eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
وای لطفا پیام های مربوط به جزیره رو یه جا دیگه منتشر کن میایم کانال که حالمون خوب شه واقعا بد میشه .. آدم باید تاریخ رو بدونه وگرنه محکوم به تکرار اونه ..
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Pov: ...یک عکس نمیتونه ۱۰ از ۱۰ باش | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
+
- ولی کلیپ هایی که هندی* ها میسازن واسموووون 😂🎀 | @seyedebram |
اینم دو تا حال خوب کن
آسِیدْاِبرآهیم؛
+
اینم مدرکش از یک پیج هندی .
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اینجا ایرانه. سرزمین دلیرانه... ! | @seyedebram |
- ۴۷ سالگیمون مبارکاااا🇮🇷✨
سلام علیکم ؛ انقلابمون مبارککک🎀 ناشناس پاسخگو هر حرفی هستم https://eitaa.com/dakedel
ـ خب خب سلام علیکم ؛ عرضم به حضورتون که بنا به دلایلی ، و البته شرایطی ، قرار شد یک حرکت خفنِ اختصاصی داشته باشیم! _ قراره براتون « آنـــــــالیز ⚠️ »کنیم! ▫️ قرار است ماجرا های روز رو به حالت تحلیل و رفع ابهام براتون قرار بدیم . ▫️موضوع چیع؟ «رفع ابهام و شبهات روز » ▫️چجوریع؟ یک گروه مختص بچه های انقلابی که واقعا دغدغه دارند آزادانه داخلش فعالیت کنید اما خودتون محدودیت بزارید! ▫️ماجراهامون؟ . « جزیره اپســــــتین » 🚫 ▫️حالا کجا ؟ یک گروه زدیم که فقط مختص بچه شیعه هاست ! 💀✅ + منتظر تونیم: https://eitaa.com/joinchat/405931508Cc6888966a6 | @seyedebram |