eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Pov: ...یک عکس نمیتونه ۱۰ از ۱۰ باش | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
+
- ولی کلیپ هایی که هندی* ها میسازن واسموووون 😂🎀 | @seyedebram |
اینم دو تا حال خوب کن
آسِیدْاِبرآهیم؛
+
اینم مدرکش از یک پیج هندی .
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اینجا ایرانه. سرزمین دلیرانه... ! | @seyedebram |
- ۴۷ سالگیمون مبارکاااا🇮🇷✨
سلام علیکم ؛ انقلابمون مبارککک🎀 ناشناس پاسخگو هر حرفی هستم https://eitaa.com/dakedel
ـ خب خب سلام علیکم ؛ عرضم به حضورتون که بنا به دلایلی ، و البته شرایطی ، قرار شد یک حرکت خفنِ اختصاصی داشته باشیم! _ قراره براتون « آنـــــــالیز ⚠️ »کنیم! ▫️ قرار است ماجرا های روز رو به حالت تحلیل و رفع ابهام براتون قرار بدیم . ▫️موضوع چیع؟ «رفع ابهام و شبهات روز » ▫️چجوریع؟ یک گروه مختص بچه های انقلابی که واقعا دغدغه دارند آزادانه داخلش فعالیت کنید اما خودتون محدودیت بزارید! ▫️ماجراهامون؟ . « جزیره اپســــــتین » 🚫 ▫️حالا کجا ؟ یک گروه زدیم که فقط مختص بچه شیعه هاست ! 💀✅ + منتظر تونیم: https://eitaa.com/joinchat/405931508Cc6888966a6 | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا