آسِیدْاِبرآهیم؛
³_ کدوم وعــــده ؟ • ای تویی که غرق شدی تو طوفانِ خبر های «❗️ فوری❗️» ! • ای تویی که دفن شدی زیر ب
اینو بخونید چه دوباره چه برای اولین بار 🥲
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت:
فراق یار نه آن میکند که بتوان گفت!(:
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- حتی ممبر های چنل آسید هم فرق دارن؛ چه برسه به عشاق .. ! :)
از این ممبرا براتون آرزومندم🛐💘
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
حالم را خوب میدانی همانند گذشته ..
چرا بحث میکنی؟ بازگرد همانند گذشته !
| @seyedebram |