آسِیدْاِبرآهیم؛
رسیدیم به مهمترین سؤال امشب :) همون سؤالی که خیلیا میپرسن ! 🗣️ «خب اگه حق با امام حسن(ع) بود ؛
👀🔍 عزیزمن ،
حالا اگه سوالی تو ذهنت هست بفرما :
https://eitaa.com/dakedel [ ناشناس ]
+ فقط عجله نکن .. ! 🫂
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاقبتیچونحُــــــــرآرزوست .. (:
| @seyedebram |
662.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بنده علیالاصول؛ فدایی ناچیز شما هستم !
| @seyedebram |
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
؛
علی الاصول خداوند یار آن قوم است
که گوششان همه بر نصایحِ مولاست :)
| @seyedebram |