هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
میشه از اینستا برامون خبر راجع به ابستین بدی
ما اینستا نداریم
..
امروز قراره روح همتون درگیر یک ماجرا بشه.
آسِیدْاِبرآهیم؛
منی که نمیدونم از کجای جزیره ابستین* براتون روایتگری کنم ...
بگم براتون روحیه شو دارید ؟
« 1 #جزیره_اپستین » ⛔️
خب سلام علیکم ؛
اومدم بدون رودرواسی براتون بگم ...
▫️قرار هست یک پرونده تازه لو رفته از ترامپ و اسرائیل و البته سران جهان رو باهم بررسی کنیم.
▫️ این پرونده و داستان زمانی دقیقا فاش شد که قرار بود امریکا با ایران مذاکره داشته باشه ...
🔻دقیقا بعد از حوادث اخیر 🔻
▫️ و حالا ما هم تصمیم گرفتیم خیلی رک و پوست کنده براتون روایت کنیم این درد بزرگ رو .
▫️ چند نکته:
🚫 محتوا مناسب هر کسی نیست
🔞 محتوا مناسب هر سنی نیست
⛔️ دارای صحنه های بسیار رنج آور هست..
🔗 پس خلاصه حواسا جمع.
https://eitaa.com/joinchat/405931508Cc6888966a6
+ راستی رفیق این پیامو هم فور بزن برای هر کی میشناسی تا بفهمه چه خبره:)
| @seyedebram |
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- گنگ بودن آقــــــا تو لول دیگه ست ! 💀🤌🏻
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
وای لطفا پیام های مربوط به جزیره رو یه جا دیگه منتشر کن میایم کانال که حالمون خوب شه واقعا بد میشه
..
آدم باید تاریخ رو بدونه وگرنه محکوم به تکرار اونه ..