″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سیگماااااا☠️🤏🏻🇮🇷
#فورشرعی
| @seyedebram |
698.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونی چرا ایران سوریه نشد؟ :))))))))))))
#فورشرعی
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
میدونی چرا ایران سوریه نشد؟ :)))))))))))) #فورشرعی | @seyedebram |
چرا گریه میکنی؟:)))))))))))))))))
آسِیدْاِبرآهیم؛
سیگماااااا☠️🤏🏻🇮🇷 #فورشرعی | @seyedebram |
نبینی از دست رفتههههههههه