آسِیدْاِبرآهیم؛
- :) | @seyedebram |
بِبُرد یار و یاور و یاران ما را این چرخ روزگار
بگویید تا کی میچرخد خونین چرخ روزگار؟!
| @seyedebram |
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بنظرم وقتش رسیده به عقاید*همدیگه احترام نذاریم!
#فوررر
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- بنظرم وقتش رسیده به عقاید*همدیگه احترام نذاریم! #فوررر | @seyedebram |
تنها عقیده به خداست که قابل احترامه -
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |