eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چرا گریه می‌کنی اون فقط یک شعر :))))))) | @seyedebram |
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آره ایرانی؛ بترس که آمریکا دست رو مردا و زنامون بزاره .. | @seyedebram |
میفرستم ببینید ؛؛؛؛؛
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟‌ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟ حالا که پژمرده شدیم چی .. | @seyedebram |
میشود بیایی و ببویم عطر شیرین تو را ؟ یا ببینم در خواب رخ زیبای تو را .. | @seyedebram |
پنجشنبه >>>>>>
فور زدید بفرستید : @hadisehshirii
برام سه تا «الهی به رقیه» میگید ؟