اومدم یک خبر بدم و بعد هم شروع ؛
• خواستم عرض کنم قراره انقلاب ایتایی بشه💀🔥
از اونجایی که یک مدت فعالیت چنل بیراهه* داشت می رفت ..
بنا بر اهدافِ اصلی چنل یک تغییر قرار هست ایجاد بشه .
و فعالیت چنل در راستای :
_ رفع شبهه
_ رفع ابهام
_ تاریخ خدمت ریاست
_ زندگی نامه
_ سبک زندگی
پیش خواهد رفت .
ولییییی همه اینا به سبک پسندِ خودمون🌚♥️
+ اشعار هم مربوطه گذاشته میشه .
اماااااا
نظرتون راجب اشعار رو اینجا بگید
حتما بگید لازم دارم🥲💗
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
شبِ تولدِ قمریت ؛ شب جمعه ؛
اللهم الرزقنا شهادت فی الخدمتک .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
شب جمعه ؛ ولادت ارباب ؛ آرزوی شهادت برای رفیق نباشه ؟ | @seyedebram |
بفرستید واسه رفیقاتون شاید همین امشب امضا شد :))))
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اومدم یک خبر بدم و بعد هم شروع ؛ • خواستم عرض کنم قراره انقلاب ایتایی بشه💀🔥 از اونجایی که یک مدت فعا
خب خب یک خبر دیگه 👀🔥
هم پیاماتون ؛ هم خودمم دلم نیومد شعر نزارم 🥲
اینجا :
« صرفا برای خودمِ اما تو هم تنهاییت رو اینجا باش . »
https://eitaa.com/Nepeenthe
- هنرنمایی غم به سبک ادبیات -
+خب دیگه اینجا هم اشعار گذاشته میشه ♥️🔗
هدایت شده از 「 امیرِ دیپـلماســے」🏴
به تاریخ قمری شهید دکتر امیرعبداللهیان نیز در شب سوم شعبان یعنی ولادت امام حسین(ع) به دنیا آمدند و به همین دلیل «حسین» نامیده شدند؛
پس میلاد ایشان نیز مبارک❤️🩹
#ادمین_بنت_الحسین
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒜𝒷𝒹𝓊ℋℐ𝒶𝒴𝒶𝓃 ↷
『 @AmirDiplomacy_1403 』
آسِیدْاِبرآهیم؛
به تاریخ قمری شهید دکتر امیرعبداللهیان نیز در شب سوم شعبان یعنی ولادت امام حسین(ع) به دنیا آمدند و ب
- ذوووووق از این بالاتر؟
که تولدِقمریت ؛
با میلادِ ارباب حســـــین ؛ و شــــهید حسین ؛
یکی باشه؟
| @seyedebram |
هدایت شده از 「 امیرِ دیپـلماســے」🏴
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولد قمری تون مبارک بابا حسین💚🌱>>
#ادمین_منجی
#ادیت_خودمون
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒜𝒷𝒹𝓊ℋℐ𝒶𝒴𝒶𝓃 ↷
『 @AmirDiplomacy_1403 』