eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پُـزنبـود؛سبـک‌زنـدگيـش‌بـود♥️☁️ . | @seyedebram |
1_18756149198.pdf
حجم: 4.3M
‹زندگینامهٔ‌سیدشهیدان‌خدمت💚☁️› - دکترسلیمان ِصمدي . | @seyedebram |
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اقدامات‌ماندگارسالارشهیدان‌خدمت‌در¹⁰⁰⁰روزخدمت♥️🕶 . | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
•ولی چون جمعه ست: إِلَهِی عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَیْكَ الْمُشْتَكَى وَ عَلَیْكَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَبَلِّغْ بِهِمْ خَیْرَهُمْ وَ ارْحَمْنَا بِهِمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ. یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ اکْفِیَانِی فَإِنَّكُمَا كَافِیَانِ وَ انْصُرَانِی فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ. یَا مَوْلَانَا یَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ أَدْرِكْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ. | @seyedebram |
15.mp3
زمان: حجم: 3.6M
-ولی چون جمعه ست: یک حالی به گوشاتون بدید:) | @seyedebram |
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
-برای امشب بیاید اینجا (چنل روزمرگی خودمه... https://eitaa.com/Akajuo ) +چونکه دیشب کویر بود🗿💔 +ناشناس آسید ابراهیم.
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
آقای من برگرد:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛