eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
بنازممممم💀🇮🇷 +مال موزیک ویدیوعه.
به طرز عجیبی اینو با عشق درست کردم🗿✌🏽
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از صَـبــاࢪ | ‌𝘚𝘢𝘣𝘢𝘳
دمتون گرم🕶♥️ : ) .
هدایت شده از صَـبــاࢪ | ‌𝘚𝘢𝘣𝘢𝘳
ورزقان قبل ِتو ، دشت دور افتاده‌اي بیش نبود خون تو بهر این خاك ، آبرو آورد به ارمغان
آسِیدْاِبرآهیم؛
ورزقان قبل ِتو ، دشت دور افتاده‌اي بیش نبود خون تو بهر این خاك ، آبرو آورد به ارمغان
چِنان گلستان ساختی آتَـــشی بر زمان، خاک و مه که چه گویم!مبارک باد بر ورزقـــــان؛ :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
دمتون گرم🕶♥️ : ) .
بردن دختر رئیس جمهور وقتی تعلقی به جمع سیاسی و ریاست نداره واجبه؟🗿
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛