eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
﴿ الشَّـــــــیْطَانُ یَعِــــــــدُکُمُ الْفَــــقرَ و یَأمُـــــرُکُمْ بِالْفَحْش‍َا و الله یَعِدُکُمْ مَغفِرَةََ منهُ و فَضْلاً ﴾ شیطان، شمارا هنگام انفاق ، وعده فقر و تهی دستی میدهد و به زشتی ها امر می‌کند ؛ ولی خداوند وعده آمرزش از جانب خودش و فزونی به شما می دهد . | @seyedebram |
³_ کدوم وعــــده ؟ • ای تویی که غرق شدی تو طوفانِ خبر های «❗️ فوری❗️» ! • ای تویی که دفن شدی زیر بالا و پایین کردن برنامه ها!🚷 • ای تویی که زنده به قیمت دلار💸 و طلا🏆 و سکه ای🥇 ! • ای تویی که خلیفه گمشده اینستایی !🚫🌈 " به خودت بیــــا " • توی تاریکی های خونه شیطان دنبال چشم روشنی* نگرد، خورشید از پشت ابر دیگری طلـــوع خواهد کرد.🌝☁️ • در شب نامه های اهریمن دنبال سحر نباش ! که صبح از سوی دیگری خواهد رسید .. _ توی دلت را خالی می‌کنند ؛ تا دست هایت* را برای تسلیم بالا ببری ! _ اشتیاقت را می کشند که برایشان دردسر* درست نکنی ! « یادت باشد که در آینهِ جادویِ دشمن ، همه چیز تیره و تار هست » « یادت نرود که خبر های خوب فقط پیش خداست » ❤️‍🩹🔗 ✈️ | @seyedebram |
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
_ ای کاش میشد که با معجزه ای برگردید .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
معلومه اصن باز نمیکنید 🗿
- کپی نکنید دیگه :)
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- جمعیت بالای معترضین آمریکایی که یکصدا اسم حضرت آقا رو فریاد می زنند و کمک می خوان💀✅ چیه؟ چرا اینجوری نگا موکونی😒 مگه اونایی که با هوش و تدوین صدا میزاشتن پهلوی بر میگرده رو نشر نمیدادی؟! اینم نشر بده🗿✌🏽 تا نسخه واقعی اش بیاد! | @seyedebram |
۳ تا صلوات✌🏽