آسِیدْاِبرآهیم؛
_
خسته از هر قول و قرار تنها مانده ام
من همانم که خوشی را از خود رانده ام
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بی وفـــــا تو که من را نمیخواستی !
چرا پــــله هایی به زیر پایم ساختی ؟ ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
بی وفـــــا تو که من را نمیخواستی ! چرا پــــله هایی به زیر پایم ساختی ؟ .. | @seyedebram |
که بیایم و تکیه کنم به شانه هایت ؛
و تو رها کنی و بشکانی بال هایم .. ؟
| @seyedebram |