eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
کجایی ای آرام جان من ؟ در این هیاهو جای تو خالیست .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
کجایی ای جانان من ؟ در این جان ستانی ها ، جان تو برایم گران بود .. | @seyedebram |
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- در این بهــــار آزادی ؛ جای شـــهدا* خالی .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- در این بهــــار آزادی ؛ جای شـــهدا* خالی .. | @seyedebram |
کجایی ای شهیدِ خدمتِ به وطن ؟ کجایی ای سیدالشهدای خدمت ؟ | @seyedebram |
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همسر شهید رئیسی*: اگر شهید رئیسی بود می‌گفت به جای اینکه پیرو آقا باشید سرباز ایشان باشید .. | @seyedebram |
933K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال ۲۲ بهمن رو آرومتر جشن بگیریم ؛ شاید بعضیا در حسرت انقلاب کردن باشن..😔😂 | @seyedebram |
هیچی هم که ارسال نمیشه
- ایتا هم داره انقلابِ اینترنتی میکنه🗿✌🏻
- ما شعارمون الله اکبر بود و هست و با همین اومدیم سرکار ! اونا شعارشون فحش ناموسی بود و همچنان درگیر و البته که، انسانیت دین من است🤡👍🏻 نه دادا ما مثل هم نیستیم! | @seyedebram |