آسِیدْاِبرآهیم؛
_
﴿ وَقَالوا حَسْبُنَا الله و نِعْمَ الْوَکِیلُ ﴾
(مومنان حقیقی ، وقتی به آنان
می گویند از لشکر انبوهِ دشمن
که آماده جنگ با شماست،بترسید)
گفتند : خدا برای ما کافی است و
او بهترین حامــی ماست .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
﴿ وَقَالوا حَسْبُنَا الله و نِعْمَ الْوَکِیلُ ﴾ (مومنان حقیقی ، وقتی به آنان می گویند از لشکر ا
⁴_ رازِ نشکستن !
•عبور از طوفان کار همه نیست !🚫
اما دشوار تر اینه که توی کوران* تندباد ها فریاد بزنی :
« چیزی به جز زیبایی ندیدم ! »
دیگه فهمیدید چی به چیه ❤️🩹
•راستی .. راز اون خانوم چی بود ؟
که بر بلندایِ قتلگاه ،
در تماشای 'پیکرِخونین' برادر تاب آورد ؟
که کودکان بی پناه را یکی یکی سوار بر شتر کرد ؟
•که در کاخ یزید پیروزمندانه بر دشمن نهیب زد :
« به خدا سوگند نمیتوانی نام ما را از یاد ها ببری ! »
خیلی توش حرفه ها !
جدی ببین چقدر این حرف میتونه تـاریخ ساز و آینده ساز باشه ! ..
• شاید واقعا همین آیه باعثش شده :
﴿ حَسَبنا الله و نِعمَ الوَکیل ﴾ ♥️
+ رفیق دوباره بخون :))
#حالـت_پـــــرواز✈️
| @seyedebram |
هدایت شده از پَـروازِ اُردےـبـِهِشـت🕊
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راجب سلیقه من نظر نده لطفا!😎🤫
آسِیدْاِبرآهیم؛
⁴_ رازِ نشکستن ! •عبور از طوفان کار همه نیست !🚫 اما دشوار تر اینه که توی کوران* تندباد ها فریاد بزنی
حالا که دایگو بازه ؛ نظرات تون راجب
« حالـت_پـــــرواز ✈️ » رو بگید ببینم 👀💘
https://eitaa.com/dakedel
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- از کسی که وسط خیابون نشست قهرمان ساختن ! ..
| @seyedebram |
• یک سوال داشتم ؛
هزار بار دیدیم ارزشی* ها جونشون رو فدای این سرزمین کردند !
اما برعندازان* گرامی چه غلطی کردند ؟ 🤡
| @seyedebram |