eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
علی پورکاوهenc_17485317647877937903634.mp3
زمان: حجم: 1.4M
ازدوربا‌زخمِ‌لبت .. گفتم‌دیگه‌بی‌ســــر‌نمیشی ! ؛ هرچی‌به‌هم‌می‌چینــــــمت از‌این‌مرتب‌تر‌نمیشی 💔 ! | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
هیاهوی‌دنیا‌رُولش ؛ اینو‌خوب میدونم‌که‌امشب .. شهادتنامه‌ٔ عشاق امضاء می‌شود ! | @seyedebram |
رفیق‌! اگه‌خیر‌رفیقتو‌میخوای ؛ براش‌اینو‌بفرست ! ؛ « الهی به حق امشب ، امام حسین خریدارت بشه :) » | @seyedebram |
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گریه فقط برای حسین علیه‌السلام! +بشنویم‌از‌شهیدرئیسی .. | @seyedebram |
یک عمر گذشت برما ؛ از آن شبِ‌عاشورا تا امشب .. ! | @seyedebram |
🔻 _ امشب حسین بن علی برای ترک سپاه امام صادر شد صد ها نفر با کسب سپاه امام را ترک کردند 72 نفر مانند امام نظر دیگری داشتند! | @seyedebram |
_ اللهم‌الرزقناشهادت _