آسِیدْاِبرآهیم؛
-
-در دل یاران چه خبریست؟
که اینگونه آرامِ هراس دارند؟!
| @seyedebram |
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
تو گوگل اسممو فارسی بزنید پیجم میاد...این راحت تره😂😂
🔻ابراهیمی دیگر پا به دنیا گذاشت
-نوه شهید رئیسی امروز ۱۳ مرداد ماه متولد شد.
+نام او را ابراهیم نهادند تا ابراهیمی دیگر برای این خاک شود:))
+خوش اومدی سید ابراهیم:))))
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛وقتی بودی که کسی قدر ندونست
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛هیچی دیگه وزیر نیرو هم دارن ورمیدارن!
چون همه کشور شده دروغ . . .
| @seyedebram |