27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔
+ آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟ حالا که پژمرده شدیم چی ..
#فوررر
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟
آره گریه کن ایرانی ، گریه کن و قدر بدون ..
میشود بیایی و ببویم عطر شیرین تو را ؟
یا ببینم در خواب رخ زیبای تو را ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟
هر کی مرامی فور بزنه حمایت میکنم ها:)
اینو من نباید بگم .. 💔
« حمایتی های ویژه از طرف آسیدابراهیم؛ »
• گوهرشاددددد آقای خراسان اینجاست ♥️🔗
• هیجان خالصصصص 💀🎀
• اینجا که وقف آسیدابراهیمه دیگه +
• روزمرگی❌ غنی شده از عشقققق ✅
• حـــــــــــــــــبــــه ایتا رو دریابیددددددد 🙂↔️
• مولا صاحب الزمان منتظرتونه 🌚🌱
+ ساخته شده با عشق +
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی من فهمیدم از عمد برق رو قطع میکنند !
| @seyedebram |