هدایت شده از صَـبــاࢪ | 𝘚𝘢𝘣𝘢𝘳
ورزقان قبل ِتو ، دشت دور افتادهاي بیش نبود
خون تو بهر این خاك ، آبرو آورد به ارمغان
آسِیدْاِبرآهیم؛
ورزقان قبل ِتو ، دشت دور افتادهاي بیش نبود خون تو بهر این خاك ، آبرو آورد به ارمغان
چِنان گلستان ساختی آتَـــشی بر زمان،
خاک و مه که چه گویم!مبارک باد بر ورزقـــــان؛ :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
دمتون گرم🕶♥️ : ) .
بردن دختر رئیس جمهور وقتی تعلقی به جمع سیاسی و ریاست نداره واجبه؟🗿
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
یه سوال
من به آسید اعتقاد کامل دارما، چنلتمم خیلییی بهم حس خوبی میده.
ولی اینکه یه چنل زدی و انقد مطمئنی که آسید در اینجا حضور داره و حرف تک تکمونو میشنوه، دلم میخواد بدونم این اطمینانو از کجا داری؟
دوست دارم از زیون خودت بشنوم✨
..
اوم اول از همه ممنونم
دوم از همه که
سخن که زیاد ست حوصله داری مرد؟ :)
جونم برات بگه
وقتی فردی با تمام وجود با تمــــــــــــــــــــــــام وجود؛
یکی رو بفهمه ، حس کنه و درک کنه ؛
روحش اونو حس کنه؛
با تمام وجود برای اون فرد زندگی کنه!
تمام سلول هاش عطر اونو حس کنن؛
تمام مولکول هاش اونو بفهمن؛
تمام تنش و روحش اونو بطلبه!
و .. که قابل وصف نیست،
مطمئن باش در یک چنل هم با تمام وجود حسش میکنه! :))
از باب دیگه بخوام برات بگم؛
وقتی اون فرد هم با تمام وجود بین عشاق خودش حضور داره؛
با تمام توانم برای عشاق خودش حاجت روایی میکنه،
به مرحله ای رسیده که از نظر معنوی و الهی توان داره!
مطمئن باش صدای اونایی که میطلبنش رو هم میشنوه! :))
و مطمئن تر باش که پاسخگوعه.
و این رو بدون که
. « فردی که خریده خدا باشه؛ حد و مرز دنیایی برای پرواز نداره:) »
اونم چه برسه به آسید ابراهیم - که سید شهیدان خدمتِ و برای خدمت* حدود دنیایی نداره!