آسِیدْاِبرآهیم؛
من ایرانیم و ادامه دهنده راه پاک شهدامون هستم(: .به یاد ریحانه. | @seyedebram |
من ایرانیم و ادامه دهنده راه پاک شهدامون هستم(:
.به یاد ریحانه.
| @seyedebram |
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اینا عقل درست و حسابی ندارن!؟
#کاروان_صمود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- اینا عقل درست و حسابی ندارن!؟ #کاروان_صمود | @seyedebram |
ولی کاروان صموووود>>>>>🛐❤️🔥
#فوررر
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی کاروان صموووود>>>>>🛐❤️🔥 #فوررر | @seyedebram |
اینجا بود که فهمیدم کشور ما هنوز توی فهم مردمی* میلنگه و با ادعای مسلمونیت حتی نتونست .. !(:
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ـ میدونی دنیای «منهای» اسرائیل چجوریه؟ ..
| @seyedebram |
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانوما چقدر تو خارج خوشبختن بخصوص خانومای تحصیلکرده... 💀🤌🏽
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- :) | @seyedebram |
بِبُرد یار و یاور و یاران ما را این چرخ روزگار
بگویید تا کی میچرخد خونین چرخ روزگار؟!
| @seyedebram |
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بنظرم وقتش رسیده به عقاید*همدیگه احترام نذاریم!
#فوررر
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- بنظرم وقتش رسیده به عقاید*همدیگه احترام نذاریم! #فوررر | @seyedebram |
تنها عقیده به خداست که قابل احترامه -