذهن طرف مقابلش را به تسخیر در می آورد! و همین کار را جلو می برد.
ما متن مذاکرات را آماده میکردیم
با هم مرورش میکردیم؛
اما وقتی ایشان وارد گفت و گو میشد
بعد از صحبتهای دیپلماتیک ،
نبض گفت و گو را در دست می گرفت. ..
در حاشیه اجلاسی بین المللی در تهران
با مسئولین یکی از قدرت های نوظهور آسیایی ملاقات داشتیم ..
کشوری که سالها بينمان هیچ ارتباط
تجاری و سیاسی ای نبود !
حاج آقـــا طوری با آنها صحبت کرد ..
که طرف مذاکره کننده بسیار متأثر شد
و اشک در چشمهایش حلقه زد.
بعد با لحن مصممی گفت:
«من کاملا میخوام با کشور شما همکاری کنم.»
از جلسه که بیرون آمدیم
به چهره ی آرام و متبسم رئیس جمهور
نگاه کردم و گفتم :
< کاغذای ما به دردتون نمیخوره حاج آقا
خودتون بهتر مذاکره می کنید >
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور
منبع: گفت وگوی خبری شبکه خبر چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ انیمیشن لگویی برای رئیسجمهورشهید _
| @seyedebram |
26.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل...
| @seyedebram |
براتون خبر دارم داغ داغ
؛
رئیس جمهور دیدار مردمی داره !🌚🔥
از آســــــمون :)
؛
« تو ی جمله
حرفتو به آقای رئیس جمهور
همون آقای رئیســــــــــــی بزن .. »
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
؛
خجالت نکش ! دیدار مردمی کم پیش میاد ها .. :)
اصن هر چی دلت میخواد بگو !
آقای رئیسی اومده گره از کار مردم باز کنه ..
فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
▫️« ختم صلوات اردیبهشت ماه » نثار سیدالشهدای خدمت سید ابراهــــــــــــــــــیم رئیسی
▫️« ختم صلوات اردیبهشت ماه »
نثار سیدالشهدای خدمت
سید ابراهــــــــــــــــــیم رئیسی
و شهدای والامقام خدمت .. ❤️🩹
هرچقدر در توان تون هست :
https://khatmesalawat.ir/100971
#فور_شرعی
| @seyedebram |
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شهید_رئیسی واقعا مظلوم بود !
حتی اسم قاتلش را هم نیاوردند، انداختند گردن مه و کوه که یک وقت وارد تلۀ جنگ نشوند، جنگی که درهرصورت حتمی الوقوع بود ..
| @seyedebram |