آسِیدْاِبرآهیم؛
که بیایم و تکیه کنم به شانه هایت ؛ و تو رها کنی و بشکانی بال هایم .. ؟ | @seyedebram |
جنازه ای که من امروز میکشم به دوش
امانتی ست که دل در ازل تقبل کرد
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اینستا: ولی🤡 ایندفعه 🤡 یک جور 🤡دیگه امید🤡 دارم 🤡💔
این آخرین نبرده
پهلوی 🤡 برمیگرده🤡