آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- رهام نکنی ها!
باز اربعین حـــ♥️ـــــرم ببری ها ..
دلم به این حرم خوشه .. :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- ولم نکنی ها !
کربـــــ💔ـــلا مو تموم نکنی ها ..
دلم به بودنت خوشه :)
| @seyedebram |
16242164909314814465674.mp3
زمان:
حجم:
4.3M
- آمده ام شــــــــــاه پناهم بده :)
+ چرا راه دور بریم ؟
همینو با تمام وجود گوش کن
و تا خود سحر زار بزن :))
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- لطفی کن ای کــــ❤️🩹ــــــریم و
به فریادِ مــــا بــــــرس ! ..
| @seyedebram |