آسِیدْاِبرآهیم؛
شهیدهکشاورز هم عزادار محرم است .. #چلهخدمت #فور | @seyedebram |
برای این تصویر خیلی بیشتر زحمت کشیده شده 🥲 :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بهمرگــــمراضیمامافقطیکآرزودارم!
سرمرالحظهیآخربهزانویِتُبگذارم ..
؛
بپرسیازمنآنلحظهکهآیاصحبتیدارم؟
بهجایاَشهَدُاَنَبگویم
دوستـــــــــــــــــتدارم :)
| @seyedebram |