آسِیدْاِبرآهیم؛
_
میان همه گــــــــــشتم و عاشـــق نشدم ،
تُ چهبودیکه تُ رادیدمودیوانهشدم !
| @seyedebram |
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم :)
| @seyedebram |
اینقدر بد بودم آقا هاشم ؟
اینقدر ؟ ..
؛
نگفتی میشکنم ؟
نگفتی داغون میشم؟
آقاهاشم !
؛
من دلتنگتم .. خیلی .
چجوری ؟ چجوری..
چجوری ببینم
مراسمته و همه توفیق دارن بیان به دیدنت ..
اما
اما منِبیلیاقت نه !