eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- برنمیگردی ولی من هم چنان در شعرها هی ردیفش میکنم این واژه برگرد را... ! | @seyedebram |
« ۸۹ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . مشاورش بودم ، اکثر روزها به بودن با او و کار و برنامه و جلسه و سفر می.گذشت .. خلقیاتش را میشناختم اما .. باز هم دلیل آن همه صبرش را درک نمیکردم ! یکی از آن بارها که صبرش محک میخورد تقصیر خودم بود .. عصبانی و ناراحت رفتم اتاقش .. بریده بودم ! از حرف و حدیث ها علیه دولت و رئیس جمهور که تمامی نداشت ! از زحمتهایی که شبانه روز کشیده میشد و معلوم نبود؛ از زخمهای مردم که روز به روز دردناکتر میشد . ایستادم جلوی حاج آقا و گفتم: میشه تشریف بیارید روی یکی از مبلا بشینید؟ « چرا؟! » میخوام دعوا کنم ! پشت میزتون که هستید ، جایگاه ریاست جمهوریتون ابهت داره دلم نمیاد حرفی بزنم ! آمد نشست مقابلم و گفت : «حالا بگو ! » خیلی غر زدم؛ از نارضایتی های مردم از مشکلات از آمار و ارقامی که با هم جور در نمی آمد همه را با حوصله و توجه شنید آخر سر هم تشکر کرد ! گفتم : « چرا تشکر میکنید؟ من که فقط نق زدم !! » گفت : « تو اینجا کارت همینه من خودم وسط میدونم بی خبر از مردم و نخبگان وضعیتشون نیستم ؛ اما تو هم باید بری توی پژوهش ها و بین خبرگان ! از اون منظر به من مسائل رو بگی .. ! نگران منم نباش :) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . راوی اسماعیل سقاب ،اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع: نسیمی ،شو، شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ | @seyedebram |
مبـــــــاهله :)
چه بسا یاران ما بسیارند و شده ایم عـــــــادی ؛ نه در غم‌خود مارا شریک می دانند نه شادی! ..