آسِیدْاِبرآهیم؛
_
﴿ الشَّـــــــیْطَانُ یَعِــــــــدُکُمُ الْفَــــقرَ و یَأمُـــــرُکُمْ
بِالْفَحْشَا و الله یَعِدُکُمْ مَغفِرَةََ منهُ و فَضْلاً ﴾
شیطان، شمارا هنگام انفاق ، وعده فقر و
تهی دستی میدهد و به زشتی ها امر میکند ؛
ولی خداوند وعده آمرزش از جانب خودش
و فزونی به شما می دهد .
| @seyedebram |
³_ کدوم وعــــده ؟
• ای تویی که غرق شدی تو طوفانِ خبر های «❗️ فوری❗️» !
• ای تویی که دفن شدی زیر بالا و پایین کردن برنامه ها!🚷
• ای تویی که زنده به قیمت دلار💸 و طلا🏆 و سکه ای🥇 !
• ای تویی که خلیفه گمشده اینستایی !🚫🌈
" به خودت بیــــا "
• توی تاریکی های خونه شیطان دنبال چشم روشنی* نگرد، خورشید از پشت ابر دیگری طلـــوع خواهد کرد.🌝☁️
• در شب نامه های اهریمن دنبال سحر نباش !
که صبح از سوی دیگری خواهد رسید ..
_ توی دلت را خالی میکنند ؛ تا دست هایت* را برای تسلیم بالا ببری !
_ اشتیاقت را می کشند که برایشان دردسر* درست نکنی !
« یادت باشد که در آینهِ جادویِ دشمن ، همه چیز تیره و تار هست »
« یادت نرود که خبر های خوب فقط پیش خداست » ❤️🩹🔗
#حالـت_پـــــرواز ✈️
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
خواستم بگم آسید ابراهیم برای من بسه:) _ برنامه های اختصاصی چنل: ▫️ حقیقت خدمت ♥️ ▫️حالــــت پـــــ
مورد سوم رو دیدید ؟
داره با کلی سختی آماده میشه؛
تا بیاد مهمون قلب و فکرتون بشه :)
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
_ ای کاش میشد که با معجزه ای برگردید ..
| @seyedebram |