هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
سلام میشه ۳ تا الهی به رقیه برا بگید
..
سلامم حتما
من خسته تر از آنم؛که گویی برخیز
ای کاش جوان میماندم، نه پیری کهن روح. . .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
همان ابتدا باید میرفتم؛نه حال که پایی ندارم؛
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
دیوانه نگو؛مجنون بگو،
دیوانه مینشیند در کنجی؛
اما مجنون هست که عالم را جان ده
خود میکند تا لیلی را راضی کند:)
| @seyedebram |
- افرادی تو را میشناسند؛
که بعد از رفتنت همچون کوفیان نشدند!
| @seyedebram |