آسِیدْاِبرآهیم؛
_
کجایی ای آرام جان من ؟
در این هیاهو جای تو خالیست ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
کجایی ای جانان من ؟
در این جان ستانی ها ، جان تو برایم گران بود ..
| @seyedebram |
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- در این بهــــار آزادی ؛
جای شـــهدا* خالی ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- در این بهــــار آزادی ؛ جای شـــهدا* خالی .. | @seyedebram |
کجایی ای شهیدِ خدمتِ به وطن ؟
کجایی ای سیدالشهدای خدمت ؟
| @seyedebram |
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همسر شهید رئیسی*: اگر شهید رئیسی بود میگفت به جای اینکه پیرو آقا باشید سرباز ایشان باشید ..
| @seyedebram |
933K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال ۲۲ بهمن رو آرومتر جشن بگیریم ؛
شاید بعضیا در حسرت انقلاب کردن باشن..😔😂
| @seyedebram |
- ما شعارمون الله اکبر بود و هست
و با همین اومدیم سرکار !
اونا شعارشون فحش ناموسی بود و همچنان درگیر و البته که، انسانیت دین من است🤡👍🏻
نه دادا ما مثل هم نیستیم!
| @seyedebram |