eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط من حسرت بودن توی "کاروان صمود*"رو میخورم؟ :))
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانوما چقدر تو خارج خوشبختن بخصوص خانومای تحصیل‌کرده... 💀🤌🏽 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- :) | @seyedebram |
بِبُرد یار و یاور و یاران ما را این چرخ روزگار بگویید تا کی میچرخد خونین چرخ روزگار؟! | @seyedebram |
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بنظرم وقتش رسیده به عقاید*همدیگه احترام نذاریم! | @seyedebram |
از بس همه جا لبوبو میبینم حس میکنم شبیه لبوبو شدم🤡💔
همه این خبر های خوش رو ولش؛ دوتا پرچم ایران رو بچسب💀🤌🏽 | @seyedebram |
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛
معلومه کجا بودم دیگه 🗿💔