eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
سلام میشه ۳ تا الهی به رقیه برا بگید .. سلامم حتما
من خسته تر از آنم؛که گویی برخیز ای کاش جوان میماندم، نه پیری کهن روح. . . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
همان ابتدا باید میرفتم؛نه حال که پایی ندارم؛ | @seyedebram |
+شاید دلم کربلاست...نه؟
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
دیوانه نگو؛مجنون بگو، دیوانه می‌نشیند در کنجی؛ اما مجنون هست که عالم را جان ده خود می‌کند تا لیلی را راضی کند:) | @seyedebram |
- افرادی تو را می‌شناسند؛ که بعد از رفتنت همچون کوفیان نشدند! | @seyedebram |